لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان در تهران-ماک پزشک

این پرسشنامه پزشکی از شما در مورد بیماری های دوران بچگی نیز سئوال می کند . بهتر است پیش از این که برای ویزیت قبل از باردار شدن ، مراجعه کنید ، از والدین خود در مورد این که در گذشته چه بیماری هایی داشته اید و چه واکسن هایی دریافت کرده اید بپرسید . او ممکن است از شما راجع به عمل های جراحی قبلی ، سن شما وقتی که برای اولین بار پریود شده اید ، روش انتخاب شما جهت پیشگیری از حاملگی ، در مورد این که آیا شما هیچ گونه بیماری مزمنی نظیر دیابت یا فشار خون بالا ، یا سابقه حساسیت داشته اید ، سئوال کند .

  • علت سرخ تر شدن گونه های شما این است که گردش خون شما افزایش یافته است .
  • در این تکنیک تخمک خانم را طی مراحل جدا کرده و با اسپرم شوهرش در بیرون از بدن لقاح داده و سپس در رحم فرد می کارند .
  • عوامل مختلفی مانند عدم رعایت بهداشت و موارد دیگر، در بروز بیماری و عفونت های مختلف در این ناحیه وجود دارد.
  • به طور کلی متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی زیادی وجود دارند که هر یک شیوه و استایل مخصوصی برای درمان و تعامل با بیمار دارند.

ماما به بهداشت فردی و بیماری‌های جزئی زنان می‌پردازد درحالیکه دکتر زنان مسئول رسیدگی به مسائل تخصصی‌تر و پیچیده است. ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد. در طی این مدتها هزاران عمل سزارین و زایمان طبیعی و اعمال زنان و به خصوص جراحی های زیبایی زنان انجام داده اند و دوره‌ای تکمیلی متعددی گذرانده اند،به واسطه علاقه خاص به زیبایی زنان به صورت تخصصی در امور زیبایی فعالیت دارند. پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند. به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید.

دکتر مریم السادات هاشمی

اگر نتایج MSAFP اختلالات بالقوه را نشان دهد ، یک آزمون ژنتیکی ، آمنیوسنتز ، می تواند برای هفته بیستم بارداری ، انجام شود . با این روش ، شما باید قبل از قرار گرفتن از تخت معاینه ، چندین لیوان بزرگ آب بنوشید و تا زمانی که سونوگرافی کاملاً انجام نشده است ، از رفتن به دستشویی خودداری نمایید ، زیرا یک مثانه پر ، کمک می کند تصویر بهتری از رحم گرفته شود . این دوره معمولاً به عنوان زمان آرامش حاملگی شما در نظر گرفته می شود . بیماری صبحگاهی شما به خوبی برطرف شده است و شما احساس می کنید انرژی بیشتری نسبت به سه ماهه اول بارداری دارید .اما اگرچه به نظر آرام می رسد ، بدن شما در حال تغییرات بیشتری می باشد . به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود. معاینات بالینی، تست‏ های آزمایشگاهی و روش‏ های پاراکلینیکی اساس تشخیص بیماری‏ های ژنیکولوژی هستند.

چگونه می توانم از دکتر زنان مشاوره آنلاین بگیرم؟

برای گرفتن نوبت از دکتر زنان و زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان و زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید. بدن هر زن عملکردهای بیولوژیکی مختلفی از قبیل قاعدگی، بارداری، زایمان و یائسگی را تجربه می کند. یکی از سوالاتی که ممکن است تا به اینجا با آن رو به رو شده باشید این است که زمان مناسب برای مراجعه به متخصص زنان چه موقع است؟ اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم، بانوان باید سالانه به مراکز بهداشت و یا مطب یا بیمارستانی که متخصصین زنان در آن فعالیت می کنند مراجعه کرده و معاینه شوند. علاوه بر این معاینه، پزشک متخصص به آنها شیوه های نوینی که ممکن است تا آن زمان در مورد سبک زندگی و مراقبت های بهداشتی بیان شده است را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد و بعد از معاینه در صورتی که مورد مشکوکی وجود داشته باشد اقدام به آزمایش های بیشتری می کنند.

در واقع تنبلی تخمدان یکی از عارضه‌هایی است که موجب ناباروری می‌شود. تنبلی تخمدان که در واقع همان تخمدان پلی کیستیک است، باید حتما به وسیله پزشک تشخیص داده شده و برای درمان آن، اقدامات لازم صورت بگیرد. برخی مواقع انتظار برای بارداری میان زوج‌ها طولانی شده و به دلیل عدم مراجعه به پزشک، از علل مختلف آن که می‌تواند همین مجله پزشکی مشکلات رحم و تخمدان پلی کیستیک باشد، اطلاع درستی ندارند. سونوگرافی و اکوی قلب جنین و… البته گاهی لازم است به فوق تخصص زنان طب مادر و جنین (پریناتولوژی) مراجعه کنید. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.

جراح و متخصص زنان ، زایمان و نازائی