بهترین دکتر زنان و زایمان تهران + شماره تماس و آدرس مطب بهترین دکتر-ماک پزشک

اگر نتایج MSAFP اختلالات بالقوه را نشان دهد ، یک آزمون ژنتیکی ، آمنیوسنتز ، می تواند برای هفته بیستم بارداری ، انجام شود . با این روش ، شما باید قبل از قرار گرفتن از تخت معاینه ، چندین لیوان بزرگ آب بنوشید و تا زمانی که سونوگرافی کاملاً انجام نشده است ، از رفتن به دستشویی خودداری نمایید ، زیرا یک مثانه پر ، کمک می کند تصویر بهتری از رحم گرفته شود . این دوره معمولاً به عنوان زمان آرامش حاملگی شما در نظر گرفته می شود . بیماری صبحگاهی شما به خوبی برطرف شده است و شما احساس می کنید انرژی بیشتری نسبت به سه ماهه اول بارداری دارید .اما اگرچه به نظر آرام می رسد ، بدن شما در حال تغییرات بیشتری می باشد . به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود. معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند.

تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی یک دکتر زنان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران را انتخاب کنید.

در واقع تنبلی تخمدان یکی از عارضه‌هایی است که موجب ناباروری می‌شود. تنبلی تخمدان که در واقع همان تخمدان پلی کیستیک است، باید حتما به وسیله پزشک تشخیص داده شده و برای درمان آن، اقدامات لازم صورت بگیرد. برخی مواقع انتظار برای بارداری میان زوج‌ها طولانی شده و به دلیل عدم مراجعه به پزشک، از علل مختلف آن که می‌تواند همین مشکلات رحم و تخمدان پلی کیستیک باشد، اطلاع درستی ندارند. سونوگرافی و اکوی قلب جنین و… البته گاهی لازم است به فوق تخصص زنان طب مادر و جنین (پریناتولوژی) مراجعه کنید. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.

در گذشته دانش کافی برای تشخیص بیماری‌های زنان وجود نداشت؛ اما در حال حاضر، با رشد این شاخه از علم پزشکی، پزشکان متخصص زنان زایمان و نازایی با افزایش آگاهی مردم و به خصوص زنان، در شناخت و درمان به موقع بیماری‌ها و عواملی که بر سلامت آن ها تاثیرگذار است، کمک می‌کنند. همچنین به مراقبت، درمان طبی و جراحی مناسب در حین بارداری، زایمان طبیعی و عارضه دار یا در موارد مورد نیاز می‌پردازند. برای دریافت مشاوره با دکتر آنلاین زنان و زایمان نیز فرایند مشابهی را پیش رو مجله پزشکی دارید و کافی است که به جای انتخاب رزرو نوبت مطب، یکی از گزینه‌های مشاوره تصویری یا مشاوره تلفنی را انتخاب کنید. به این شکل زمان و روزهای آزاد برای مشاوره به شما نمایش داده شده و پس از ثبت و تکمیل درخواست مشاوره، در موعد مشخص شده، امکان برقراری ارتباط با پزشک فراهم خواهد شد. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است.

تازه ترین مطالب سلامت(بیماری ها، پیشگیری، داروها، تغذیه، پزشکی آنلاین و…)

شاید بتوان به جرات گفت که منظم کردن چرخه قاعدگی و عادت ماهیانه و بررسی مشکلات مربوط به این دوره و رفع آنها خود می تواند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند. زیرا عدم توجه به این نامنظمی ها خود می تواند زمینه ساز بیماری هایی مانند افسردگی ، استرس، کیست های تخمدان، سرطان، اختلالات هورمونی و … بانوان در طول زندگی خود به دلیل شرایطی که در آن قرار می گیرند و تحولاتی که بدن آنها دارد، با بیماری ها و بعضا آسیب هایی روبرو می شوند.

ماما به بهداشت فردی و بیماری‌های جزئی زنان می‌پردازد درحالیکه دکتر زنان مسئول رسیدگی به مسائل تخصصی‌تر و پیچیده است. ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد. در طی این مدتها هزاران عمل سزارین و زایمان طبیعی و اعمال زنان و به خصوص جراحی های زیبایی زنان انجام داده اند و دوره‌ای تکمیلی متعددی گذرانده اند،به واسطه علاقه خاص به زیبایی زنان به صورت تخصصی در امور زیبایی فعالیت دارند. پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند. به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید.

  • گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد.
  • در زیر ، یک چک لیست وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد خود را برای پرسشنامه ژنتیکی آماده کنید .
  • مباحث ژنیکولوژی که به مطالعه بیماری‏ های دستگاه تناسلی زنان و مسائل مرتبط می‌پردازد.
  • ایشان تا به کنون مقالات متعددی در زمینه زنان و زایمان ثبت کرده اند.
  • فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود.
  • کاهش استرس قبل از شروع حاملگی ، تفاوت های زیادی در نحوه احساسات شما در طول این حادثه شگفت انگیز به وجود خواهد آورد .در حقیقت این امر ممکن است به شما کمک کند تا یک رویداد شگفت انگیز داشته باشید .

اگر قرار است برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشید، حتماً در مورد اصول روابط جنسی ایمن با پزشکتان صحبت کنید. اگر یک دختر 14 ساله هستید و تغییرات مرتبط با دوران بلوغ را مشاهده نکرده‌اید. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم.

فلوشیپ نازایی و آی وی اف و لاپاراسکوپی