صفر تا صد رشته دندانپزشکی + درصدهای قبولی داوطلبان و ظرفیت پذیرش مرکز مشاوره آویژه-ماک پزشک

محافظ‌های دهان ابزارهای محافظی هستند که دندان‌ها و لثه‌ها را می‌پوشانند تا از آسیب به دندان‌ها، لثه‌ها، لب ها، زبان و فک ها جلوگیری کنند. آنها اغلب در حین ورزش استفاده می‌شوند تا از آسیب ناشی از ضربه‌های تصادفی یا عمدی به‌صورت جلوگیری شود. معمولا برای داشتن یک محافظ مناسب و سازگار با ساختار فک و دهان، یک دندانپزشک یا متخصص بهداشت دهان و دندان می‌تواند از دندان‌های فرد قالب گرفته و یک محافظ کاملا مناسب را ارائه دهد.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین

دقت بالایی داشته باشد تا بتواند کارهای سخت را در یک فضای کوچک به نام حفره دهان انجام دهد. از لحاظ جسمی و روحی سالم باشید چون این رشته اصطلاک بدنی بالایی دارد و مجله پزشکی بیماری‌هایی مانند ارتروز و دیسک کمر و … لازم است دندانپزشکان بتوانند موقعیت‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و راه‌حل مناسب برای نیازهای هر بیمار را محاسبه کنند.

دندانپزشکی در پایه دکترای حرفه‌ای قرار دارد و زیرگروه ۱ رشته تجربی در کنکور سراسری است. دندانپزشک متخصص اطفال در واحد های درسی خود باید شیوه رفتار با کودکان را نیز آموزش ببیند. دندان های شیری با دندان های دائمی تفاوت دارند و درمان آنها نیاز به تخصص دارد.

متخصص درمان ریشه – ایمپلنت

یکی از انواع خدمات و درمان‌ های دندانپزشکی به دنبال دندان درد شدید نیاز است. خصوصا در کودکان یا افراد مسن‌تر به دنبال شدت یافتن پوسیدگی دندان و عفونت ریشه و لثه، باید دندان معیوب کشیده شود. ازاین‌رو می‌توان کشیدن دندان را به‌عنوان یکی از رایج‌ترین انواع روش‌های درمان دندان نیز معرفی کرد.

  • سفید کردن دندان ها، لامینیت و کامپوزیت دندان، ترمیم و پرکردن تاج دندان و …
  • نظام آموزشی مطابق آیین‌نامه مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی است و هر واحد درس نظری ۱۷ ساعت و هر واحد درس عملی ۳۴ ساعت است.
  • جالب است بدانید که اولین کسانی که در چین و فرانسه به ارائه خدمات دندانپزشکی پرداختند، آرایشگران بودند.
  • بسته به نوع دندان و محل قرارگیری آن و شدت عفونت، روش‌های درمانی مشخص می‌شود.
  • در صورتی که درمان شما نیاز به تخصص خاصی داشته باشد به دندانپزشک متخصص ارجاع داده می شوید.
در ادامه تعدادی از مهم‌ترین این خدمات را که در کلینیک دندانپزشکی انجام می‌شوند را بررسی می‌کنیم. دندان ها ممکن است به ترمیم یا مراقبت هایی مثل جرم گیری و ارتودنسی ثابت و متحرک نیاز داشته باشند. با بررسی نظرات و امتیازات سایر مراجعین، کلینیک دندانپزشکی تهران متناسب با بودجه و نیاز خود را انتخاب کنید.

دوره های درسی رشته دندانپزشکی