انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در کسب رتبه در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده می‌شود. هر چه این عدد بزرگتر باشد، کسب رتبه یک گوگل برای آن کلمه کلیدی دشوارتر است. بسیاری از آموزش ها درباره جستجوی کلمات کلیدی توصیه می کنند که بر روی کلمات کلیدی به اصطلاح طولانی تر تمرکز کنید، کلمات کلیدی که خاص تر هستند و معمولاً از تعداد کلمات بیشتری تشکیل شده اند. در گذشته، تولید کنندگان محتوا فقط برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، اقدام به انجام فرایند “جستجوی کلمات کلیدی” میکردند.

البته باید به یاد داشته باشید که برای به نتیجه رسیدن در این بخش، نیاز به متخصصین این حوزه دارید. بهینه سازی سئوی داخلی از دیگر راهکارهای رسیدن به سئوی محتوایی مناسب است که پیش از این به شکلی کامل و مفصل به آن پرداختیم. از نکات دیگر و مهمی که برای رسیدن به یک محتوای سئو شده لازم است در نظر داشته باشید، کیفیت متن است. بهتر است تا متنی کوتاه و با کیفیت داشته باشید تا اینکه متنی بلند و پر از کلمات اضافی و نامرتبط!

اما مسئله‌ای که هست، این است که گوگل توجه کمی به اینگونه لینک‌ها می‌کند و اگر‌ این لینک‌ها برای سئو‌ی سایت شما مضر نباشند، آنچنان مفید هم نخواهند بود. بمنظور انجام این کار، موتورهای جستجو وب سایت‌های مختلف را کاوش و بررسی کرده تا بهتر متوجه موضوع و کم و کیف محتوای آنها شوند. بطور کلی، عملیات سئو فرآیند بهینه سازی محتوای آنلاین شماست به طوری که موتور جستجو مایل به نمایش آن محتوا بعنوان بهترین نتیجه برای جستجوی کلمات کلیدی هدف شما باشد. موتورهای جستجو چیستند و چگونه عمل می‌کنند؟ در این بخش، با مبانی اصلی برای یادگیری سئو آشنا می‌شویم و به اهمیت آن در جذب ترافیک آگاه می‌شویم.

  • پیشنهاد می‌کنیم اگر دوست دارید این شغل حرفه‌ای و پردرآمد را داشته باشید حتماً در این دوره شرکت کنید.
  • DA عبارتی است که وبسایت MOZ از آن استفاده می کند و DR برای وبسایت Ahrefs است.
  • امتیاز Domain Authority بین محدوده 1 تا 100 است و هر‌چه امتیاز یک دامنه بیشتر باشد، نشانه توانایی بیشتر آن دامنه در گرفتن رتبه خواهد بود.
  • به بیان دیگر، محتوا‌ی تکراری به هر محتوا‌یی که شبیه یا دقیقا یکسان با محتوا‌ی دیگری در وبسایتی دیگر و یا در صفحه‌ای دیگر از یک وبسایت مشترک باشد، گفته می‌شود.
  • یکی از اصلی ترین آپدیت های گوگل که در سال 2011 عرضه شد، جهت کاهش رتبه صفحاتی با محتوای تکراری، کم ارزش و کپی بوده است.

زمانی که به شکل طبیعی درباره کلمات کلیدی و زمینه‌های مد نظر خود محتوا تولید کنید، از «بهینه‌سازی بیش از حد» (Over-Optimization) جلوگیری کرده‌اید. به بیان دیگر، در این شرایط محتوای شما برای فریب موتورهای جستجو به منظور دریافت رتبه‌های بهتر طراحی نشده‌اند و شما فرصتی برای بهبود رتبه‌های محتوای ارزشمند خود به شکل طبیعی پیدا می‌کنید. ممکن است تصاویر شما با گذر زمان خراب شوند، فایل‌های آن‌ها حذف شود یا کاربران برای بارگذاری آن‌ها به مشکل بخورند.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی جهت رپورتاژ آگهی، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات

هنگامی که برای محتواهای خوب خود بک لینک دریافت کردید، می توانید از طریق لینک های داخلی در آن صفحه، «link juice» را به صفحات دیگر خود (به عنوان مثال صفحات پول ساز خود) منتقل کنید. اگر صفحات بیشتری با عبارات مرتبط به کار رفته در انکر تکست ها به شما لینک داده شده باشند، این موضوع به کسب رتبه بهتر سایت در آن عبارات، کمک زیادی می کند. اگر می‌خواهید عمیق‌تر به بهینه‌سازی سئو داخلی بپردازید، راهنمای سئو داخلی رادزاد را که برای مبتدیان ایجاد شده است، حتما مطالعه کنید. این راهنما از مسائل فنی گرفته تا بهینه سازی CTR و همینطور مسائل مرتبط با تجزیه و تحلیل پیشرفت شما را پوشش می دهد. اگر مطمئن نیستید که وب سایت شما برای استفاده در موبایل مناسب است یا نه، می توانید آن را با این ابزار گوگل تست کنید یا به گوگل سرچ کنسول بروید و ببینید آیا در بخش Mobile Usability مشکلی وجود دارد یا خیر.

UX Design چیست و چه کاربردی در سئوی سایت دارد؟

انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ