لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران-ماک پزشک

یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، پس از گذراندن دوره 7 ساله پزشکی عمومی ، تخصص خود را در زمینه گوش حلق و بینی کسب می کند و به بررسی بیماری ها و ارتباطات راه هوایی ، شنوایی ، چشایی ، زیبایی ، بویایی ، صورت ، سر و گردن می پردازد. دکتر محمد علی اکبری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن ، بعد از اخذ مدرک دکترای عمومی برای ادامه تحصیل عازم کشور آمریکا شد. ایشان در آمریکا پس از گذراندن امتحانات مربوطه با اخذ رتبه عالی موفق به اخذ مدرک ECFMG و عضویت در نظام پزشکی آمریکا شد. عمل‌هایی که در گذشته انجام شده نشان می‌دهد که میزان موفقیت عمل بینی ارتباطی به این که دکتر مربوطه متخصص گوش، حلق و بینی یا فوق تخصص جراحی پلاستیک باشد، ندارد و بروز مشکلات تنفسی یا ایرادات ظاهری در عمل‌های هر دو امکان پذیر است. در این مقاله در خصوص جراح پلاستیک و متخصص گوش، حلق و بینی و تفاوت آن‌ها با یکدیگر صحبت شده است تا کسانی که متقاضی جراحی بینی هستند، با دانش کافی یک جراح مناسب برای عمل خود انتخاب کنند.

کهولت سن، قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد، ویروس ها، بیماری های قلبی، ضربه به جمجمه، سکته مغزی و تومورها ممکن است منجر بهکاهش شنواییتدریجی شود. افتادگی بیش از حد پلک فوقانی می تواند بخشی از روند طبیعی افزایش سن باشد، اما بیماری های زمینه ای مختلف ماننددیابت، سکته مغزیو تومورهایی با منشا اعصاب و عضلات صورت نیز می توانند این مشکل را ایجاد کنند. سلام… اگر در این فاصله یعنی از برج 5 تا حالا هیچ MRI و یا تصویربرداری انجام نداده‌اید حتما یک MRI کامل سر و گردن (با تزریق و بدون تزریق) انجام دهید و سپس مراجعه کنید. با تشخیص می توانند بهترین روش درمانی را برای شما به کار گرفته و کاملا حرفه ای درمان شوید. تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا – بین چهارراه شیراز و شیخ بهایی پلاک ۱۴۶ واحد۶ لطفا جهت مراجعه با شماره موبایل های درج شده در سایت هماهنگ شوید.

درمان‌ها و جراحی‌های گوش، حلق و بینی

وزوز گوش می تواند ناشی از اختلالات متابولیک باشد، وزوز گوش را ساده نگیرید و… مشکلات تنفسی می تواند مانند استریدور( تنفس صدادار) خفیف، یا مانند انسداد شدید راه های هوایی خطرناک باشند.انواع بیماری ها در فرد می تواند این مشکلات را ایجاد کند. سلام… به احتمال زیاد همان‌طوری که به شما گفتند عصب گوش مادر ضعیف شده و به همین دلیل صدا تولید می‌شود و سوت سر یا سوت گوش دارند.

انحراف تیغه بینی

(شیپور استاش گذرگاهی از پشت بینی به فضای پشت پرده گوش است. ) در واقع اوتیت میانی مزمن هنگامی بروز می‌کند که شیپور استاش به دلایل مختلف مانند آلرژ‌ی، عفونت‌های متعدد، ضربه به گوش یا تورم آدنوئید‌ها به طور مکرر مسدود می‌شود. در این شرایط باکتری‌های پشت بینی (نازوفارنکس) از شیپور استاش عبور کرده و باعث عفونت در فضای پشت پرده گوش (گوش میانی) می‌شوند. در این شرایط ممکن است که عفونت به استخوان ماستوئید پشت گوش سرایت کند (ماستوئیدیت) یا فشار ناشی از تجمع مایع ممکن است پرده گوش را پاره کند یا به استخوان‌های گوش میانی آسیب برساند. زیرا شیپور استاش کودکان کوتاه‌تر، باریک‌تر و افقی‌تر از بزرگسالان است. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.

– مشکلات مربوط به دهان، حلق و حنجره

واژه otorhinolaryngology یا مخفف آن از ریشه یونانی واژه‌های otos (گوش)، rhino (بینی)، laryngo (نای) و logos (دانش) گرفته شده است. دکتر گوش و حلق و بینی پزشکی است که در مورد بیماری‌های گوش، بینی، گلو، صورت، سر و گردن آموزش دیده و تمام بیماری‌های مربوط به گوش و حلق و بینی را درمان می‌کند. به عنوان مجله پزشکی مثال، استخوان‌های گوش داخلی که به اندازه یک برنج کوچک هستند، نقشی حیاتی و مهم در عملکرد گوش را بر عهده دارند. به همین دلیل دکتر آنلاین گوش و حلق و بینی باید دانش کافی در این زمینه داشته باشد. آنان مشکلات مختلف پزشکی از جمله مشکلات مجاری تنفسی، سرطان های سر و گردن و سینوزیت مزمن را درمان می کنند.

  • جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید.
  • عمل‌هایی که در گذشته انجام شده نشان می‌دهد که میزان موفقیت عمل بینی ارتباطی به این که دکتر مربوطه متخصص گوش، حلق و بینی یا فوق تخصص جراحی پلاستیک باشد، ندارد و بروز مشکلات تنفسی یا ایرادات ظاهری در عمل‌های هر دو امکان پذیر است.
  • این تخصص شامل جراحی کاشت حلزون است که در آن یک دستگاه الکترونیکی پیچیده‌ی کوچک که عصب شنوایی را تحریک می‌کند، در گوش درونی (حلزون گوش) کاشته می‌شود.