دکتر زنان زایمان در تهران، یک متخصص خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟-ماک پزشک

اختلالات پریود در هر دورانی از زندگی زنانگی افراد می‌تواند با مشکلات جسمی (درد پریود و ناراحتی‌های ناشی از عدم آغاز عادت ماهیانه) و روحی مختلفی همراه شود. با داشتن معاینات و ویزیت پزشک زنان به صورت منظم، چرخه پریود تحت کنترل و تنظیم قرار گرفته و از وارد شدن به دوره‌های نامنظم، جلوگیری خواهد شد. زگیل تناسلی ناشی از برخی انواع ویروس HPV، باید به موقع توسط پزشک زنان در قالب عفونت زنانه، تشخیص داده شده و برای درمان آن اقدام شود. به ویژه آن که برخی از ژنوتایپ‌های ویروس HPV زمینه ابتلا به سرطان سرویکس (دهانه رحم) و رحم را ایجاد می‌کنند. انواع سرطان‌های زنان از جمله سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن و…

دکتر مائده احمدی دستجردی

ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند. یائسگی معمولا در سنین بالای 50 سال رخ می‌دهد، اما ممکن است بر اساس شرایط روحی مختلف، شوک‌های روانی و… زودتر رخ دهد. یائسگی مشکلاتی را برای زنان به همراه دارد که گاهی اوقات نیاز به مشاوره و همراهی پزشک زنان خواهد داشت. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید.

جراح و متخصص زنان ، زایمان

متخصص زنان و زایمان در حوزه نازایی و باروری، سرطان‌های زنان (سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم)، اختلالات کف لگن و بیماری‌های عفونی دستگاه تناسلی بانوان، کیست تخمدان، عفونت با کلامیدیا، تنبلی تخمدان و… به علاوه کنترل‌های دوران بارداری و در نهایت سزارین یا زایمان طبیعی، تحت نظر مجله پزشکی پزشک زنان و زایمان صورت می‌گیرد. بیماری‌های متعددی ممکن است در دوران بارداری ظاهر شوند که نیاز به مراقبت و کنترل توسط بهترین دکتر زنان و زایمان دارند. از جمله این بیماری‌ها می‌توان به دیابت بارداری، عفونت‌های دهانه رحم، عفونت ادرار، حاملگی خارج رحم، فشار خون بارداری و…

به صفحه مشاوره آنلاین زنان و زایمان بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. در بانوانی که مبتلا به سرطان رحم هستند و یا ریسک ابتلا به سرطان رحم در آن‌ها به میزان بالاتری وجود دارد، پزشک زنان ضرورت انجام عمل هیسترکتومی را تشخیص داده و طی آن رحم به منظور از بین بردن خطر ابتلا به سرطان رحم، برداشته می‌شود. انجام معاینات لگن، انجام تست پاپ اسمیر، انجام معاینات پستان که حتما باید توسط دکتر متخصص زنان انجام شود.

  • اگر درد شما با استراحت و ماساژ بهتر نشد و نسبتاً به سرعت بر طرف نشد ، با دکتر زنان و زایمان خود تماس بگیرید تا علائم خود را گزارش دهید .
  • به دنبال برترین دکتر جراح و متخصص زنان و زایمان خوب در تهران هستید؟ پزشکان خانه پزشکان را مشاهده ببینید.
  • اصولا یک ماما به کارهایی که مربوط به قبل از بارداری و بعد از بارداری می شود آشنایی دارد و آموزش های لازم به او داده شده است.
  • بيمارستان آتيه در زميني به مساحت 4300 متر مربع و زيربناي تقريبي مترمربع با 12 طبقه مي باشد.
  • با داشتن معاینات و ویزیت پزشک زنان به صورت منظم، چرخه پریود تحت کنترل و تنظیم قرار گرفته و از وارد شدن به دوره‌های نامنظم، جلوگیری خواهد شد.

همچنین یک پزشک متخصص زنان در مورد زایمان و شرایط مربوط به آن نیز آموزش دیده است و می تواند بانوی باردار را در روند بارداری یاری کند. ماما تنها برای مراقبت پیش از بارداری، بارداری و زایمان و بلافاصله پس از زایمان سزارین یا طبیعی، به شما کمک میکند اما متخصص زنان و زایمان تمامی مراقبتهای مربوط به سلامت زنان و دستگاه تناسلی را بر عهده دارد. دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید.

چرا که این قسمت از بدن بسیار قابل اهمیت است و هم چنین تولید مثل و بارداری به این ناحیه مربوط می شود. عوامل مختلفی مانند عدم رعایت بهداشت و موارد دیگر، در بروز بیماری و عفونت های مختلف در این ناحیه وجود دارد. در صورتی که خطر ابتلا به بیماری ویروس پاپیلومای انسانی در شما بیشتر باشد ممکن است توصیه شود واکسن بزنید. اگر پزشک نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد ممکن است آزمایش خون یا ادرار یا سونوگرافی برایتان نسحه کند.

در صورت وجود کوریوآمنیونیت یا مشکل جنینی ، انجام سزارین منطقی است مگر اینکه روند زایمانی به خوبی پیشرفت کرده باشد . عفونت را پایش کنید که از طریق چک درجه حرارت چهار بار در روز و اندازه گیری CRP دوبار در هفته صورت می گیرد . ( پس از درمان به وسیله استروئید شمارش گلبول سفید افزایش کاذب دارد ) . دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند . همچنین بر اساس حساسیت سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند . از معاینه واژینال اجتناب شود ، مگر آنکه دلیل مناسبی بر این اعتقاد وجود داشته باشد که مادر در حال زایمان است .

پزشک متخصصی که در حوزه جراحی زنان و زایمان فعالیت دارد در زمینه زایمان واژینال طبیعی و غیر طبیعی که در مورد طبیعی می تواند همراه با یا بدون اپیزیوتومی باشد و در مورد غیر طبیعی از نوع فورسپس، وکیوم و بریچ، انواع سزارین، سرکلاژ، کورتاژ، حاملگی های پرخطر، حاملگی اکتوپیک و … آموزش هایی را برای جراحی و مراقبت دیده است و به بانوان در این زمینه کمک می کند تا بتوانند دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان را به خوبی و بدون نگرانی طی کنند و در صورتی که دارای مشکل بودند به خوبی از پس مشکل بر آمده و آن را رفع نمایند. شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد.

بهترین دکتر پوست و مو در کرج【سال1401】❤️ + لیست 8 تایی

او بچه ای ندارد تا در خانه مراقبت کند پس ممکن است بخواهد باقی مانده حاملگی را در بیمارستان بماند . بعضی پزشکان پایش سرپایی را پس از دوره ارزیابی حین بستری ترجیح می دهند . سایرین معاینه با کمک اسپکولوم را جهت رویت سرویکس مفید می دانند تا پرولاپس بند ناف رد شود و سواب از قسمت بالایی واژن جهت آزمایش باکتری شناسی ارسال شود ( عفونت با پارگی زودرس کیسه آب همراه است به خصوص استروپتوکوک همولیتیک گروه B– اشریشیاکولی و گونه های باکتروئید ) . سندرم تخمدان های پلی کیستیک، نمونه کلاسیک اختلالات تخمک گذاری بوده که می تواند به نازایی منجر شود .