دکتر فوق متخصص داخلی خوب تهران-ماک پزشک

متخصص داخلی هر شرایط را به دقت رصد می‌کند و در صورت لزوم، روش‌های درمانی را بطور منظم به‌روز می‌کند تا بتواند علائم را بهبود دهد. برای مثال می‌توان به نوع بیماری، شیوه‌های تشخیص و اقدامات درمانی اشاره کرد. دکتر زهرا میمندی نژاد به صورت تخصصی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های داخلی، ریه و گوارش فعالیت دارد. اگر اولین بار است که به یک پزشک داخلی مراجعه می کنید باید پرونده پزشکی قبلی خود را به همراه داشته باشید. چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید.

متخصصان داخلی می‌توانند با ادامه تحصیل و دریافت مدرک فوق‌تخصص در شاخه‌های مجزایی مهارت پیدا کنند. این پزشکان هنوز هم متخصص داخلی بوده و فوق‌تخصص خود را در شاخه‌هایی مانند گوارش، غدد و متابولیسم یا سرطان به دست می‌آورند. کبد بزرگ‌ترین اندام در بدن مجله پزشکی است و به هضم غذا، ذخیره انرژی و حذف سموم کمک می‌کند. بیماری‌های مختلفی دررابطه‌با کبد وجود دارد که هرکدام علائم خاص خود را دارند. اما در اغلب این بیماری‌ها تورم شکم و پاها، کبودی، تغییر رنگ مدفوع، ادرار و زرد شدن پوست و سفیدی چشم اتفاق میفتد.

  • دکتر عارف زاده دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و مدرک تخصصی خویش را از آن جا دریافت نمودند.
  • با استفاده از امکانات این مجموعه امکان مشاوره پزشکی متنی و صوتی نیز وجود دارد.
  • به همین دلیل اگر به مشکل پیچیده‌ای برخورد کنند، بیمار را به متخصص ارجاع خواهند داد.
  • اما دیابت چگونه اتفاق می افتد؟ دیابت زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد کم باشد و یا مقاومت در برابر انسولین وجود داشته باشد.

در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. همانطور که گفته شد، پزشکان داخلی برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه نیز آموزش دیده‌اند. این موارد می تواند شامل واکسیناسیون، مشاوره تغذیه، معاینات سلامتی و غربالگری به منظور برطرف کردن مشکلات رایج سلامتی باشند. فردی که دارای بیماری آسم می باشد راه های هوایی آن دچار اختلال شده و نسبت به مواردی حساس و ملتهب می شود. در صورت ایجاد آلرژی به خاطر وجود آسم ، راه‌های هوایی تنگ تر شده و هوای کمتری به ریه ها می رسد.

پیشنهاد میکنم جایی برید که وقت بذاره برای شنیدن شرح حال بیمار و معاینه کنه. ایشان عضو اصلی هیئت تحریریه مجله بین المللیTherapy، عضو هیئت علمی مجله Public Health، تالیف کتاب و ترجمه ده کتاب و هم چنین 150 مقاله را در نشریات فارسی و 320 مقاله را در نشریات بین المللی ارائه دادند و در کارنامه نمونه کاری خود به اثبات رساندند. زمانی گفته می شود فشار خون وجود دارد که فشار خون سیستولیک بیش از ۱۴۰ میلی متر و یا فشار خون دیاستولیک بیش از ۹۰ میلی متر جیوه باشد.معمولا فشار خون بالا علائمی ندارد اما برای درمان فشار خون بالا باید با سرعت انجام شود. زیرا با درمان فشار خون می توان در مقابل خطرات دیگری مانند حمله قلبی، بیماری کلیوی، سکته مغذی و دیگر بیماری های جدی را کاهش داد. برنامه درمانی ممکن است شامل کاهش وزن، ترک سیگار، ورزش، تغذیه و مصرف دارو باشد.

دلایل مراجعه به دکتر داخلی اصفهان

متخصصان داخلی برای آگاهی از بسیاری از بیماری‌ها، نیاز به دانش جامع و گسترده‌ای در حیطه پزشکی دارند و حجم زیادی از دروس را مطالعه کرده‌اند. معمولا بسیاری از افراد تحت معالجه، به ویژه با افزایش سن، چندین بیماری طولانی و مزمن را تجربه می‌کنند. برای ارائه خدمات مناسب به این بیماران، یک متخصص داخلی باید درک عمیقی از هر بیماری و راه‌های تعامل آنها با هم داشته باشد.

دکتر محمد حسن خزاعی

همچنین دوره های تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی برای درمان بیماران گوارشی طی کرده است. دکتر علی اصغر شاه دایی عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران می باشد. دکتر جواد رضا باهوش موفق به اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی، غدد و متابولیسم می باشد. وی بیشتر فعالیت درمانی خود دد حوزه بیماری های غدد هورمونی مثل دیابت و تیروئید، غدد جنسی و هورمون رشد می باشد. برنامه کاری ایشان، صبح ها در بیمارستان های دانشگاهی و عصر در دو مطب پاسداران و نارمک می باشد.

البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود مجله خبری پزشکی می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین داخلی ، تلفنی و متنی گفتگو کنید. این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند. عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان شریعتی)، عضو هيات تحريريه مجله Medical … در سایت دکتریاب بخشی با نام پرسش و پاسخ پزشکی وجود دارد که شما می توانید سوالات بیماریهای داخلی خود را جهت دریافت مشاوره پزشکی مطرح کنید و این بخش به صورت رایگان سرویس دهی می‌کند. توجه داشته باشید که پاسخ گرفتن در این بخش با تاخیر انجام می شود و درصورتیکه نیاز دارید سریعتر با یک متخصص داخلی صحبت و مشاوره دریافت کنید حتی در روزهای تعطیل، می توانید از بخش مشاوره تلفنی دکتر داخلی سایت دکتریاب استفاده کنید.