دکتر فوق متخصص داخلی خوب تهران-ماک پزشک

دکتر هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد. دکتر علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند. و سپس دوره تکمیلی خود را در رشته غدد درون ریز، رشد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. دکتر علیرضا عارف زاده متخصص داخلی، غدد درون ریز و رشد و متابولیسم می باشند. دکتر عارف زاده دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و مدرک تخصصی خویش را از آن جا دریافت نمودند.

تا قبل از سال ۱۳۵۷ تنها تعداد اندکی از دانشگاه‌ها در این رشته دستیار می‌پذیرفتند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آموزش عالی در کشور و همچنین تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد دانشگاه‌های مجری این برنامه افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد. به مرور زمان رشته‌های تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب، بیماری‌های عفونی و گرمسیری و قلب و عروق از این تخصص جدا شدند. رشته تخصصی داخلی به عنوان یک رشته مادر، بررسی طیف گسترده‌ای از شرایط و بیماری‌هایی که بر روی اندام‌های داخلی بدن تأثیر می‌گذارد را پوشش می‌دهد.

  • چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید.
  • برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند.
  • فشار خون بالا معمولاً نشانه‌ای ندارد، اما برای کاهش ریسک حمله‌ قلبی، سکته قلبی حاد، نارسایی کلیه، و دیگر عارضه‌های شدید درمان آن بسیار مهم است.
  • این موضوع به ما کمک می کند تا اطلاعات عومی بیشتری در این زمینه داشته باشیم.یا حتی اگر قصد داریم پا در این رشته بگذاریم،آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشیم.از شما می خواهم که با بیان نظراتتان ما را در بهبود مطالب وب سایت یاری کرده و به ما انگیزه بدهید.
دکتر پروانه صادقی با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی خوب می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت،با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید و یا به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید. دکتر فرحناز حریرفروشان با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی خوب می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت،با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید و یا به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید. دکتر سهراب عطارد با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی خوب می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت،با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید و یا به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید. دکتر مجید نصیری با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی خوب می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت،با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید و یا به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید. دکتر رزیتا شریف روحانی با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان هستند که در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داخلی خوب می توانید برای گرفتن نوبت ویزیت،با شماره تماس ذکر شده در ارتباط باشید و یا به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.

اکثر متخصصین داخلی عمومی، مراقبت از بیماران خود را در یک محیط سرپایی مانند مطب ارائه می‌دهند و در هنگام بستری شدن بیمار در بیمارستان ادامه‌ی روند درمان را دنبال می‌کنند. سایر متخصصان داخلی تنها در بیمارستان از بیماران مراقبت می‌کنند و قادر به ارائه خدمات درمانی به صورت سرپایی نخواهند بود. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

و تا زمانی که فرد درمان خود را به طور کامل انجام نده ، رابطه دکتر با بیمار قطع نخواهد شد. پس بهترین دکتر داخلی فردی است که بتواند یک رابطه بلند مدت و صمیمانه ای با بیماران خود برقرار کند. وظیفه اصلی آنها در بیمارستان، هماهنگی مراقبت و مدیریت درمان بیماران در مدتی مشخص (و یا حتی طولانی‌مدت) است.

متخصص ( بورد تخصصی ) بیماریهای داخلی

دکتر عمومی ، پزشکی است که مهارت‌های نسبی در درمان و تشخیص بیماری‌های متعدد را دارد. آنها نیز در مورد ارگان‌های مختلف بدن دانش و اطلاعات کلی دارند و در صورت مواجه با شرایط خاص، بیمار را به متخصص ارجاع خواهند داد. بیماران ممکن است شرایطی داشته باشند که منجر به بروز عوارضی در مجله پزشکی طول جراحی شود؛ به همین منظور متخصص داخلی با ارزیابی این شرایط و تعیین اینکه آیا این موارد موانعی برای جراحی هستند یا خیر، ایمنی بیمار را تضمین می کنند. دکتر محمدرضا زالی در مورد بیماری های گوارش بهترین هستند.بیمارستان مهرگان و هم ساخنمان پزشکان مهرگان تو خیابان میر عماد.

دوران تحصیلات پزشکی عمومی در کنار اساتید برجسته ای چون دکتر علیرضا ستوده نژاد، دکتر محمد حسین داعی، دکتر پدرام … متخصصین داخلی به طور معمول پزشکان خانوادگی هستند و بیماران مدت زمان زیادی با آنها سرو کار دارند. متخصصان داخلی برای مقابله با هر گونه مشکل بیمار آماده هستند، مهم نیست بیماری ساده یا پیچیده باشد. آنها همچنین برای تشخیص سلامتی (ارتقاء سلامت و پیشگیری بیماری)، سلامت زنان، سلامت روان، سوء مصرف مواد و همچنین تشخیص و درمان مشکلات رایج گوش، چشم، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولیدی را به عهده دارند .

امروز با کلینیک