H1 برای مهم ترین و بااهمیت ترین موضوعات صفحه به کار می رود و از این رو بیشتر از آن برای عنوان صفحه استفاده می کنیم. به طور کلی H1 برای با اهمیت ترین موضوعات و تگ H6 برای کم اهمیت ترین تیترها کاربرد دارد. استراتژی محتوا پلنی است که از تولید محتوا در همه انواع ان یعنی متنی، صوتی و بصری برای رسیدن به اهداف تجاری، افزایش نرخ تبدیل و فروش استفاده میکند. فرقی نمیکند برای سفارش تولید محتوا انگلیسی اقدام میکنید و یا فارسی. در تولید محتوا، اصول استراتژی یکسان بوده و شما مراحل یکسانی را برای آن طی میکنید که در این بخش به آن اشاره شد. حتما برای شما پیش آمده است که قبل از ورود به سایت برای به دست آوردن خلاصه ای از مطالب آن، توضصیحات متا را خوانده باشید.
سئو چیست؟ ( اهمیت سئو و بهینه سازی سایت + انواع seo )
البته الان هم گوگل این موارد را چک میکند، اما باهوشتر از قبل شده است! بنابراین به جای تمرکز صرفا بر content، گوگل به context نیز اهمیت میدهد! در حقیقت گوگل به دنبال نمایش بهترین محتوا به کاربر است و بهترین محتوا لزوما متنی نیست که کلمه کلیدی بارها در آن تکرار شده است. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در سئو محسوب میشود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل میتوان گفت وبسایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. Sitemap یا نقشه سایت، همانطور که از اسمش میتوان فهمید، نقشهای از سایت شماست که به موتورهای جستجو در پیداکردن، کرال کردن و ایندکس کردن تمام محتواهای موجود در وبسایت شما کمک میکند. به بیانی دیگر، نقشه سایت یک فایل XML است که با URLهای صفحات یک سایت پر شده است و حکم آرشیوی از تمام صفحات و محتویات سایت را دارد.
سئو یکی از تنها روش های بازاریابیست که در صورت پیاده سازی صحیح، تاثیر آن در طول زمان افزایش نیز می یابد. در صورتی که شما دارای محتوایی در وب سایت باشید که مستحق کسب رتبه باشد، ترافیک کسب شده از این محتوا در طول زمان افزایش نیز پیدا خواهد کرد، در حالی که تبلیغات برای اعمال شدن نیاز به صرف هزینه و شارژ کردن حساب دارد. منظور از ردیابی رتبه، فرآیند نظارت بر عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو در مهم ترین کلمات کلیدی شما است.
تولیدکنندگان محتوای شبکه، همچنین تعدادی از ویژگیهای منبع اچتیامال، یک صفحه را دستکاری کردند تا رتبه صفحه را در موتورهای جستجو بهبود بدهند. بسیاری از افراد هنگام یادگیری سئو توجهی به زمان استفاده از هر روش و تدوین یک استراتژی دقیق ندارند و همین مساله موجب میشود فعالیت های آنها اثربخشی لازم را نداشته باشد. مهمترین تفاوت دوره های حضوری وبسیما با آموزش های رایگان ارائه تجربیات در کنار دانش روز و البته شناخت مسیر صحیح و کاربردی برای زمانبندی و اجرای هر یک از تکنیک های سئو است. سلام دوست عزیز
معمولا تلاش میکنیم که لینکسازیهای خارجی سایت را در دامنههای متفاوتی انجام دهیم ولی دریافت دو رپورتاژ آگهی از یک سایت غیرطبیعی نیست. اگر این دو عبارت به یک مفهوم کلیدی اشاره داشته باشند در نهایت هردو تاثیر مثبت خواهند داشت. مثلا عبارات “آموزش سئو” و “یادگیری سئو مبتدی” هردو به یک مفهوم اشاره دارند و به این صفحه ارزش منتقل خواهند کرد.
- در این فصل به بررسی پرتکرار ترین سوالات در زمینه سئو پرداخته ایم و در عین حال از طریق پاسخ ها مروری بر فصول قبلی هم داریم.
- داشتن یک لینک پروفایل طبیعی و کسب لینکهای ارزشمند از سایتهای معتبر و مرتبط تاثیر بسزایی در سئوی سایت شما خواهد داشت.
- استراتژی تولید محتوای شما باید بر اساس درک مناسب از کسب و کار و نیازهای مخاطبان باشد.
- Bounce Rate، آماری است که میزان خروج کاربران شما زمانی که وارد یک صفحه میشوند را نشان میدهد.
- این که چطور نیاز مخاطب را بشناسیم و آن را پاسخ دهیم به فعالیتهایی در مرحله تحقیق کلمات کلیدی در سئو برمیگردد.
اگر حاوی کلمه کلیدی هدف باشد، اینگونه به گوگل اطلاع می دهید که صفحه ای که به آن لینک می دهید درباره چیست. این عامل، مهم ترین فاکتور سئو نیست، اما می تواند تا حدودی کمک کننده باشد. در عوض، ما آنها را در یک موضوع یعنی نحوه ایجاد یک وبلاگ گروه بندی میکنیم و سپس آن را در یک راهنمای جامع پوشش می دهیم که به طور بالقوه می تواند برای هر یک از این کلمات کلیدی رتبه کسب کند. شما می خواهید صفحه محصول قهوه ساز خانگی خود را بهینه کنید و در ادامه کلمه کلیدی “بهترین قهوه ساز خانگی” را پیدا می کنید. کلمات کلیدی Long-tail معمولا دشواری کمتر و نرخ تبدیل بالاتری دارند. علت این موضوع هم اینست که عبارت جستجو شده خاص تر است، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر در طول زمانی که از سایت استفاده می کند به مشتری تبدیل شود.
تفاوت سئو کلاه سفید با سئو کلاه سیاه چیست؟
سئو چیست کاربرد SEO چیست بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو