فوق تخصص گوش پروفسور علی محمد اصغری فوق تخصص گوش حلق بینی در تهران-ماک پزشک

درمان ناهنجاری‌های صورت و گردن و گوش و بینی از طریق جراحی زیبایی و ترمیمی. جراحی‌هایی که توسط شاخه‌ای از تخصص گوش و حلق و بینی انجام می‌‌شود شامل انحراف بینی، جراحی زیبایی بینی، لیفتینگ صورت، کام شکافته و افتادگی پلک. متخصص گوش و حلق و بینی می تواند برای حفظ راه تنفسی بیمار یا کاهش ترشحات ریه ها از این روش استفاده کنند. تراكستومي ممكن است به صورت اورژانسی در مواردی مانند سرطان حنجره پیشرفته که با انسداد راه هوایی همراه است ضروری باشد.

معرفی بهترین پزشکان متخصص گوش،حلق و بینی در تهران

تمامی ویزیت ها شامل مشاوره های قبل از عمل ، ویزیت های دوره ای پس از عمل و تعویق چسب ها جزئی از عمل جراحی است و به صورت رایگان انجام می شود. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به مجله پزشکی دانلود اپ دکتر ساینا کنید. در این بخش، نوبت‌های آزاد مشخص است و با تعیین روز و ساعت، می‌توانید نوبت مورد نظرتان را رزرو کنید. جراح خوب باید تمام مراحل جراحی را به بیمار توضیح داده و در انجام کارهای پس از عمل کوتاهی نکند.

چگونه آدرس دکتر گوش، حلق و بینی خاصی را در دکتردکتر جستجو کنم؟

شرایطی که بر سیستم عصبی مرکزی و گوش داخلی تأثیر می گذارد می تواند باعث سرگیجه شود. اختلال در حرکت غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دیسفاژی نامیده می شود و ممکن است باعث ناراحتی، اختلال در تغذیه و سرفه و خفگی شود. تیغه بینی یا سپتوم دیواره ای استخوانی ،غضروفی است که حفره بینی را به دو قسمت تقسیم می کند و انحراف آن منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن شود. اما اگر حدود 3 یا 4 ماه بعد از عمل جراحی ام آر آی گرفته‌‌اید، فعلا نیازی به انجام مجدد آن ندارید.

  • این بیماری در حالت تکرار شونده و مزمن آن ممکن است باعث بروز مشکلاتی نظیر آسیب دائمی به گوش با ناشنوایی جزئی یا کامل، ماستوئیدیت، کلستئاتوم (رشد پوست گوش میانی)، مننژیت و آبسه اپیدورال (التهاب و عفونت در اطراف مغز)، فلج صورت شود.
  • تومور‌های بینی، تومور‌های غیرطبیعی هستند که در اطراف و داخل مجرای بینی (حفره بینی) ایجاد می‌شوند.
  • جراح گوش و حلق و بینی فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی ، وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می شود و تمرکز کلی این تخصص در زمینه دستگاه تنفسی است.
  • یک متخصص گوش و حلق و بینی باید 7 سال در دانشگاه علوک پزشکی جهت مدرک پزشکی عمومی ، 4 سال دیگر برای مدرک تخصصی و سپس 2 سال برای مدرک فلوشیپ آموزش ببینند.
  • خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.
  • جراح بینی ، به بیمار تا مدتی پس از جراحی زیبایی بینی ، اجازه استفاده از عینک آفتابی و طبی را نمی دهد زیرا ممکن است باعث تغییر شکل بینی شود.

لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید. البته به منظور درمان اختلالات بلع به متخصص گوارش نیز می‌توان مراجعه کرد.

اگر بعد از یک ماه بهبود پیدا نکرد حتما مراجعه کنید تا ارزیابی‌های لازم و درمان لازم برای شما انجام شود. بنابراین برای انتخاب جراح مناسب بهتر است که به میزان تجربه و نمونه‌ کارهای جراحان دقت کرده و با اشخاصی که نزد آن‌ها جراحی کرده‌اند مشورت کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. خصوصا باید تجهیزات داشته باشند تا جراحی های دقیق و ریز را اطراف عصب ها و ماهیچه های اطراف سر، گردن، وصورت انجام دهند. این موضوع کاملا به شرایط بیماران بستگی دارد اما به طور کلی پس از گذشت ۱ سال ، ورم کلی بینی از بین می رود و بینی ظاهر اصلی خود را نشان می دهد. تا به امروز ، علت اصلی ابتلا به بیماری منییر که تحت عنوان هیدروپس آندولنف نیز شناخته می شود ، نامشخص می باشد ؛ اما ، طبق اطلاعات به دست آمده این بیماری ، در اثر بروز اختلال در گوش داخلی ( اختلال در فشار مایع گوش داخلی ) ایجاد می شود. برخی از افراد در گوش شان صداهایی همانند زنگ می شنوند که به بروز زمان باعث آزار و اذیت آن ها می شود ، این نوع بیماری یکی از رایج ترین بیماری های گوش محسوب می شود.

مواردی که برای درمان آن‌ها باید به متخصص راینولوژی مراجعه کنید شامل اختلال سینوسی، خونریزی بینی، گرفتگی بینی، از دست دادن حس چشایی، پلیپ‌ها و تومورها می‌شوند. آدنوئیدکتومی برداشتن آدنوئید یا لوزه سوم با جراحی است که معمولاً برای درمان عفونت های مکرر گلو یا مشکلات تنفسی ضروری است.این روش به طور معمول تحت بیهوشی عمومی اتفاق می افتد و بیمار نیازبه یک روز بستری در بیمارستان بعد از جراحی دارد. یکی از موارد بسیار مهمی که در جلسه مشاوره عمل بینی مورد بررسی قرار می‌گیرد، نوع بینی فرد و نتیجه بعد از عمل است.

وی پس از اتمام دوره‌ی دکتری حرفه‌ای پزشکی عمومی، تخصص گوش، حلق و بینی را از دانشگاه تهران اخذ کرد. همچنین پس از اتمام دوره تخصص ENT، با رتبه یک وارد دوره فلوشیپ فوق تخصصی گوش، حلق و بینی شد. در این روش برای تغییر شکل ظاهری بینی (جراحی زیبایی بینی) از عمل جراحی رینوپلاستی که یک عملیات برای تغییر شکل یا اندازه بینی و یا برای مشکلات تنفسی مانند پولیپ، سینوس و … می باشد استفاده می‌گردد؛ این عمل توسط متخصصین گوش و حلق و بینی انجام می شود؛ در این روش با برش بسیار کوچکی در ناحیه کولوملا دو سوراخ بینی را از هم جدا می‌سازند.

آرشیو سوالات پاسخ داده شده بیماران گوش، گلو و بینی