دکتر زنان آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان آنلاین مدافون-ماک پزشک

وظیفه متخصص زنان تشخیص و درمان انواع بیماری های زنانه از جمله، عفونت واژن، خشکی واژن، فیبروم رحمی، تنبلی تخم دان، کیست تخمدان و موارد دیگر است. متخصصین زنان با عنوان کامل دکتر زنان، زایمان و نازایی شناخته می‌شوند. دکتر زنان، زایمان و نازایی مسئولیت تشخیص، مراقبت و درمان قاعدگی‌های نامنظم و دردناک، کیست‌های تخمدان و رحم، آندومتریوز، افتادگی رحم، افتادگی مثانه، عفونت‌های واژن، بیماری‌های تناسلی، اختلالات هورمونی، یائسگی و… ملاک دکترتو برای انتخاب دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب؛ رای و نظر مراجعه‌کنندگان هر پزشک است. با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید. متخصصان زنان و زایمان بر بارداری و مسائل مربوط به سلامت جنین تمرکز می کنند؛ دکتر زنان و و زایمان همچنین برای سلامت عمومی سیستم تناسلی زنان و دختران جوان، راهنمایی‌های خوبی را انجام می‌دهند.

فلوشیپ‌های تخصصی زنان در دکترتو

برای آشنایی بیشتر با جراح و متخصص زنان و زایمان بهتر است بدانید تشخیص و درمان بیماری‌های زنان همچون عفونت دستگاه تناسلی، کیست تخمدان، نزدیکی دردناک، سرطان تخمدان و یا رحم، قاعدگی دردناک و اختلالات قاعدگی بر عهده پزشک متخصص زنان و زایمان است. بارداری، پیشرفت و کنترل آن، زایمان طبیعی و یا عمل سزارین از جمله مواردیست که در این حیطه پزشکی قرار دارد. بیماری‌هایی نظیر اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خودبه‌خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … همچنین برای انجام جراحی‌های زیبایی زنان بقاید به متخصص زنان مراجعه کنید. ایشان دارای بورد تخصصی دکتری با رتبه ممتاز از دانشگاه تهران شده اند و یکی از بهترین دکتر زنان در پونک هستند. دکتر زارع پور با داشتن 24 سال تجربه و با اخلاق خوب و انصافی که دارند تا به کنون توانسته اند رضایت بسیاری از بیماران عزیز را کسب کنند.

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. حتی اگر از داروهای مجله پزشکی گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است. به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند.

بهترین دکتر زگیل تناسلی در ایران【سال 1401】❤️ + لیست 8 تایی

با توجه به اینکه روند دریافت نوبت کاملا آنلاین است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نوبت بگیرید و هر زمان که خواستید به صورت رایگان آن را جابجا یا لغو کنید. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. بنابراین چنانچه دچار اضافه وزن هستید، ابتدا سطح هورمون‌های خود را چک کنید و درصورت طبیعی بودن آن‌ها، می‌توانید از رژیم لاغری اصولی استفاده کرده و نتیجه بگیرید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است.

زود نیست که فکر کردن راجع مسائلی نظیر کار کردن پس از تولد بچه را شروع کنید ، البته در صورتی که حق انتخاب یک کار نیمه وقت یا تمام وقت را داشته باشید . استرس ، همچنین می تواند منجر به بیماری های روحی ، نظیر حملات اضطراب ، ترس و افسردگی شود . ببینید آیا شما درگیر فعالیت هایی چه در محل کار و چه در دوران فراغت شده اید که نیاز به استفاده از عوامل خطر ساز داشته باشد .

توسط پزشک فلوشیپ انکولوژی زنان یا فوق تخصص سرطان زنان تشخیص اولیه داده شده و برای بررسی‌های بعدی، پیگیری خواهد شد. بدیهی است که با مراجعه منظم و غربالگری از جمله تست پاپ اسمیر، می‌توان در مراحل اولیه نسبت به تشخیص این سرطان‌ها اقدام کرده و شانس بهبودی و طول عمر را به مراتب افزایش داد. به غده های بیضوی شکلی که در دو طرف رحم قرار دارند تخمدان گفته می شود تخمدان ها از طریق لوله فالوپ به هم متصل هستند. کیست تخمدان از تشکیل یک یا چند کیست غیر طبیعی در تخمدان تشکیل می شود که این کیست ها در تخمدان ها و یا روی آن ها رشد می کند. اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به یک دکتر زنان مراجعه کنید. البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است!

در بررسی های عوامل مربوط به لوله های رحمی مواردی چون ناهنجاری های مادرزادی لوله های رحمی ( مثل فقدان لوله رحمی و تشکیل ناقص لوله ) ، چسبندگی های لوله متعاقب عفونت های قبلی این ناحیه و سایر عوامل مسبب نازایی مورد توجه قرار می گیرند . گاهی اوقات پس از دیدن و اندازه گرفتن نوزاد با سونوگرافی ، دکتر زنان و زایمان شما ، شاید تاریخ زایمان شما را چند روز تغییر دهد . پزشک در مورد سابقه بیماری،‌ سلامت جنسی (مانند تعداد شرکای جنسی) و سابقه ابتلا به عفونتهای واژن یا عفونتهای مقاربتی سوال می‌کند. علاوه بر این، ممکن است برای تشخیص علت عفونت،‌ معاینه لگن و نمونه برداری از ترشحات واژن نیز انجام شود. ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند.

  • بعد از اتمام این موارد ماما کودک را از نظر رفتار، عکس العمل، وزن و … معاینه مینماید.
  • در صورتی‌که برای انتخاب دکتر زنان و زایمان، نیاز به کمک دارید؛ می‌توانید سری به کلینیک نی‌نی‌بان بزنید و با پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان همکار ما آشنا شوید.
  • ماما تنها برای مراقبت پیش از بارداری، بارداری و زایمان و بلافاصله پس از زایمان سزارین یا طبیعی، به شما کمک میکند اما متخصص زنان و زایمان تمامی مراقبتهای مربوط به سلامت زنان و دستگاه تناسلی را بر عهده دارد.
  • خوشبختانه در حال حاضر درمان‌های متعددی برای نازایی تعریف شده و با دریافت وقت ویزیت با بهترین دکتر ناباروری در تهران و دیگر شهرهای کشور، می‌توان مراحل درمان ناباروری و رسیدن به بارداری سالم را طی کرد.
  • برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید.
  • هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.