بهترین دکتر داخلی اصفهان + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر-ماک پزشک

در صورت احساس شدید در ناحیه قفسه سینه به خصوص در ناحیه بازوی چپ و داشتن حالت تهوع و تنگی نفس شدید حتما به یک دکتر داخلی مراجعه کنید. دلیل درد قفسه سینه شامل مواردی مانند آسم ، آنژین ، بیماری کیسه صفرا ، گاستریت ، برونشیت ، فتق هیاتال می باشد. بهترین دکتر داخلی کسی است که بتواند با مشخص کردن منبع ناحیه درد قفسه سینه و تجویز بهترین دارو و روش درمان آن به کاهش درد و رفع مشکل کمک کنند.

دکتر فریبا حیدری کهن

برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند. برونشیت جز التهاب راه های هوایی که گاهی ممکن است حاد باشد و گاهی مزمن. برونشیت حاد زمانی اتفاق می افتد که عفونت های تنفسی ویروسی رخ داده باشد. برونشیت مزمن هم معمولا به خاطر سیگار کشیدن بیش از اندازه ایجاد می شود.یک متخصص داخلی با توجه به نوع و مدت زمان رخ دادن برونشیت، شروع به درمان آن می کند.

دکتر قربانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه پزشکی عمومی فارغ التحصیل شدند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی گیلان گردیدند و دوره تخصصی خود را در زمینه بیماری های داخلی در آنجا گذراندند. دکتر علی اکبر قربانی در سال 1379 بورد تخصصی بیماری های داخلی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اخذ نمودند. دکتر آیت اله ساسان نیا متخصص داخلی می باشند که در سال 1373 دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رساندند و سپس در سال 1383 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند.

  • متخصصین قلب و عروق الکتروفیزیولوژی – و یا متخصصان قلب و ریتم، دستگاه های ضربان ساز، و دستگاه های تقویت کننده قلب را در زیر پوست بیمار برای بررسی سنجش، قدم زدن و تحریک شوک قرار می دهند.
  • دکتر مهدی احمدیان با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان قرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب در اصفهان داشته باشید،می توانید از طریق شماره تماس مطب و یا آدرس ذکر شده با دکتر مهدی احمدیاندر ارتباط باشید.
  • یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین متخصص داخلی و پزشک عمومی این است که متخصصان داخلی معمولاً فقط بزرگسالان را درمان می‌کنند اما پزشکان عمومی برای ارائه مراقبت از بیماران در هر سنی آموزش دیده‌اند.
  • بهترین دکتر داخلی در ایران مشاوره های مرتبط با رژیم های غذایی، فعالیت های بدنی و هم چنین پیشگیری از ایجاد بیماری های بعدی را در برنامه کاری خود قرار می دهد.
دکتر ساسان نیا عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و هم چنین دارای سابقه تدریس به مدت پنج سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد پردیس می باشند. دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. وی هم اکنون دارای بیش از ۲۷ سال سابقه و تجربه ارزشمند در زمینه درمان بیماری های داخلی دارد. معاینه و درمان هر سیستمی در بدن نیاز به مراجعه به پزشک متخصص خود را دارد اما با مراجعه به متخصص داخلی می توان معاینات و آزمایشات اولیه را انجام داد نوع بیماری را مشخص نمود و به پزشک متخصص در همان زمینه مراجعه کرد. برای تشخیص درست و به موقع بیماری باید نزد متخصص داخلی رفت که دارای مهارت و تجربه بالا می باشد، بنابراین در این مطلب ما به شما لیستی از بهترین پزشکان متخصص داخلی در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس معرفی می کنیم. تخصص داخلی یک رشته بالینی است که به پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان و پیگیری بیماری های داخلی بزرگسالان می‌پردازد و شاید از این نظر جامع ترین تخصص پزشکی را بتوان داخلی دانست.

دکتر زهره نوبخت

دكتراي تخصصي جراحي ارتوپدي دانشيار پايه 30 گروه ارتوپدي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي دبير سابق هيئت امتحانات گواهينامه بورد ارتوپدي رئيس اسبق مركز اورژانس معاون طرح و برنامه وزارت بهداري معاونت حقوق و پارلماني وزارت بهداشت و درمان مشاور وزير بهداشت و درمان رئيس سازمان بهزيستي عضو هيئت … یک پزشک داخلی مجله پزشکی ممکن است با پزشکان متخصص در دیگر زمینه‌ها مشورت کند یا ممکن است بیمار را به متخصص دیگری برای مشاوره یا درمان ارجاع دهد. متخصصین قلب و عروق الکتروفیزیولوژی – و یا متخصصان قلب و ریتم، دستگاه های ضربان ساز، و دستگاه های تقویت کننده قلب را در زیر پوست بیمار برای بررسی سنجش، قدم زدن و تحریک شوک قرار می دهند.

دکتر عمومی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟