جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی بیمارستان کسری-ماک پزشک

با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و … نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص زنان و زایمان مشاوره تلفنی پزشکی داشته باشید و در یک فضای امن سوالات خود را با پزشک مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنید. دکترتو، لیستی از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی را از سراسر ایران را برای شما فراهم آورده تا با انتخاب یک متخصص زنان خوب به شما یاری برساند. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران را مشاهده نمایید.

نحوه بررسی سابقه پزشکی خانوادگی پیش از بارداری

پزشکی زنان خود دارای زیر شاخه ای می باشد که می توان گفت بخش مکمل در درمان بیماری حوزه زنان می باشد که جراحی زیبایی زنان یا cosmetic Gynecology است و به انجام جراحی هایی مانند پرینورافی (تنگ کردن واژن)، لابیاپلاستی (کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن) و تزریق چربی در لابیا ماژور و واژن می پردازند. پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات جسمی زنان می پردازند.مراجعه به متخصص زنان برای معاینه برای پیشگیری از بیماری ها ، حفظ سلامت و افزایش مجله پزشکی کیفیت زندگی بسیار مهم است. همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید.

دکتر متخصص زنان کیست؟

سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر زنان در پونک آشنا کند. در صورت داشتن هرگونه سوال و انتقاد و یا پیشنهاد، از طریق سایت با ما در میان بگذارید. یکی دیگر از مهم ترین معیار های بهترین دکتر زنان در پونک، سابقه و تجربه زیاد و درخشان می باشد. در برخی موارد میتوانید با تماس تلفنی با پزشک مشکل خود را حل کنید اما برای تشخیص و درمان بیماریها باید حضوری مراجعه کنید تا معاینه و بررسی های لازم انجام شود.

یک نوار پارچه ای گرم نیز می تواند کمک کننده باشد ( به ورزش های سه ماهه دوم و سوم که در ادامه می آید ، توجه نمایید ) . این روش همچنین می تواند مشخص کند آیا طول سرویکس می تواند منجر به ایجاد اختلالاتی در حاملگی شود . علت سرخ تر شدن گونه های شما این است که گردش خون شما افزایش یافته است . لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان بر طرف می شوند . همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند .

لیست محبوب ترین جراح و متخصص زنان و زایمان در تهران

اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است. اما چنانچه نیاز دارید که مامای شما دفعات بیشتری شما را معاینه کند باید هزینه آن را پرداخت نمایید. بهتر است برای قرار دادن وسایل ماما یک میز کوچک کنار تخت خواب وجود داشته باشد.

  • بیماری‌های متعددی ممکن است در دوران بارداری ظاهر شوند که نیاز به مراقبت و کنترل توسط بهترین دکتر زنان و زایمان دارند.
  • بعضی پزشکان پایش سرپایی را پس از دوره ارزیابی حین بستری ترجیح می دهند .
  • به علاوه کنترل‌های دوران بارداری و در نهایت سزارین یا زایمان طبیعی، تحت نظر پزشک زنان و زایمان صورت می‌گیرد.
  • اختلالات پریود در هر دورانی از زندگی زنانگی افراد می‌تواند با مشکلات جسمی (درد پریود و ناراحتی‌های ناشی از عدم آغاز عادت ماهیانه) و روحی مختلفی همراه شود.