روانشناس تهران بهترین دکتر روانشناس تهران دکترتو-ماک پزشک

برای روان‌درمانی، سبک‌ها و رویکردهای گوناگونی وجود دارد؛ دو مورد از پرطرفدارترین این رویکردها، رفتاردرمانی و شناخت درمانی است که در ادامه توضیح داده شده است. واقعیت آنکه خودِ روان درمان گران نیز در روابط خود با همان مشکلاتی روبه رو می شوند که مردم دیگر ممکن است روبرو شوند. از آنجا که خودشیفتگی در خونِ ماست و دوست داریم حرفِ اول و آخر را خودمان بزنیم و خودمان را نیز عقل کل می‌دانیم، رجوع به مجله پزشکی برایمان سخت است.

دکتـریابــــ معرفی ، مشاوره و نوبت دهی آنلاین پزشکان

گاهی برخی مسائل همچون مرگ، خلقت انسان و مواردی این چنینی برای ما قابل حل نیستند و باعث سردرگمی ما در زندگی می‌شوند. گاهی چنین افکاری می‌تواند فرد را به پوچی برساند و زندگی را برای او بی‌معنی کند. استرس و اضطراب از دیگر مواردی هستند که در صورت درمان نشدن می‌توانند منجر به مسائلی همچون افسردگی، انزوا و دیگر مشکلات شوند. همه‌ی ما در طول روز با موقعیت‌های استرس‌زای بی‌شماری برخورد می‌کنیم مانند استرس در محل کار، استرس در مصاحبه کاری، استرس در مسائل خانوادگی، استرس در روابط اجتماعی و عاطفی. روانشناس با پیدا کردن منشا استرس راهکار‌های مناسبی را برای غلبه بر آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

رفتاردرمانی محیط پشتیبانی را فراهم میکند تا در مورد نگرانیها و احساسات به طور آشکار و محرمانه صحبت شود. روانشناسان حفظ کردن رازداری شما را بسیار مهم می پندارند و به پرسشهای شما در خصوص آن شرایط نادر پاسخ می دهند، زمانی که اطلاعات محرمانه باید به اشتراک گذاشته شوند. برای مثال اگر از مشاوره روانشناسی بعد از ازدواج استفاده می کنید، باید به تمام مشکلاتی که با همسر خود دارید بپردازید و آنها را صادقانه مطرح نمائید تا با کمک مشاور بر مشکلات غلبه نمائید.

  • بیشتر اوقات، بعد از گذشت مدتی ناراحتی‌هایمان به پایان می‌رسند و به زندگی روال گذشته خود باز می‌گردد اما مواقعی وجود دارند که نمی‌توانیم به تنهایی از این چالش‌ها عبور کنیم و به کمک یک متخصص نیاز داریم.
  • به دنبال یک ارزیابی، یک روانشناس خوب می تواند نتیجه گیری کند که رفتار مورد نظر درواقع نشانه یک اختلال افسردگی یا نوع دیگری از اختلال مزاج است.
  • اغلب اوقات، دوره‌های رواندرمانی زیر یک سال و یا به صورت کوتاه مدت به طور مثال 16 جلسه ای انجام می‌گیرد.
  • چنین رفتاری برای روانشناسانی که اختلالات دوقطبی را درک می کنند، ناشناخته نیست.
  • دانش روانشناسی به مشاور کمک می‌کند ریشه مشکلات شما را شناسایی کند و بهترین راهکار را برای مقابله با آن پیش رویتان بگذارد.
  • مداخلات شامل افراد دیگر می تواند سطح اکسی توسین را نیز افزایش دهد.

یک روانشناس خوب علاوه بر دارا بودن دانش کافی در زمينه روان شناسی و قابلیت بکارگیری آن معلومات تخصصی در روند درمان، می بایست دیدی خالی از قضاوت، پیشداوری و مملو از درک و همدلی داشته باشد. این درک و همدلی باید به گونه ای باشد که مراجع به آسانی حرف ها و مشکلات خود را بیان کند و از مقاومت براي ابراز مشکلات خود بپرهیزد. در واقع یک متخصص روان شناسی می بایست روابطی عمیق ولی سالم با اشخاص برقرار کند؛ تا آن ها بستری مناسب براي بیان مشکلات شان فراهم ببینند و به وی اعتماد کنند. کلینیک روانشناسی آقای روانشناس آماده خدمات مشاوره آنلاین و حضوری به شماست.

دکتر آزاده موسوی

غالباً مردم نمي توانند احساسات و مسائل خود را با افراد زندگی خود به اشتراک بگذارند. بعد از مقطع فوق لیسانس، در بسیاری از کشورها مقطعی به نام انفیلد وجود دارد. که انفیلد دوره‌ی آماده‌کردن فرد برای ورود به دکترا می‌باشد که عموما برای مدت یک تا دوسال برگزار خواهد شد.

مشاوره رایگان روانشناسی

به وب سایت امین زندی روانشناس بالینی، روان درمانگر و مدرس کارگاه های روانشناختی خوش آمدید، شما میتوانید در سایت منطق از مقالات مفید روانشناسی، تست های روانشناسی و خدمات آنلاین در حوزه مشاوره و رواندرمانی بهره مند شوید. بهترین دکتر روانشناس در ایران پزشکی می باشد که در زمینه تخصصی خود تخصص و مهارت بالایی داشته باشد و مدارک تخصصی مرتبط با رشته خود را دارا باشد. دکتر محمد سلطانی زاده روانشناس و مشاور در مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان می باشند. ایشان دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران می باشند.

ما آمادهٔ پاسخگویی به شما در زمینهٔ روان درمانی، مشاوره فردی، مشاوره خانوادگی، فرزندپروری و … هستیم. اگر به دنبال خودشکوفایی، رشد و توسعه فردی هستید نوشته‌های ما بهترین راهنمای شما خواهند بود. همان طور که می دانید بهترین روانشناسان در شهر تهران هستند و روزانه خیلی از افراد را ویزیت می کنند و به آن ها مشاوره می دهند و برای رفع مشکلات آن ها تلاش می کنند تا هر چه سریع تر رفع شود. برای گرفتن نوبت از دکتر ابراهیمی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید، آن ها اطلاعات لازم را در اختیار شما می گذارند.