بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر-ماک پزشک

همچنین خطر کمی از عفونت بالا رونده وجود دارد که منجر به کوریوآمنیونیت می شود که خطرات جدی بالقوه ای برای مادر و بچه دارد . برای بررسی و اندازه تعداد تخمک ها معمولاً از سونوگرافی استفاده می شود . سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می دهند . ابتدا تکنیک IVF – ET برای افرادی که مشکل لوله رحمی داشتند مورد استفاده قرار می گرفت ، در حالی که فعلاً موارد استفاده متعددی پیدا کرده است . در این تکنیک تخمک خانم را طی مراحل جدا کرده و با اسپرم شوهرش در بیرون از بدن لقاح داده و سپس در رحم فرد می کارند .

از این رو متخصص زنان باید در زمینه کاری خود حرفه ای باشد؛ زیرا کوچکترین اشتباه در تشخیص می تواند سلامت بانوی مراجعه کننده را به خطر بیندازد. در ادامه بیشتر با متخصص زنان و وظایف و کارهایی که بر عهده دارد آشنا می شویم. از دیگر معیار های بهترین دکتر زنان در پونک رازداری است، چرا که شما به پزشک خود اعتماد کرده اید و برای درمان ناحیه خصوصی بدنتان به آن مراجعه کرده اید. دکتر زنان باید با راز داری کامل، هیچ اطلاعی از شما و پرونده تان در اختیار کسی قرار ندهد.

رشته پزشکی زنان چیست و متخصص زنان و زایمان چه کسی است؟

اگر پریود شده اید، باز هم میتوانید نزد پزشک بروید اما بهتر است نوبت را به پس از پریود به تاخیر بیندازید مگر این که وضعیت اورژانسی دارید که حتما باید پزشک را ببینید. تصور کنید به آسانی و با رضایت کامل ، کشتی حاملگی و تولد را می رانید تا اینکه بی صر و صدا و با شک تردید برانید ، و نگرانی و غم و غصه دور تا دورتان را گرفته باشد . در مسیری قدم بگذارید که تا حد امکان ، بارداری شما را خالی از استرس کند . کاهش استرس قبل از شروع حاملگی ، تفاوت های زیادی در نحوه احساسات شما در طول این حادثه شگفت انگیز به وجود خواهد آورد .در حقیقت این امر ممکن است به شما کمک کند تا یک رویداد شگفت انگیز داشته باشید . برای مثال ، شما ممکن است نگران این مسئله باشید که چطور حاملگی و بچه دار شدن بر روی وضعیت مالی شما تاثیر می گذارد .

  • برای دریافت نوبت از متخصص زنان، زایمان و نازایی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.
  • ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.
  • از دلایل دیگری که خانم ها به دکتر زنان نیاز دارند ، ایجاد اختلال در دوران قاعدگی است.
  • تصور کنید به آسانی و با رضایت کامل ، کشتی حاملگی و تولد را می رانید تا اینکه بی صر و صدا و با شک تردید برانید ، و نگرانی و غم و غصه دور تا دورتان را گرفته باشد .
  • در هفته 25 حاملگی خطرات زایمان تقریباً نسبت به درمان محافظه کارانه سنگینی می کند و ترجیح بر آن است که پایش های نزدیک به هم در حاملگی به امید پیشرفت حاملگی تا جای ممکن و به طور مطلوب تا سه ماهه سوم انجام شود .
ایشان با داشتن 9 سال تجربه، هم اکنون در مطب خود آماده ارائه خدمات به بانوان عزیز می باشند. بیماری های شایعی در بانوان مجله پزشکی وجود دارد و سلامت آن ها را تهدید می کند. بانوان لازم است در سلامت نگه داشتن بدنشان به خصوص ناحیه تناسلی کوشا باشند.

اگر شما خونریزی از بینی به صورت مکرر دارید ، به دکتر زنان و زایمان خود بگویید . اگر درد شما با استراحت و ماساژ بهتر نشد و نسبتاً به سرعت بر طرف نشد ، با دکتر زنان و زایمان خود تماس بگیرید تا علائم خود را گزارش دهید . تحصیلات پزشک زنان و زایمان، شامل یک دوره تحصیلات پزشک عمومی و پس از آن تخصص زنان و زایمان است.

فرق دکتر زنان با ماما در چیست؟