دکتر زنان آنلاین پزشک متخصص زنان و زایمان آنلاین مدافون-ماک پزشک

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است. به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند.

اختلالات پریود در هر دورانی از زندگی زنانگی افراد می‌تواند با مشکلات جسمی (درد پریود و ناراحتی‌های ناشی از عدم آغاز عادت ماهیانه) و روحی مختلفی همراه شود. با داشتن معاینات و ویزیت پزشک زنان به صورت منظم، چرخه پریود تحت کنترل و تنظیم قرار گرفته و از وارد شدن به دوره‌های نامنظم، جلوگیری خواهد شد. زگیل تناسلی مجله پزشکی ناشی از برخی انواع ویروس HPV، باید به موقع توسط پزشک زنان در قالب عفونت زنانه، تشخیص داده شده و برای درمان آن اقدام شود. به ویژه آن که برخی از ژنوتایپ‌های ویروس HPV زمینه ابتلا به سرطان سرویکس (دهانه رحم) و رحم را ایجاد می‌کنند. انواع سرطان‌های زنان از جمله سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن و…

رشته پزشکی زنان چیست و متخصص زنان چه کار می کند ؟

به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. در بانوانی که مبتلا به سرطان رحم هستند و یا ریسک ابتلا به سرطان رحم در آن‌ها به میزان بالاتری وجود دارد، پزشک زنان ضرورت انجام عمل هیسترکتومی را تشخیص داده و طی آن رحم به منظور از بین بردن خطر ابتلا به سرطان رحم، برداشته می‌شود. انجام معاینات لگن، انجام تست پاپ اسمیر، انجام معاینات پستان که حتما باید توسط دکتر متخصص زنان انجام شود.

ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند. یائسگی معمولا در سنین بالای 50 سال رخ می‌دهد، اما ممکن است بر اساس شرایط روحی مختلف، شوک‌های روانی و… زودتر رخ دهد. یائسگی مشکلاتی را برای زنان به همراه دارد که گاهی اوقات نیاز به مشاوره و همراهی پزشک زنان خواهد داشت. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید.

چرا باید به بهترین دکتر زنان و زایمان در تهران مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه روند دریافت نوبت کاملا آنلاین است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نوبت بگیرید و هر زمان که خواستید به صورت رایگان آن را جابجا یا لغو کنید. در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. بنابراین چنانچه دچار اضافه وزن هستید، ابتدا سطح هورمون‌های خود را چک کنید و درصورت طبیعی بودن آن‌ها، می‌توانید از رژیم لاغری اصولی استفاده کرده و نتیجه بگیرید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است.

  • از جمله این بیماری‌ها می‌توان به دیابت بارداری، عفونت‌های دهانه رحم، عفونت ادرار، حاملگی خارج رحم، فشار خون بارداری و…
  • اسپرمی که به تازگی وارد دستگاه تناسلی زن شده قدرت باروری نداشته و این قدرت را در دستگاه تناسلی جنس زن پیدا می کند .
  • با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید.