بهترین برنامه‌ کتابخوان برای انواع سیستم عامل‌ها چیست؟ معرفی 12 برنامه کتابخوان اینجا پلاس

در این مطلب، بهترین اپلیکیشن های کتابخوان ایرانی و بین‌المللی را معرفی می‌کنیم که هر کتاب‌خوانی باید داشته باشد. برنامه کتابخوانی شنوتو را می‌توان نزدیک به پلتفرم نوار دانست؛ بستری صوتی که اجازه می‌دهد به آرشیوی گسترده از کتاب صوتی و پادکست دسترسی یابید. بیشتر محتوای موجود در آرشیو شنوتو را برنامه سازان رادیویی، فعالان حوزه‌های مختلف و پادکسترها می‌سازند و درواقع شنوتو به بستری تبدیل شده تا محتواسازن با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. اگر می‌خواهید اتفاقات کتابی که قبلا مطالعه کرده‌اید یا می‌خواهید هرچه سریع‌تر از مباحث کلی کتاب باخبر شوید، کتاب خوان الکترونیکی سبکتو گزینه‌ای ایده‌آل برایتان خواهد بود. اصولا به چنین نوشتارهای خلاصه شده میکروکتاب می‌گویند و سبکتو نیز می‌تواند انبوهی از میکروکتاب نوشتاری، میکروکتاب صوتی، نانوکتاب، میکرو مقاله و پادکست را در اختیاریتان قرار دهد. در طاقچه علاوه بر یادداشت‌نویسی و هایلایت کردن جمله‌های مهم و جالب کتاب، می‌توانید بخش‌هایی از کتاب را هم با سایر مخاطبان طاقچه به اشتراک بگذارید.

  • یادداشت نویسی، هایلایت کردن جملات، گذاشتن نشانگر، تغییر فونت و اندازۀ متن و … از جمله امکاناتی است که در اپلیکیشن کتابراه نیز ارائه شده است.
  • گفتیم که تولید‌کنندگان کتابخوان‌ الکترونیک ممکن است دو سیاست را برای تولیدات خود در نظر بگیرند.
  • آمازون کیندل نیز مانند پلی بوک به نوعی برنامه کتابخوانی رایگان محسوب می‌شود، البته با این تفاوت که برای دسترس به محتوای بیشتر در این برنامه کتابخوانی رایگان باید حق اشتراک تهیه کنید.
  • تارنمای اپلیکیشن ها از تابستان 1396 با هدف ارائه جدیدترین بازی ها و نرم افزارهای اندروید پا به عرصه اینترنت گذاشت و در این مدت زمان اندک توانست جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی تثبیت کند.
  • برنامه Moon+ Reader را می توان به عنوان یکی از جامع ترین و بهترین نرم افزارها در زمینه مطالعه کتاب های الکترونیکی می باشد که با استفاده از آن امکان مشاهده و مدیریت کتاب های الکترونیکی را در گوشی و تبلت خواهید داشت.

کتابخانه مجازی کتابچین با امکان دانلود و مطالعه بیش از هزاران کتاب الکترونیک و صوتی، رمان، مجله و … از اپلیکیشن کیندل می‌توان به دو روش استفاده کرد که شامل خرید جداگانه هر کتاب یا خرید اشتراک پرایم برای دسترسی به تعداد زیادی کتاب به صورت همزمان می‌شود. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. برای حل مشکل محدودیت کپی فایل در Obb در گوشی ای با اندروید +11 برنامه مدیریت فایل زد آرشیور را از فارسروید دانلود و نصب کنید. دانلود تمامی برنامه‌ها، بازی‌ها و هرچیزی که در وبسایت فول کده وجود دارد، با ترافیک کاملا نیم‌بها محاسبه می‌شود و برنامه Taaghche نیز با ترافیک نیم‌بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست. تمام کتاب‌ها و یادداشت‌های حساب کاربری در سرورهای ابری طاقچه محفوظ می‌ماند.

در این مطلب قصد داریم بهترین و پر طرفدارترین برنامه‌های کتابخوان را جداگانه برای هر کدام از سیستم عامل‌های دستگاه‌های رومیزی و گوشی‌های همراه ذکر کنیم. Moon+ Readerنرم افزاری حرفه ای و قدرتمند برای باز کردن کتابهای الکترونیکی با پشتیبانی از تکنولوژی Text-To-Speechیا همان تبدیل متن به صداست که دارای قابلیت های جالبی مخصوصا پشتیبانی از زبان شیرین فارسی است. این اپلیکیشن متعلق به فروشگاه عظیم آمازون است و توسط این شرکت پشتیبانی می‌شود. قابلیت‌های متعدد این اپ شامل تنظیم فونت، رنگ، نشانه‌گذاری، به اشتراک گذاری متن، تم تیره برای مطالعه در شب و مشاهده کتاب‌های دوستان می‌شود.

بهترین اپلیکیشن کتابخوان ایرانی

این اپلیکیشن کتابخوان ویندوز فقط در ویندوز ۸ و ۱۰ قابل اجرا است. شما با استفاده از این اپلیکیشن نه تنها می‌توانید در دستگاه رومیزی ویندوز خود کتاب الکترونیکی بخوانید، بلکه این قابلیت نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که کتاب‌های الکترونیکی خود را تهیه و منتشر کنید. لازم به ذکر است که دانلود برنامه کتابخوان برای اندروید شما را به گنجینه ای از کتاب های تاریخی جهان که شاید دیگر نسخه های چاپی نداشته باشند وصل می کند. البته امکان گوش دادن به کتا ب ها و فایل صوتی آن ها را نیز ممکن کرده است. همچنین اگر علاقه مند به گوش دادن به پادکست ها هستید می توانید دانلود برنامه ایران صدا برای اندروید را از طریق وبسایت انجام دهید. پس همین حالا با نصب طاقچه از اپ استور آی‌اپس وارد دنیای عظیمی از کتاب‌های صوتی و غیر صوتی دیجیتالی شوید و از خواندن کتاب‌های مورد علاقه خود لذت ببرید.

برای اینکه چشم خسته نشود، می‌توانی رنگ‌ پس‌زمینه را تغییر دهی تا با شرایط نور متناسب شود. در هر زمان و مکانی می‌توانی به کتاب دلخواهت دسترسی داشته باشی. ارسال درخواست شما به شرکت، بررسی درخواست و ایده شما، مشاوره رایگان با شرکت جهت نهایی کردن ایده درخواستی و تکمیل قرارداد. برای تماس مستقیم با مشاورین ما از طریق گزینه ها موجود در این بخش می توانید با تیم مشاورین ویستا ارتباط برقرار نمایید. فاقد قابلیت‌های خلاصه برداری از کتاب‌ها و هایلایت کردن متون است.

با استفاده از این برنامه می‌توانید کتاب‌های خود را با قابلیت دو صفحه‌ای بخوانید، از حالت شب استفاده کنید و تجربه استفاده از یک رابط کاربری ساده و بدون شلوغی را داشته باشید. برنامه کتابخوان کامپیوتر کودو ریدر، از جمله نرم افزارهایی است که اکثر کاربران این سیستم عامل استفاده می‌کنند. قابلیت‌های سازماندهی این پلتفرم فوق‌العاده کاربردی هستند، اما دقت کنید برای استفاده از آن باید در سایت ادوبی حساب کاربری داشته باشید. تنها نکته منفی اپلیکیشن کتابخوان ادوبی این است که معمولا در کتابخانه‌های خیلی بزرگ، سرعت بارگزاری پایین‌تری دارد. این برنامه کتابخوان ویندوز، از یادداشت‌ها، هایلایت‌ها و فرمت استاندارد ای بوک‌های PUB3 کاملا پشتیبانی می‌کند. در ضمن، شما می‌توانید با استفاده از Adobe Digital Editions به آسانی کتاب‌هایتان را در دستگاه‌های مختلف همگام سازی https://faraketab.ir کنید.

اپل بوک با رابط کاربری قدرتمندش، می‌تواند همان اپلیکیشن محبوبی باشد که ساعت‌ها وقت خود را در آن بگذرانید. با طرح اضافه‌شدن کتاب‌های رایگان به این بستر، کاربران بیشتری به اپل بوک پیوستند و دلیل این اتفاق هم به‌خاطر کتاب‌های بسیار مناسبی بود که هر هفته رایگان در اپل بوک اضافه می‌شدند. شما می‌توانید در هر دستگاه کتاب خوانی مانند کتابخوان شیائومی به نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن‌های ذکر شده دسترسی داشته باشید. در برنامه کتاب خوانی کیندل به انبوهی از محتوا دسترسی خواهید داشت؛ البته هوش مصنوعی نیز به شما در انتخاب محتوایی متناسب با سلیقه‌تان کمک می‌کند.

تغییرات نسخه 7.8

آمازون کیندل که از معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌های کتابخوانی به شمار می‌رود یکی دیگر از اعضای فهرست بهترین اپلیکیشن کتاب است. در چند ماه اخیر، فیدیبو نیز مانند طاقچه به ساختن یک کتابخانه همگانی مجازی رو آورده و با پرداخت حق عضویت، می‌توانید در این کتابخانه عضو شده و کتاب‌های بسیار زیادی را که به صورت رایگان در آن قرار گرفته‌اند مطالعه کنید. فیدیبو جدای از نسخه‌های چاپی کتاب‌های صوتی بسیاری را با صدای بازیگران و افراد مشهور در اپلیکیشن خود قرار داده است. امروز در انزل وب بهترین کتابخوان های فارسی و انگلیسی را به شما معرفی کردیم، شما می توانید هر یک از این برنامه ها را بر حسب نیاز و سلیقه خود دانلود و نصب کنید و تجارب خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

بهترین برنامه‌ کتابخوان برای انواع سیستم عامل‌ها چیست؟ معرفی 12 برنامه کتابخوان اینجا پلاس

این برنامه کتابخوان از سرویس ابری گوگل درایو برای همگام سازی کتاب های مابین دستگاه ها استفاده می کند. به احتمال زیاد شما هم رابط کاربری این برنامه را دوست خواهید داشت درست است که رابط کاربری برنامه قدیمی است اما رابط کاربری کاربردی و آسان است. ویژگی مهم اپلیکیشن طاقچه را می‌توان قابلیت «طاقچه‌‌ی بی‌نهایت» دانست. فرقی نمی‌کند کاربر کدام اکوسیستم باشید، گوگل پلی بوک درواقع در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته می‌توان گفت که پلی بوک یکی از بهترین برنامه کتابخوانی اندروید است که در اختیارتان قرار دارد.