فوق تخصص گوش متخصص گوش و حلق و بینی دکتر مهدی سلیمان پور-ماک پزشک

یک متخصص گوش ،حلق ،بینی باید سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد و زمان کافی را برای درمان و راهنمایی بیمار بگذارد. بهتر است بدانید که جراحی زیبایی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود این تقسیم بندی را جراحان بینی بر اساس ویژگی هایی که بینی دارد انجام داده اند. در جراحی زیبایی بینی مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی ، قوز روی بینی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی و غیره برطرف می شود. جراحی بینی و عمل بینی زیباترین و مهمترین و حساسترین شاخه گوش و حلق و بینی است. ایشان همچنین دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک صورت و زیبایی بینی را نزد اساتیدی چون دکتر Most در دانشگاه سان فرانسیسکو ، دکتر منیک در دانشگاه آریزونا و دکتر پله در دانشگاه رم گذراند.

فلوشیپ گوش، متخصص گوش و حلق و بینی

همچنین دکتر گوش، حلق و بینی دوره‌های لازم در زمینه جراحی سر و گردن را سپری می‌کند و دانش کافی به منظور عمل بینی را به دست می‌آورد. بیماری منیر یک نوع اختلال شنوایی و تعادل است که معمولاً افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بیماری منیر باعث اختلال در عملکرد گوش داخلی می‌شود که نقش تعادل و شنوایی را بر عهده دارد.

اختلالات بلع، مشکلات صوتی و مشکلات نای و مری توسط پزشک گوش و حلق و بینی درمان می‌شوند. برای تشخیص بیماری، پزشک با توجه به علائم موجود بعد از معاینه و مشاهده کانال گوش (اتوسکوپی) از ابزارهای مختلفی مثل تست های شنوایی سنجی یا روش های تصویربرداری استفاده می‌کند. با توجه به نوع بیماری، شست و شوی گوش، درمان دارویی و در مواردی جراحی لازم است. اوتولوژی – تشخیص و درمان عفونت، بیماری و آسیب گوش‌ برای بهبود شنوایی و تعادل. این تخصص شامل جراحی کاشت حلزون است که در آن یک دستگاه الکترونیکی پیچیده‌ی کوچک که عصب شنوایی را تحریک می‌کند، در گوش درونی (حلزون گوش) کاشته می‌شود. این متخصصان بسیاری از بیماری‌های مربوط به گوش، بینی و گلو را تشخیص می‌دهند و درمان می‌کنند.

در بسیاری از وب‌سایت‌ها نوشته شده که فوق تخصص جراحی پلاستیک عمل بینی را بهتر می‌تواند انجام دهد یا بلعکس، اما باید گفت که این مطالب به صورت عادلانه جبهه گیری نکرده و بر اساس منافع شخصی افراد نوشته شده است. زمینه دوم در افرادی است که تنها به منظور زیبایی به فوق تخصص جراح پلاستیک مراجعه کرده و تمایل دارند که در سر و صورت یا بدن خود تغییراتی ایجاد کنند. این تغییرات می‌تواند شامل عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)، جراحی افتادگی پلک، لیفت صورت و گردن، عمل زیبایی بازو و ران، کاهش چربی شکم و پهلو، جراحی زیبایی ناحیه تناسلی و … پزشک متخصص گوش و حلق و بینی ، می تواند با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمام سوالات بیمار باشد و بیمار را از تمام نکات لازم آگاه می سازد. متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود ، سلامت بیمار را در اولویت قرار می دهد.

  • البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است!
  • سینوزیتمزمن و گرفتگی بینی یکی از شایع ترین شکایات بیماران مراجعه کننده به متخصص ENT است.
  • مواردی که برای درمان آن‌ها باید به متخصص راینولوژی مراجعه کنید شامل اختلال سینوسی، خونریزی بینی، گرفتگی بینی، از دست دادن حس چشایی، پلیپ‌ها و تومورها می‌شوند.
  • در ناحیه سر و گردن، دکتر گوش و حلق و بینی می‌تواند بیماری‌های عفونی، تومورها خوش‌خیم و بدخیم (سرطانی)، تومورهای صورت و تغییر شکل صورت را درمان کند.

درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی می‌شود، ممکن است مربوط به بیماری‌های ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد. برای انتخاب بهترین دکتر آنلاین در می توانید با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک و مشاهده نظرات دیگر کاربران سایت، بهترین متخصصان آنلاین گوش، حلق و بینی را شناسایی و از ایشان مشاوره آنلاین و نوبت حضوری دریافت کنید. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید.

متناسب با بیماری فرد ، مراقبت های لازم را بیان می کند تا بیمار با رعایت آن ها نتایج مطلوبی از درمان کسب نماید. یک متخصص خوب ، برای هر بیمار خود به اندازه کافی زمان می گذارد و با نهایت دقت به بررسی تمام جوانب می پردازد. مشکلات خواب مثل خروپف یا آپنه انسدادی خواب (باریک بودن راه‌های هوایی یا انسداد آن و در نتیجه وقفه کوتاه تنفسی در خواب را آپنه می‌گویند.) نیز در حوزه کاری این متخصصان قرار دارد. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات و نوبت دهی، اپلیکیشن نوبت دهی پزشکان پذیرش۲۴ را دانلود کنید. اتواسکلروز بیماری است که معمولا به صورت ژنتیکی دیده می شود، هر چند ممکن … همچنین می توانند چین و چروک صورت را با استفاده از جراحی یا تزریق داروهایی خاص مانند بوتاکس برطرف کنند.

با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای گوش، حلق و بینی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی را ببینید. جراحی زیبایی بینی در دوره قاعدگی ، اشکالی ندارد اما بهتر است بانوان پس از اتمام این دوره اقدام به انجام جراحی بینی کنند. جراح بینی ، به بیمار تا مدتی پس از جراحی زیبایی بینی ، اجازه استفاده از عینک آفتابی و طبی را نمی دهد زیرا ممکن است باعث تغییر شکل بینی شود. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید سوابق خوبی در حرفه کاری خود داشته باشد. کسانی که برای جراحی گوش مراجعه می کنند، متخصص گوش پس از معاینه و بررسی ایرادات موجود در گوش ، یک برش کوچک در پشت گوش جایی که چین های گوش وجود دارد ایجاد می کند و پس از اعمال تغییرات گوش را در ناحیه مورد نظر بخیه زده و پانسمان می کند.

جراحی لوزه یا آدنوئیدکتومی

پزشک بعد از بررسی به بیمار می‌گوید که چه مقدار از خواسته‌های وی قابل اجراست و چه اصلاحاتی می‌تواند بر بینی‌اش انجام دهد. یکسری بیماری متخصصین هستند که جراح می باشند و می توانند هماهنگی مشکلات بین گردن و سر را درمان کنند. در جراحی سر و گردن و حنجره در صورتی که توده ای در آن ها وجود داشته باشد پس از بررسی و آزمایشات مختلف اقدام به درمان و برداشتن مجله پزشکی آن ها می شود. جراحی گوش یا اتوپلاستی هم به منظور درمان بیماری های گوش و هم با هدف زیبایی انجام می شود. به طور کلی ، می توان گفت که تخصص گوش و حلق و بینی از تخصص های بسیار مهم محسوب می شود ، چرا که با تنفس انسان در ارتباط می باشد. برای تشخیص بیماری، پزشک از معاینه حفره بینی (رینوسکوپی)، اندوسکوپی بینی و روش های تصویربرداری مختلف استفاده می‌کند.

فوق تخصص گوش