لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران-ماک پزشک

با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. گواهینامه پزشک را که در مطب وجود دارد را بررسی و مجله پزشکی به دنبال بورد تخصصی زنان و زایمان باشید. به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند. زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند.

علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. خانم ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که ممکن است به دلیل سبک زندگی، فیزیولوژیک بدنشان، تخمدان ها، رحم و واژن ممکن است دچار شوند، باید به پزشک متخصص زنان که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد به طور مرتب مراجعه نمایند. از همین رو سلامت یک بانو در سلامت یک جامعه به صورت مستقیم اثرگذار است و به همین علت باید سعی شود به متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب در تهران مراجعه کنیم که باتجربه و مهارت بتواند مشکل زنان را تشخیص و با راهکارهای عالی مشکل برطرف و درمان شود.

سوال از دکتر زنان رایگان

زیرا اگر مادر یا فردی نزدیک از خانواده پدر هم دارای عقب افتادگی باشد ولی برای مثال هر سه ماه یکبار قاعدگی رخ دهد، در تشخیص پزشک اثر خواهد گذاشت. در دوران قاعدگی، بانوان ممکن است با دردهای شدید رو به رو شوند و یا این دوران با اختلال پیش رود و نظم آن به هم خورده باشد و باعث آسیب به فرد شود. پزشک متخصص زنان به تشخیص علل این اختلال ها و دردهای دردناک می پردازد و با آزمایش هایی که ترتیب می دهد، مشکل فرد را تشخیص می دهد. عدم اطلاع از این بیماری ها و یا وجود شرم و حفظ عفت بانوان در گذشته از مراجعه به پزشک خودداری می کردند و به این ترتیب جان خود را از دست می دادند. از این رو در پزشکی شاخه ای به عنوان پزشکی زنان یا جینوکولوژی به وجود آمد تا زنان بتوانند به راحتی به متخصص زنان مراجعه کرده و به راحتی به درمان بیماری خود بپردازند. هر چند در بسیاری از کشورها مردان نیز در این زمینه فعالیت دارند و به درمان بیماران می پردازند.

  • هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است.
  • منظور از OB-Gyn همان چیزی است که در ایران با نام «دکتر زنان و زایمان» شناخته می‌شود.
  • هنگامی که بخواهید به دنبال یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران بگردید؛ باید ببینید به چه منظور می‌خواهید به چنین متخصصی مراجعه کنید.
  • دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند .
  • سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می دهند .
  • تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است.
مشکلاتی که دختران در دوران بلوغ بیشتر با آن روبرو هستند مربوط به عادات ماهیانه آنها می باشد. دردهای شدید، خونریزی های غیرعادی، بی نظمی و قطع عادت ماهیانه برای چندین ماه، ترشحات ناحیه تناسلی و … دختران جوان باید بدانند که پزشک زنان کاملا مورد اعتماد آنها هستند و به راحتی می توانند مشکل خود را با او درمیان بگذارند.

دکتر مائده احمدی دستجردی

صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی بهسوالات پزشکیشما هستند. همچنین هر زمانی که علائمی در دستگاه تناسلی دارید که شما را نگران کرده است باید به متخصص زنان مراجعه کنید. مثلا اگر درد، خونریزی غیر طبیعی رحم، ورم یا هر مشکلی در لگن، واژن، رحم یا تخمدانها احساس میکنید باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید تا مشکل بررسی شود. در هنگام مراجعه به متخصص زنان سعی کنید راحت باشید و همه سوالات خود را بپرسید تا تشخیص و درمان درست پیش برود. به یاد داشته باشید شما از طریق درمانکده می‌توانید از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران نوبت حضوری و یا مشاوره آنلاین بگیرید. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است.

دکتر زهرا رازقندی