دکتر علی مشهدی متخصص داخلی-ماک پزشک

دکتر نرگس رزاقی حقوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص بیماریهای داخلی میباشد ایشان به مدت چند سال در زمینه پزشک عمومی در مراکز مختلف بهداشتی درمانی فعالیت داشته است و پس از گذراندن دوره تخصصی فعالیت خود را در زمینه متخصص داخلی شروع کرد. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی همچنین مدرک تخصصی بیماری های داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.ایشان پایان نامه خود درباره درمان های نوین دیابت ارائه داده و در کلینیک های تخصصی دیابت موفقیت بسیاری در زمینه درمان دیابت از خود نشان داده است. متخصصان داخلی بزرگسالان را در هر سنی معالجه می‌کنند و از اولین پزشکانی هستند که اکثر بیماران در ابتدا برای ویزیت، به آنها مراجعه می‌کنند. چرا که آنها پزشک متخصص در درمان بیماری‌های مرتبط با اندام‌های داخلی از جمله قلب، کلیه، کبد، ریه‌ها و غیره هستند. آنها معمولاً در مطب یا کلینیک مشغول به کار هستند، اما برخی ممکن است در بیمارستان‌ها در بخش‌هایی مانند بخش مراقبت‌های ویژه مشغول به کار شوند.

  • عفونت های حاد تنفسی به دو دسته عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی (بینی، گوش، سینوس ها و گلو) و عفونت های دستگاه تنفسی تحتانی (تراشه، ریه، برونش ها) که بخاطر وجود یک ویروس شکل می گیرند، شامل می شود.
  • در برخی افرادی با این مشکل مواجه هستند، مشاهده شده که برخی از غضروف ها شکسته شوند.
  • عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی (گوش‌ها، بینی، گلو، و سینوس‌ها) یا دستگاه تنفسی پایینی (نای، نایژه، و ریه‌ها) معمولاً در اثر یک ویروس ایجاد می‌شوند.
در حالی که متخصصان داخلی فقط با بزرگسالان سروکار دارند، پزشکان عمومی مراقبت از افراد در هر سنی از جمله کودکان و نوجوانان را ممکن می‌کنند. از نظر میزان تحصیلات و مدت زمان آموزش، متخصصان داخلی برتر و از مهارت و تجربه بالینی بیشتری برخوردار هستند. در نتیجه در بیشتر موارد، پزشکان عمومی بیماران را به متخصصان داخلی به منظور بررسی دقیق‌تر ارجاع می‌دهند.

ایشان با توجه به مجموعه علائم شما، نشانه ها و یافته های آزمایشگاهی و پاراکلینیکی شما را درمان و یا در صورت لزوم به پزشک حوزه مربوطه ارجاع می‌دهد. عضو هيئت علمي و استاد گروه بيهوشي بيمارستان اميراعلم، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، برگزاری کارگاه آموزشی احياء قلبي ريوي براي پزشگان عمومي … برای دریافت نوبت از متخصص داخلی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دکتر داخلی اصفهان بپردازیم،پس اگر در شهر اصفهان زندگی میکنید و به دنبال دکتر داخلی خوب در اصفهانهستید ادامه مطلب را مشاهده کنید. هورمون ها توسط غدد تولید می شوند و به بافت های مختلف بدن منتقل می شوند و سیگنال هایی را به آن بافت ارسال می کنند تا برای آن ها مشخص کنند که چه کاری انجام دهند.

دکتر داخلی به عنوان مشاور در تمام بیماری های داخلی می تواند حضور داشته باشد لذا زمانی که بیمار برای اولین بار به او مراجعه نمود باید تمامی آزمایش ها و تست های لازم را از او به عمل بیاورد تا پزشک متخصص مربوطه در زمان معاینه بیمار، یک گام جلو باشد. فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند. بهترین دکتر داخلی در شیراز،می تواند با بیماران خود به خوبی برخورد کند و پاسخ هر یک از سوالاتشان در رابطه با انواع بیماری ها و روند درمانشان را به خوبی می دهد؛بهترین دکتر داخلی در شیراز می تواند از عهده درمان و تشخیص بیماری های اندام های مختلف بر بیاید. اما توجه داشته باشید که یک متخصص داخلی مجرب و ماهر را پیدا کنید و روند درمانی خود را به دستان وی بسپارید تا بعدها هیچ مشکلی برایتان ایجاد نگردد.

دکتر حسن وثوقی نیا

پیشنهاد می شود برای مشاهده لیست های طبقه بندی شده از طریق دکمه بالا و یا از صفحه نخست دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا بر اساس مدرک تحصیلی لیست های طبقه بندی شده را مشاهده نمایید. پوکی استخوان بیشتر در بین خانم ها اتفاق می افتد و بخاطر کاهش تراکم استخوان پوکی استخوان شکل می گیرد. افرادی که دچار پوکی استخوان هستند ، احتمال شکستگی استخوان ها بالا می رود.این مشکل علائم خاصی ندارد. ولی انجام آزمایش های لازم و بررسی چگالی استخوان از وجود آن باخبر شد.به طور کلی درمان قطعی برای پوکی استخوان وجود ندارد. اما می توان با مصرف دارو از تحلیل بیش از حد استخوان ها جلوگیری کرده و احتمال شکستگی را کاهش داد.

در شهر تهران در مقایسه با شهرهای دیگر، دکترهای داخلی زیادی وجود دارد و ممکن است بتواند بهترین دکتر داخلی در ایران از این شهر انتخاب کرد. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس مجله پزشکی شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

اما دیابت چگونه اتفاق می افتد؟ دیابت زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد کم باشد و یا مقاومت در برابر انسولین وجود داشته باشد. به مدت ۵ سال سابقه ریاست بخش داخلی بیمارستان ابن سینا واقع در همدان را دارد. هم اکنون ریاست بخش داخلی بیمارستان خانواده ی ارتش تهران را برعهده دارد. دکتر باید با بیماران خود رفتار بسیار متشخصانه و محترمانه ای داشته باشد و بتواند هر یک سوالاتشان را به درستی و با دقت پاسخ دهد. رياست پزشكي قانوني شهرستان البرز كارشناس ارشد سازمان پزشكي قانوني كشور در اداره ي كميسيون هاي پزشكي قانوني تهران و عالي كارشناس ارشد سالن …

متخصص داخلی ، فوق تخصص ریه