بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی دکترتو-ماک پزشک

جراحان پلیپ را حذف، شکاف سقف دهان را اصلاح تومورها یا سلول‌های سرطانی را درمان می‌کنند و شکل ظاهری بینی را تغییر می‌دهد. می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی خوب، مشکل خود را درمان کنید. متخصص گوش و حلق و بینی پزشکی است که به تشخیص ، درمان و جراحی بیماری های در رابطه با اختلالات گوش ، حلق و بینی و هم چنین سر و گردن می پردازد. در ادامه مقاله به بررسی مشکلات این نواحی و نحوه درمان آن توضیح می دهیم. دکتر انوش قهرمانی متولد سال ١٣۴٨ از مشهد ، با اخذ رتبه ٢۴ کنکور سراسری وارد دانشکده پزشکی شد و در سال ١٣٧۴ دوره دکترای پزشکی عمومی خود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان رساند.

در تیمپانوپلاستی سوراخ پرده گوش با استفاده از غضروف یا لایه ای از عضله پشت گوش ترمیم می شود. این روش جراحی به بیهوشی عمومی و یک روز بستری در بیمارستان بعد از جراحی نیاز دارد. سینوزیتمزمن و گرفتگی بینی یکی از شایع ترین شکایات بیماران مراجعه کننده به متخصص ENT است. آلرژی و مشکلات مربوط به حس بویایی نیز توسط این پزشکان ارزیابی و درمان می شود. این که کدام روش بهتر است کاملا بستگی به شرایط بیمار و مهارت پزشک دارد و اساسا بهتر است به جای اینکه بپرسیم کدام روش بهتر است بپرسیم کدام روش مناسب‌تر است.

دکتر سید علی سجادی

در اکثر موارد این بیماری یک گوش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ممکن است بعد از چند سال بهبود پیدا کند. بر اساس گزارش مؤسسه ملی ناشنوایی و سایر بیماری‌های ارتباطی، NIDCD، سالانه حدود ۴۵۵۰۰ موارد جدید ابتلا به واسطه مشاوره آنلاین با متخصص گوش و حلق و بینی تشخیص داده می‌شوند. اگر چه علت این بیماری ناشناخته است، اما بروز این اختلال باعث تجمع مایع در لابیرنت می‌شود. این امر تعادل طبیعی فرد را بر هم می‌زند و در حرکت سیگنال‌های شنوایی به مغز اختلال ایجاد می‌کند.

دکتر کیانا کیا

عضو جراحان پلاستیک ایران می باشد و به طور تخصصی در جراحی های زیبایی بینی و گوش فعالیت دارد. لارینگولوژی – درمان بیماری‌ها و اختلالات حلق و گلو، مانند گره تارهای صوتی، مشکلات صدا (شامل خشونت صدا) و سرطان. انحراف بینی زمانی اتفاق می‌افتد که دیواره نازک بین مجاری بینی به یک سمت جابجا شود.

درمانکده با هدف تسهیل ارائه خدمات پزشکی به بیماران، بهترین پزشکان منتخب فوق تخصص گوش و حلق و بینی در تهران را دور هم گرد آورده است. این در حالیست که سایر متخصصین از متخصص زنان گرفته تا فوق تخصص غدد، متخصص روماتولوژی و… به منظور درمان کلیه بیماریها در کنار شما هستند. متخصص گوش، مجله پزشکی حلق و بینی به کسی گفته می‌شود که بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، تخصص خود را در این زمینه گرفته باشد. این متخصص در زمینه بیماری‌های نواحی گوش، بینی، حلق، حنجره، دهان و به صورت کلی سر و گردن تخصص دارد. این بیماری‌ها می‌تواند شامل عفونت گلو، سینوزیت، غده‌های سر و گردن و …

  • سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت خود را از دکتر متخصص ایران دریافت نمایید.
  • متخصصان گوش و حلق و بینی برای تشخیص علت اختلالات ، آزمایش های مختلفی انجام می دهند.
  • یک متخصص خوب ، برای هر بیمار خود به اندازه کافی زمان می گذارد و با نهایت دقت به بررسی تمام جوانب می پردازد.
  • دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس می‌باشد.
بزرگی ادنویید و لوزه در اثر آلودگی هوا و سرماخوردگی مکرر و عفونت و آلرژی ایجاد میشود که باعث تغییر شکل فک و صورت و بینی میشود لذا درمان ادنویید و لوزه و آثار آن روی گوش اهمیت فراوانی دارد. و همچنین وظیفه تشخیص ، درمان مشکلات گلو ، تیروئید و حنجره را داشته و هر موردی که در خوردن ، بلعیدن و صحبت کردن فرد اختلال ایجاد می کند ، فعالیت دارد. یک متخصص خوب شخصی است که درمان‌هایی بر اساس نیاز بیمار به او پیشنهاد بدهد.