بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر-ماک پزشک

ایشان با داشتن 9 سال تجربه، هم اکنون در مطب خود آماده ارائه خدمات به بانوان عزیز می باشند. بیماری های شایعی در بانوان مجله پزشکی وجود دارد و سلامت آن ها را تهدید می کند. بانوان لازم است در سلامت نگه داشتن بدنشان به خصوص ناحیه تناسلی کوشا باشند.

دکتر متخصص زنان کیست؟

اگر پریود شده اید، باز هم میتوانید نزد پزشک بروید اما بهتر است نوبت را به پس از پریود به تاخیر بیندازید مگر این که وضعیت اورژانسی دارید که حتما باید پزشک را ببینید. تصور کنید به آسانی و با رضایت کامل ، کشتی حاملگی و تولد را می رانید تا اینکه بی صر و صدا و با شک تردید برانید ، و نگرانی و غم و غصه دور تا دورتان را گرفته باشد . در مسیری قدم بگذارید که تا حد امکان ، بارداری شما را خالی از استرس کند . کاهش استرس قبل از شروع حاملگی ، تفاوت های زیادی در نحوه احساسات شما در طول این حادثه شگفت انگیز به وجود خواهد آورد .در حقیقت این امر ممکن است به شما کمک کند تا یک رویداد شگفت انگیز داشته باشید . برای مثال ، شما ممکن است نگران این مسئله باشید که چطور حاملگی و بچه دار شدن بر روی وضعیت مالی شما تاثیر می گذارد .

  • این گرفتگی های عضلانی به وسیله خم کردن آرام پا ، زمانی که وزن روی آن قرار داده شده ، می توانند بهبود یابند .
  • ایشان یکی از بهترین دکتر زنان در پونک هستند و دارای بورد تخصصی هستند.
  • تشخیص به موقع این بیماری، از پیشرفت آن جلوگیری کرده و امکان بهبودی کامل را فراهم می‌سازد.
  • به این ترتیب روزهای که برای تعیین وقت ویزیت در مطب باز هستند، نمایش داده شده و می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر خود، ساعت‌های باز برای تعیین وقت را نیز انتخاب کنید.
  • یکی دیگر از مهم ترین معیار های بهترین دکتر زنان در پونک، سابقه و تجربه زیاد و درخشان می باشد.
از این رو متخصص زنان باید در زمینه کاری خود حرفه ای باشد؛ زیرا کوچکترین اشتباه در تشخیص می تواند سلامت بانوی مراجعه کننده را به خطر بیندازد. در ادامه بیشتر با متخصص زنان و وظایف و کارهایی که بر عهده دارد آشنا می شویم. از دیگر معیار های بهترین دکتر زنان در پونک رازداری است، چرا که شما به پزشک خود اعتماد کرده اید و برای درمان ناحیه خصوصی بدنتان به آن مراجعه کرده اید. دکتر زنان باید با راز داری کامل، هیچ اطلاعی از شما و پرونده تان در اختیار کسی قرار ندهد.

اگر شما خونریزی از بینی به صورت مکرر دارید ، به دکتر زنان و زایمان خود بگویید . اگر درد شما با استراحت و ماساژ بهتر نشد و نسبتاً به سرعت بر طرف نشد ، با دکتر زنان و زایمان خود تماس بگیرید تا علائم خود را گزارش دهید . تحصیلات پزشک زنان و زایمان، شامل یک دوره تحصیلات پزشک عمومی و پس از آن تخصص زنان و زایمان است.

IVF – ET اولین بار در خانمی انجام شد که سابقه 2 بار حاملگی خارج رحمی داشته و به همین دلیل لوله های رحمی اش برداشته شده بود . لوله های رحمی علاوه بر باز بودن باید متحرک نیز باشند چرا که قابلیت حرکت باعث می شود لوله های رحمی روی تخمدان قرار گرفته و برداشت تخمک صورت گیرد . در صورتی که این هماهنگی از بین برود به عنوان نارسایی مرحله ترشحی ( فاز لوتئال ) تلقی می شود . مثلاً اگر روز 26 قاعدگی نمونه ای از بافت پوششی رحمی برداشته شود و پاتولوژیست آن را روز 24 قاعدگی گزارش کند از این گزارش چنین استنباط می شود که بافت پوششی رحمی دو روز از دوره قاعدگی عقب تر است .

دکتر علی اصغر حیدری