بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر-ماک پزشک

درد لیگامان گرد معمولاً فقط وقتی رخ می دهد که شما حرکت می کنید ، نه وقتی که شما در یک موقعیت ساکن قرار دارید . اگر این کمکتان نکرد ، به سمتی که دردناک است دراز بکشید و محلی را که به لیگامان متصل است ماساژ دهید تا شل گردد . هرگونه حرکت ناگهانی که شما می کنید ، حتی یک عـطسه ، می تواند باعـث یـک گرفتگـی عضـلانی دردنـاک شـود ، شـرایـطـی که درد لیگامان گرد نامیـده می شود . شما شروع به یافتن می کنید ، بدین معنی که شکم شما شروع به بزرگ شدن می کند و رحم شما به سمت جلو فشار می دهد . بيمارستان آتيه در زميني به مساحت 4300 متر مربع و زيربناي تقريبي مترمربع با 12 طبقه مي باشد. اين بيمارستان از 15 بهمن سال 1377 با هدف ارائه خدمات مناسب و سريع در كليه رشته‌هاي پزشكي آغاز به كار نمود.

همچنین خطر کمی از عفونت بالا رونده وجود دارد که منجر به کوریوآمنیونیت می شود که خطرات جدی بالقوه ای برای مادر و بچه دارد . برای بررسی و اندازه تعداد تخمک ها معمولاً از سونوگرافی استفاده می شود . سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می مجله پزشکی دهند . ابتدا تکنیک IVF – ET برای افرادی که مشکل لوله رحمی داشتند مورد استفاده قرار می گرفت ، در حالی که فعلاً موارد استفاده متعددی پیدا کرده است . در این تکنیک تخمک خانم را طی مراحل جدا کرده و با اسپرم شوهرش در بیرون از بدن لقاح داده و سپس در رحم فرد می کارند .

اگر پریود شده اید، باز هم میتوانید نزد پزشک بروید اما بهتر است نوبت را به پس از پریود به تاخیر بیندازید مگر این که وضعیت اورژانسی دارید که حتما باید پزشک را ببینید. تصور کنید به آسانی و با رضایت کامل ، کشتی حاملگی و تولد را می رانید تا اینکه بی صر و صدا و با شک تردید برانید ، و نگرانی و غم و غصه دور تا دورتان را گرفته باشد . در مسیری قدم بگذارید که تا حد امکان ، بارداری شما را خالی از استرس کند . کاهش استرس قبل از شروع حاملگی ، تفاوت های زیادی در نحوه احساسات شما در طول این حادثه شگفت انگیز به وجود خواهد آورد .در حقیقت این امر ممکن است به شما کمک کند تا یک رویداد شگفت انگیز داشته باشید . برای مثال ، شما ممکن است نگران این مسئله باشید که چطور حاملگی و بچه دار شدن بر روی وضعیت مالی شما تاثیر می گذارد .

اگر شما خونریزی از بینی به صورت مکرر دارید ، به دکتر زنان و زایمان خود بگویید . اگر درد شما با استراحت و ماساژ بهتر نشد و نسبتاً به سرعت بر طرف نشد ، با دکتر زنان و زایمان خود تماس بگیرید تا علائم خود را گزارش دهید . تحصیلات پزشک زنان و زایمان، شامل یک دوره تحصیلات پزشک عمومی و پس از آن تخصص زنان و زایمان است.

آیا در مورد سندرم واژن بی قرار چیزی شنیده اید؟

اما همه ی ما می دانیم ، انتخاب بهترین دکتر در هر زمینه‌ای و در شهرهای بزرگ مانند تهران کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت فراوانی دارد.به طور کلی هر فردی برای انتخاب یک پزشک زنان خوب ، معیار های شخصی و تجربه های فردی خود را در نظر می گیرد. از دلایل دیگری که خانم ها به دکتر زنان نیاز دارند ، ایجاد اختلال در دوران قاعدگی است. به خاطر همین ، بیشتر متخصصان زنان توصیه می کنند ، با کمترین تغییر در بدن در زمینه خصوصیات خانم ها ، هر چه سریع تر متخصص زنان خوب مراجعه کنند. شما از طریق درمانکده به بهترین فوق متخصص زنان دسترسی دارید و می‌توانید از ایشان مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و ویزیت حضوری داشته باشید. رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد. متخصص زنان و زایمان یکی از پزشک‌هایی است که همه خانم‌ها در طول عمر خود باید به او مراجعه کنند.

دکتر فاطمه نورا کسائی

حدوداً ۹۰ درصد از گروه متخصص زنان و زایمان عمومی هستند، این بدان معناست که تمامی خدماتی که یک پزشک زنان و زایمان قادر به ارائه آن است را انجام می دهند. اما گروهی دیگر از پزشکان در حوزه زنان و زایمان تنها بر روی موارد خاصی تمرکز کرده و خدمات تخصصی تری را در این زمینه ها ارائه مینمایند. در اغلب موارد برای پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم، باید از سن 21 سالگی، تست پاپ اسمیر شروع شود؛ هر 3 سال یک بار تکرار شود. بنابراین هنگام مراجعه به دکتر زنان و زایمان در تهران یا شهر خودتان، حتما به این موضوع دقیق شوید. اما هر فرد می تواند از زمان کودکی تا هر سنی که باشد با بروز مشکلاتی که بیان شد در هر زمان به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرده و مراحل درمان خود را پی گیرد.

  • در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید.
  • بدیهی است که با مراجعه منظم و غربالگری از جمله تست پاپ اسمیر، می‌توان در مراحل اولیه نسبت به تشخیص این سرطان‌ها اقدام کرده و شانس بهبودی و طول عمر را به مراتب افزایش داد.
  • به طور کلی موقعی که آزمایش پس از مقاربت منفی می شود باید مشخص شود که علت اختلال در ترشحات گردن رحم بوده و یا اختلال در اسپرم می باشد .
  • در سال ۱۳۰۰، مریضخانه نسوان توسط دکتر امیر اعلم افتتاح شد و با استخدام پزشکان خارجی که در مامایی و بیماری های زنان تخصص داشتند، به کار خود ادامه داد.

زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید. خجالت را کنار بگذارید و هر سئوالی که دارید، از او بپرسید، از روش‌های پیشگیری از بارداری گرفته تا علائم بیماری‌های مقاربتی، می‌توانید همه این موضوعات را با پزشک خود در میان بگذارید. بنابراین قبل از همسرداری، حتما درباره بیماری‌های مقاربتی از دکتر زنان و زایمان اطلاعات مفید دریافت کنید. دکتر زنان می بایستی از تحصیلات خوب و بالایی برخوردار باشد و در زمینه کاری خود تخصص بالایی داشته باشد، چرا که با تخصص بالا به بهترین شکل، بیماری مراجع خود را تشخیص می دهد و آن را درمان می کند. این امر نیز به علت تغییرات هورمونی که باعث افزایش خون وریدهای بینی شما می شوند ، اتفاق می افتد .

پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. از دیگر بیماری هایی که در حوزه کاری یک پزشک زنان قرار دارد تشخیص و درمان سرطان های ناحیه رحم و دهانه رحم و تخمدان می باشد.

این پرسشنامه پزشکی از شما در مورد بیماری های دوران بچگی نیز سئوال می کند . بهتر است پیش از این که برای ویزیت قبل از باردار شدن ، مراجعه کنید ، از والدین خود در مورد این که در گذشته چه بیماری هایی داشته اید و چه واکسن هایی دریافت کرده اید بپرسید . او ممکن است از شما راجع به عمل های جراحی قبلی ، سن شما وقتی که برای اولین بار پریود شده اید ، روش انتخاب شما جهت پیشگیری از حاملگی ، در مورد این که آیا شما هیچ گونه بیماری مزمنی نظیر دیابت یا فشار خون بالا ، یا سابقه حساسیت داشته اید ، سئوال کند .