دکتر متخصص داخلی کیست؟معرفی بهترین دکترهای داخلی مشهد-یارا مشاور یارا مشاور-ماک پزشک

پس از اتمام آزمایشات، مشاوره، معاینات و … پزشک داخلی و پزشک متخصص با ترتیب دادن یک قرار ملاقات یا مکاتبات کتبی بهترین تصمیم را برای درمان بیمار اتخاذ مینمایند. بنابراین زمانی که شما دقبقاً نمی دانید بیماری یا دردتان مربوط به کدام قسمت است، باید ابتدا به پزشک داخلی مراجعه کنید. او بعد از معاینه و بررسی نتایج آزمایشات شما را به متخصص خوب مربوطه معرفی می کند. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص داخلی مشهد را انتخاب کنید.

دکتر حجت ابراهیمی نیک

بعد از گذراندن این دوره و کسب مدرک پزشکی، دانش‌آموختگان به عنوان پزشک عمومی می‌توانند برای شرکت در آزمون دستیاری پزشکی اقدام کنند. در صورت پذیرش در این آزمون، یک پزشک عمومی می‌تواند با گذراندن یک دوره آموزشی 4 ساله، به عنوان متخصص داخلی در مطب یا بیمارستان مشغول به کار شود. برخی نیز درگیر تحقیقات پزشکی می‌شوند؛ از انجام کارآزمایی‌های بالینی گرفته تا تجزیه ‌و ‌تحلیل پرونده‌های مراقبت‌های سلامتی.

البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود مجله خبری پزشکی می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین داخلی ، تلفنی و متنی گفتگو کنید. این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند. عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان شریعتی)، عضو هيات تحريريه مجله Medical … در سایت دکتریاب بخشی با نام پرسش و پاسخ پزشکی وجود دارد که شما می توانید سوالات بیماریهای داخلی خود را جهت دریافت مشاوره پزشکی مطرح کنید و این بخش به صورت رایگان سرویس دهی می‌کند. توجه داشته باشید که پاسخ گرفتن در این بخش با تاخیر انجام می شود و درصورتیکه نیاز دارید سریعتر با یک متخصص داخلی صحبت و مشاوره دریافت کنید حتی در روزهای تعطیل، می توانید از بخش مشاوره تلفنی دکتر داخلی سایت دکتریاب استفاده کنید.

عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، عضو انجمن اورولوژي ايران، عضو انجمن اورولوژي اروپا، عضو انجمن اورولوژي امريكا، عضو انجمن … هماتولوژیست متخصص خون شناسیشناس است که در تشخیص و درمان بیماری های خونی مهارت دارد و به بررسی ساختمان و عمل سلول های خونی در مغز استخوان و پلاکت ها و پروتئین های سیستم انعقاد خون می پردازد. متخصصین داخلی می توانند در مورد بهداشت مجله پزشکی عمومی و مشکلات پیچیده پزشکی اظهار نظر کنند. درمان ها می تواند تنها از طریق پزشک داخلی پیگیری شود و یا متخصص داخلی برنامه ارجاع بیمار به یک متخصص در ناحیه درد را هماهنگ کند. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در مشهد را مشاهده نمایید. متخصصان داخلی، علاوه‌بر ۷ سالی که برای پزشک عمومی تحصیل می‌کنند، ۴ سال هم برای گرفتن تخصص داخلی باید تلاش کنند.

باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند. زمانی که به بیماری مبتلا می‌شوید، اولین پزشکی که می‌تواند به شما کمک کند، متخصص داخلی است. در واقع در این مرحله شما نمی‌دانید که چرا بیمار شده‌اید؟ این پزشکان با بررسی وضعیت سلامتی شما، تشخیص اولیه را خواهند داد و اقدامات درمانی را آغاز می‌کنند. بنابراین این پزشکان می‌توانند در درمان و تشخیص طیف وسیعی از بیماری‌ها از قلب و عروق و دیابت گرفته تا ناراحتی‌های پوستی به شما کمک کنند. دکتر محمد باقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و فارغ التحصیل دکتری عمومی از دانشگاه تهران می باشد ایشان مدرک بورد تخصصی بیماری های داخلی را سه سال بعد از فارغ التحصیلی دریافت کرد و همچنین برای دریافت بورد تخصصی غدد درون ریز و متابولیسم نیز اقدام کرد و موفق به دریافت این مدرک شد.

عالی هم اخلاقشون هم تریقه درمان

پزشکی عمومی دانشگاه تهران تخصص بیهوشی دانشگاه ایلی نویز – آمریکا سال 1972 میلادی بورد تخصصی بیهوشی آمریکا سال 1974 میلادی فلوشیب ICU و CRITICAL CARE MEDICINE دانشگاه شیکاگو 1974 مدیر گروه بیهوشی برای مدت بسیار طولانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دبیر بورد تخصصی بیهوشی ایران برای مدت … اخذ درجه فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های آندوسکوپیک و لاپاروسکوپی کلیه و مجاری ادرار از دانشگاه علوم پزشکی ایران … پزشک عمومی تنها دوره مربوط به پزشکی عمومی را طی می کند اما متخصص داخلی باید بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، یک دوره تخصص 6-3 ساله را سپری کند تا بهتر بتواند وضعیت بیماران بزرگسال را بررسی نماید. حتی ممکن است یک دکتر داخلی تخصص خود را بیشتر ادامه داده و در یک رشته خاص، دوره های فوق تخصص را نیز سپری کند. بهترین دکتر داخلی در ایران به منظور درمان بهتر و سریع تر برخی از بیماری ها، می تواند به یاری پزشک متخصص و یا فوق تخصص بپردازد و به عنوان مشاور در کنار پزشک متخصص قرار گیرد، اما پزشک عمومی چنین توانایی را دارا نمی باشد. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

لیست کاملی از بیماری‌های مختلفی مانند کم‌کاری تیروئید، برونشیت و بیماری‌های عفونتی وجود دارند که باعث شده تا شما به پزشک متخصص داخلی نیاز پیدا کنید. برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید از لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی نوبت دریافت کنید. فارغ التحصیل پزشکی عمومی سال ۱۳۷۳ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فارغ التحصیل تخصص داخلی سال ۱۳۹۵از دانشگاه علوم پزشکی… عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عضو انجمن علوم آزمایشگاهی بالینی، عضو انجمن انگل شناسی ایران، عضو انجمن نظام پزشکی، … فارق التحصیل تخصص بيماري‌هاي غدد درون‌ريز و متابوليسم از مايو کلينيک آمريكا؛ تخصص داخلي و دكتراي پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي تهران؛ استاد دانشگاه، معاون آموزشی و هيات مميزه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ رئیس بخش غدد بیمارستان دکتر شریعتی؛ معاون پژوهشي، قائم مقام معاون آموزشي، دبير هيات ممتحنه و …

  • در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در تهران را مشاهده نمایید.
  • متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند.
  • بسیاری از افراد برای مراجعه به یک دکتر داخلی خوب تلاش می کنند که در ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشند.
  • این پزشکان هنوز هم متخصص داخلی بوده و فوق‌تخصص خود را در شاخه‌هایی مانند گوارش، غدد و متابولیسم یا سرطان به دست می‌آورند.
  • به عبارتی هر آنچه به قلب، ریه، ارگان های دخیل در سیستم گوارش، کبد، کلیه ها، غدد و هورمون ها، خون و ناراحتی های مفاصل و استخوان ها مربوط است در مرحله اول به ویزیت یک پزشک متخصص داخلی نیاز دارد.

یک متخصص داخلی نباید نسبت به روش های درمانی قبلی بیمار که توسط همکاران خود ارائه شده است بی تفاوت بوده و از بیمار بخواهد درمان را از نو آغاز کند. بلکه دکتر داخلی باید ابتدا وضعیت درمانی بیمار را بررسی کند تا بداند در چه مرحله ای از پیشرفت بیماری به سر می برد. اما درصورتی‌که مشکلات تنفسی جدی باشد و در طولانی‌مدت برطرف نشود، باید به متخصص ریه مراجعه کرد.

دکتر زهره نوبخت

دوره تخصص داخلی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی آغاز می شود و به کسی که این دوره را طی می کند، متخصص داخلی گفته می شود. عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو انجمن ستون فقرات ایران، عضو انجمن … از این رو سطح علمی و تخصصی متخصصین داخلی بالاتر از پزشکان عمومی می باشد.

در چنین شرایطی برای پزشک حدود یک تا سه سال آموزش اضافه تر قرار داده می شود.اگر بیمار بخواهد برای درمان بیماری خاص به دکتری که در آن زمینه فعالیت دارد مراجعه کند ، انتخاب فرد یک متخصص باید باشد. دکتر نیلوفر نیک پور متخصص داخلی و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد. متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند. اما با این حال، در تشخیص بیماری های پیچیده بزرگسالان به صورت حرفه ای عمل می کنند‌.متخصصان در کنار یادگیری تشخیص و درمان بیماری ها، برای شناسایی و پیشگیری عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول زمانی برای یادگیری در نظر می گیرند.