جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی بیمارستان کسری-ماک پزشک

در واقع پریود به معنای عدم باروی نیست پس باید رابطه زناشویی را در این دوران کنترل کرد. عدم تعادل هورمونی (اختلالات هورمونی) زمانی اتفاق می‌افتد که هورمون در جریان خون کم یا زیاد باشد. به دلیل نقش اساسی آنها در بدن، حتی عدم تعادل هورمونی خفیف می تواند عوارض جانبی در سراسر بدن ایجاد کند. اگر قرار است برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشید، حتماً در مورد اصول روابط جنسی ایمن با پزشکتان صحبت کنید. اگر یک دختر 14 ساله هستید و تغییرات مرتبط با دوران بلوغ را مشاهده نکرده‌اید. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم.

ساده‌ترین راه برای نوبت اینترنتی بهترین دکتر زنان و زایمان و نازایی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. در بسیاری مواقع، در خلال جستجو برای یافتن پزشک متخصص خوب، افراد با پزشک‌هایی از سایر شهرها یا شهرهای بزرگ و دارای امکانات بیشتر درمانی، مواجه می‌شوند. این اهمیت بخشیدن به موقعیت مکانی محل فعالیت تنها مختص به پروسه درمان توسط دکتر زنان و زایمان نیست چرا که مشکلات راه ممکن است فرد را از مراجعه مکرر دلسرد کند و خدمات درمانی به خوبی تکمیل نشود. همان‌طور که در بخش‌های ابتدایی مقاله اشاره کردیم، پزشک‌های مختلف با کسب مهارت و تخصص در بخش‌های مختلف درمانی به ارائه خدمات در حوزه فعالیتی خود می‌پردازند. از این امر استنباط می‌شود که پس از تشخیص مشکل به وجود آمده، توسط متخصصین امر میبایست به پزشکی با تخصص در گرایش مربوطه همچون جراح زنان و زایمان برای جراحی‌های حوزه زنان، مراجعه نمود.

در معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید. برای درمان ناباروری با توجه به علت اصلی آن درمان های مختلفی وجود دارد . این درمان ها شامل درمان های دارویی، تلقیح داخل رحمی، جراحی و روش های کمک مجله پزشکی باروری مانند ivf یا لقاح خارج از رحم، استفاده از تخمک اهدایی و یا رحم اجاره ای می شود. این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند.

این معاینه شامل یکتستپاپ اسمیر خواهد بود تا وضعیت سلامتی سرویکس را مشخص نماید . از والدین خود یا اعضای خانواده در مورد سابقه پزشکی خانواده ، ایمونیزاسیون و بیماری های دوران بچگی بپرسید . برای پزشک یا مسئول مراقبت سلامتی خودتان اطلاعاتی راجع به وضعیت عمومی سلامتی خود در حال حاضر و نیز در مورد وضعیت سلامتی بارداری های قبلی خود آماده کنید . مواجهه با هرگونه STD می تواند در سلامت شما و نوزادتان اختلال ایجاد نماید . اگر شما احساس می کنید ، قبل یا در هنگام بارداری ، با یک STD تماس داشته اید این موضوع را به پزشک یا مامایتان اطلاع دهید .

  • ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است.
  • در طی این مدتها هزاران عمل سزارین و زایمان طبیعی و اعمال زنان و به خصوص جراحی های زیبایی زنان انجام داده اند و دوره‌ای تکمیلی متعددی گذرانده اند،به واسطه علاقه خاص به زیبایی زنان به صورت تخصصی در امور زیبایی فعالیت دارند.
  • به یاد داشته باشید شما از طریق درمانکده می‌توانید از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران نوبت حضوری و یا مشاوره آنلاین بگیرید.
  • پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.
  • تکمیل کردن چک لیست قبل از ویزیت پیش از بارداری با پزشک یا مامایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمبودهای اطلاعاتی موجود را برای آنها پاسخ دهید .
اگر نتایج MSAFP اختلالات بالقوه را نشان دهد ، یک آزمون ژنتیکی ، آمنیوسنتز ، می تواند برای هفته بیستم بارداری ، انجام شود . با این روش ، شما باید قبل از قرار گرفتن از تخت معاینه ، چندین لیوان بزرگ آب بنوشید و تا زمانی که سونوگرافی کاملاً انجام نشده است ، از رفتن به دستشویی خودداری نمایید ، زیرا یک مثانه پر ، کمک می کند تصویر بهتری از رحم گرفته شود . این دوره معمولاً به عنوان زمان آرامش حاملگی شما در نظر گرفته می شود .

دکتر قنبر عباسی

سایرین معاینه با کمک اسپکولوم را جهت رویت سرویکس مفید می دانند تا پرولاپس بند ناف رد شود و سواب از قسمت بالایی واژن جهت آزمایش باکتری شناسی ارسال شود ( عفونت با پارگی زودرس کیسه آب همراه است به خصوص استروپتوکوک همولیتیک گروه B– اشریشیاکولی و گونه های باکتروئید ) . اگر به طور قطع مایع آمنیون دیده شود ، بسیاری از پزشکان هرگز معاینه واژینال را به علت خطر وارد شدن عفونت انجام نمی دهند . محتمل ترین تشخیص پارگی زودرس کیسه آب قبل از شروع دردهای زایمانی است و نگرانی او منطقی است .

افتادگی رحم

اگر پزشک سال‌های متمادی عمر خود را صرف طبابت کرده باشد، قطعا موارد زیادی را مشابه هم یافته است و با توجه به نشانه‌ها قادر به تشخیص سریع‌تر و درمان موثرتر خواهد بود. خدمات درمانی غیر حضوری برای افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند راه حل بسیار مناسبی است ، از لحاظ هزینه به صرفه تر است و زمان های بیشتری در دسترس افراد قرار دارد. ماما بعد از ورود به خانه ابتدا در مورد نحوه پیشرفت زایمان و شکل دردهای شما سوال کرده و شما را به طور دقیق معاینه می کند. سپس تا انجام کامل زایمان در کنار شما می ماند و در این مدت علاوه بر اینکه شما را تشویق می کند تا در راحت ترین وضعیت های ممکن قرار بگیرید. از دکترتان بخواهید اطلاعاتی در مورد نقاط خطر ، سوء استفاده های خانوادگی ، سرویس های کمک دهنده قانونی و مراکز مشاوره ای در اختیار شما قرار دهد. زمانی که تفکرات خود را روی نوشتن مقاله تان متمرکز کنید ، شاید استرس و اضطرابتان تخفیف یابد .