آشنایی با انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی!-ماک پزشک

دندان‌های همه افراد را نمی‌توان سفید کرد، بنابراین بسیار مهم است که ابتدا با دندان‌پزشک خود قبل از هر کاری مشورت کنید. به میناکاری در مواردی شکل‌دهی زیبایی دندان‌ها نیز گفته می‌شود و یک روش ترکیبی زیبایی و ترمیمی است. دندان‌پزشک می‌تواند با سوهان دادن یا برداشتن مقداری از مینای دندان، آن را تغییر شکل دهد. درحالی‌که هنوز برخی از دندان‌های خود را دارید، می‌توان یک پروتز فوری ساخت.

اما در کلینیک های تخصصی علاوه بر دریافت حقوق ثابت، حق الزحمه ای به ازای هر بیمار نیز دریافت می شود. همچنین دندانپزشکانی که تخصص هایی مانند ارتودنسی، ایمپلنت و یا جراحی فک و صورت را کسب می کنند، درآمد بالاتری نسبت به سایر دندانپزشکان خواهند داشت. در پنل پزشکان دکترتو می‌توانید از بهترین دندان‌ پزشک در شهر خود نوبت اینترنتی بگیرید، یا اینکه می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان استفاده کنید. یکی از روش‌های زیبایی دندان، جراحی لثه به‌منظور تغییر شکل لثه و اصلاح خطوط لثه است. به‌این‌ترتیب جراح با تغییر در شکل ظاهری و زوایای لثه‌ها، موجب تغییر و اصلاح طرح لبخند می‌شود که به طرز قابل‌توجهی روی زیبایی ظاهری دهان، فک و دندان‌ها تإثیر خواهد داشت.

متخصص جراحی فک و صورت و ایمپلنت های دندانی

داوطلبان قبل از کنکور 1402 با توجه به هر زیرگروهی به سراغ مطالعه دروس تخصصی می‌رفتند. به عنوان مثال اگر داوطلبی به دنبال قبولی در رشته‌های زیر گروه 1 بود تنها دروس تخصصی مهم این زیرگروه را با توجه به ضرایب مطالعه می‌کرد. تمامی رشته‌های گروه تجربی در یک گروه قرار دارند و داوطلبان باید با توجه به ضرایب جدید دروس تخصصی به سوالات پاسخ دهند. این بدین معنی است که تمامی رشته‌های گروه تجربی دارای ضرایب یکسانی برای دروس تخصصی هستند.

اکثر داوطلبان از دوره متوسطه اول آرزوهایی در مورد رشته‌های تحصیلی خود در دانشگاه دارند و از همین دوره برای قبولی در کنکور تلاش‌های خود را انجام می‌دهند. یکی از محبوب‌ترین گروه‌های تحصیلی در کنکور سراسری، گروه علوم تجربی است. گروه علوم تجربی رشته‌های پرطرفدار و پردرآمد زیادی دارد و اکثر داوطلبان به دنبال قبولی در این رشته‌ها هستند. یکی از محبوب‌ترین رشته‌های گروه علوم تجربی در کنکور سراسری، رشته مجله پزشکی است.

نقشه سایت دانشکده

همان‌طور که می‌دانید مینای دندان یک روکش طبیعی روی دندان‌هاست که ظاهر یکدست و سالم دندان‌ها مدیون آن است. اما به‌مرورزمان و به دلیل عدم مراقبت از دندان‌ها یا مصرف بیش از حد ترکیبات اسیدی و قندی این مینا از بین رفته و ظاهر دندان‌ها زشت می‌شود. در پر ‌کردن دندان، حفره دندان بعد از برداشتن پوسیدگی با مواد خاصی مهر و موم می‌شود. بر اساس اندازه، شکل و محل پرکردن موردنیاز، در مورد مناسب‌ترین مواد به شما توصیه‌های لازم صورت می‌گیرد. یک انتخاب متداول، مواد پرکننده همرنگ دندان است که می‌تواند ظاهر زیبای دندان را حفظ کرده و همچنین شکل و عملکرد آن را نیز بازیابی کند.

شرایط درمانی کودکان دارای تفاوت های بسیاری نسبت به بزرگسالان است که به همین دلیل تخصصی جداگانه برای کودکان در نظر گرفته شده است. بعد از اینکه دروس پایه و عمومی گذرانده شدند، در این رشته نیز همانند رشته پزشکی و داروسازی باید آزمونی جامع سپری شود. اگر چند بار در این آزمون رد شوید، دیگر نمی توانید به ادامه رشته دندانپزشکی بپردازید. بعد از قبولی در این آزمون می توانید تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید که در عنوان بعدی شما را با شاخه های رشته دندانپزشکی آشنا کرده ایم.

  • مدت زمان تحصیل در رشته دندانپزشکی چقدر است؟ مدت زمان تحصیل در رشته دندانپزشکی 6 سال است.
  • در این صورت دکتر فوق تخصص ارتودنسی ابتدا دندان ها را با درمان ارتودنسی مرتب کرده و سپس با جراحی فک ایرادات فکین را رفع نموده و مجدد با درمان ارتودنسی موقعیت دندان ها را تثبیت می کند.
  • این سابقه طولانی نشان دهنده حسن خدمات دهی ما و جلب اعتماد مشتریان می باشد.
  • البته دلیل اصلی انتخاب دانشکده های دندانپزشکی کشورهای اروپایی برای تحصیل را، باید اعتبار مدرک دانشگاه های اروپا در سراسر جهان دانست.
  • این دندانپزشکان می توانند مراحل اولیه بیماری های دهان و دندان را تشخیص داده و بیماری را قبل از پیشرفت درمان کنند.