راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان بهمن 1401 فونر-اصیل بخرید

راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان بهمن 1401 فونر-اصیل بخرید

از ویژگی‌های جالب این هدفون این است که با برداشتن گوشی از داخل گوشتان، به طور هوشمند موسیقی متوقف می‌شود و هنگامی که آن را در گوش قرار می‌دهید، مجدد asilbekharid.com موسیقی پخش می‌شود. تنوع محصولات، دامنه گسترده تری از انتخاب را پیش روی مشتری قرار می دهد و دست مشتری را برای خریدی مطمئن باز می گذارد. طراحی ارگونومیک به شما اجازه می دهد ساعت ها بدون خستکی مکالمه کنید و یا به کتاب صوتی مورد علاقه تان گوش کنید و از آن لذت ببرید. مقاومت در برابر رطوبت و عرق شما را به پیاده روی در زیر باران بهاری و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان دعوت می کند. طراحی ارگونومیک و مقاومت در برابر رطوبت و عرق سبب شده تا علاوه بر استفاده برای گیم و بازی گزینه ای بسیار ایده آل جهت ورزش کردن بشمار رود.

  • هدفون شیائومی مدل hifi یکی دیگر از بهترین هدفون های شیائومی است که از امکانات خوبی برخوردار می باشد و نحوه قرار گیری و استفاده آن بصورت روگوشی است.
  • خود هدفون به‌تنهایی ۶ ساعت شارژدهی می‌کند؛ ولی به‌کمک قاب شارژش می‌تواند تا ۲۲ ساعت شارژدهی کند.
  • کیفیت صدای تمام فرکانس‌ها بسیار عالی است و به کمک فناوری Hi-Res بیس صدا هم درحالت باسیم و هم در حالت بی‌سیم بسیار عمیق است.
  • مدل‌های گوناگون، ویژگی‌های متنوع و برچسب‌های قیمتی متفاوت، امکان انتخاب بهترین هدفون های بی سیم ممکن برای کاربریمان را با چالش و سردرگمی مواجه می‌کند.

جدیدترین ایرپاد سامسونگ، که جزو بهترین هندزفری های سامسونگ است دارای قابلیت حذف نویز فعال است و بدون شک عالی‌ترین ویژگی آن‌ است. این هدفون‌ها دارای فناوری ANC هستند که به گفته سامسونگ می‌تواند نویز پس‌زمینه پهنای باند مانند صدای قطارها و اتوبوس‌ها را تا 97 درصد کاهش دهد، البته نویز بیش از 700 هرتز را کاهش نمی‌دهد. ریزر همواره اهمیت زیادی به کیفیت صدا در هدست‌هایش داده و به همین دلیل کراکن هدستی است که تمام جزییات صدا را مخصوصا در بازی‌های ویدیویی به گوش شما خواهد رساند و البته که در زمینه موسیقی هم عملکرد بسیار خوبی دارد.

لیست لوازم برقی و آشپزخانه جهیزیه عروس

وقتی به فروشگاه‌های اینترنتی یا حتی کف بازار سر می‌زنید، با انواع و اقسام هدفون‌های بی‌سیم رو به رو می‌شوید که در جعبه‌ها و بسته‌‌بندی‌های شیک و زیبا و بعضا با قیمت‌هایی پایین به فروش می‌رسند. از این ها که بگذریم به بخش عملکرد باتری می رسیم؛ جایی که هدفون WH-1000XM4 عملکرد بی نظیری را به نمایش می گذارد. به لطف باتری قدرتمند این هدفون امکان استفاده مداوم بیش از 30 ساعت وجود دارد که مدت زمان طولانی و فوق العاده ای محسوب می شود. همچنین با شارژ تنها حدود 10 دقیقه امکان استفاده 5 ساعتی وجود خواهد داشت که این مدت زمان انتظار برای شارژ شدن هدفون را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد. وقتی موسیقی مورد علاقه خود را با هدفون با کیفیت گوش می دهید ، آن موسیقی شما را همراهی می کند. وقتی هیچ هدفونی روی گوشی نبود ، ما مجبور بودیم موسیقی مورد علاقه خود را در ذهن خود پخش کنیم!

هدفون بی سیم، دارای کاربرد بهتر و راحت تر

سنسورهای پیشرفته سبب شده اند تا به محض خروج این ایربادز از داخل گوش، شاهد توفق خودکار موسیقی در حال پخش باشید. استفاده از چیپست های مدرن صدای باکیفیت و واضحی را در اختیار کاربر قرار می دهد. لازم است بدانید بهترین هدفون بی سیم به نمونه های مختلفی دسته بندی می شود، یعنی علاوه بر مدل های نامبرده در بخش های قبل، انواع دیگری از این محصول مانند هدفون بی سیم پشت باز و پشت بسته هم وجود دارند. هدفون بی سیم در مقابل هدفون سیمی قرار داشته و نسبت به آن، محصولی جدیدتر به حساب می آید. قطعا لذتی که در استفاده از هدفون بی سیم احساس خواهید کرد، در هدفون سیمی نخواهید داشت، شاید هر دو آنها از نظر عملکردی با هم مشابه باشند؛ اما از نظر ظاهری با هم تفاوت داشته و همین تفاوت ظاهری، تجربه ای بهتر را برای شما رقم خواهد زد.

از طرف دیگر دنیای هدفون‌های بی‌سیم بسیار بزرگ است و به راحتی نمی‌توان به یک گزینه برای خرید رسید. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین هدفون های بی سیم بازار بپردازیم و شما را با گزینه‌های جذاب در محدوده‌های قیمتی مختلف آشنا کنیم. قبل از این که به سراغ معرفی بهترین هدست و هدفون‌های موجود در بازار برویم بد نیست به تفاوت این دو محصول اشاره کنیم تا با دید بازتری بتوانید خرید خود را انجام دهید. تفاوت عمده هدفون و هدست در برخورداری از میکروفون‌های فیزیکی است و هدست‌ها از میکروفون فیزیکی برخوردار هستند. به طور کلی این دو محصول بسیار شبیه به هم هستند و به این جهت اگر در پی بهترین هدست های بلوتوثی هستید می‌توانید از دسته‌بندی هدفون‌ها نیز خرید خود را انجام دهید. هدفون بلوتوثی انکر مدل Anker Soundcore Life Q20 بدون شک یکی از مواردی است که باید در لیست محصولات معرفی شده در راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان قرار داشته باشد.

با این حال چگونه بفهمید کدام هدفون بلوتوثی منتسب بوده و ارزش خرید را دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که معیار دقیقی برای این کار وجود ندارد. به عبارتی بهتر نمی‌توانیم دقیقاً به شما بگوییم که کدام جفت هدفون بی‌سیم نیازهای شما را برآورده می‌کند. در رتبه دوم این لیست بار دیگر به سراغ یک هدفون بی سیم از برند نیا با مدل X10 می رویم که یکی از بهترین هدفون های بی سیم ارزان بازار است و کیفیتی بالاتر از سایر رقبا را ارائه می دهد. هدفون بیسیم NIA X10 یک تفاوت عمده با سایر رقبا داشته و آن استفاده از نورپردازی روی گوشی ها است که جلوه ای زیبا و جذاب را به محصول داده است. همچنین روکش چرمی استفاده شده برای هدفون از کیفیت خوبی برخوردار بوده و سر و گوش ها را اذیت نمی کند.