لیست بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران-ماک پزشک

علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. خانم ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که ممکن است به دلیل سبک زندگی، فیزیولوژیک بدنشان، تخمدان ها، رحم و واژن ممکن است دچار شوند، باید به پزشک متخصص زنان که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد به طور مرتب مراجعه نمایند. از همین رو سلامت یک بانو در سلامت یک جامعه به صورت مستقیم اثرگذار است و به همین علت باید سعی شود به متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب در تهران مراجعه کنیم که باتجربه و مهارت بتواند مشکل زنان را تشخیص و با راهکارهای عالی مشکل برطرف و درمان شود.

مشکلاتی که دختران در دوران بلوغ بیشتر با آن روبرو هستند مربوط به عادات ماهیانه آنها می باشد. دردهای شدید، خونریزی های غیرعادی، بی نظمی و قطع عادت ماهیانه برای چندین ماه، ترشحات ناحیه تناسلی و … دختران جوان باید بدانند که پزشک زنان کاملا مورد اعتماد آنها هستند و به راحتی می توانند مشکل خود را با او درمیان بگذارند.

شهره موحدی – عضو هیئت علمی – فلوشیپ نازایی و IVF

صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی بهسوالات پزشکیشما هستند. همچنین هر زمانی که علائمی در دستگاه تناسلی دارید که شما را نگران کرده است باید به متخصص زنان مراجعه کنید. مثلا اگر درد، خونریزی غیر طبیعی رحم، ورم یا هر مشکلی در لگن، واژن، رحم یا تخمدانها احساس میکنید باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید تا مشکل بررسی شود. در هنگام مراجعه به متخصص زنان سعی کنید راحت باشید و همه سوالات خود را بپرسید تا تشخیص و درمان درست پیش برود. به یاد داشته باشید شما از طریق درمانکده می‌توانید از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران نوبت حضوری و یا مشاوره آنلاین بگیرید. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است.

توسط پزشک فلوشیپ انکولوژی زنان یا فوق تخصص سرطان زنان تشخیص اولیه داده شده و برای بررسی‌های بعدی، پیگیری خواهد شد. بدیهی است که با مراجعه منظم و غربالگری از جمله تست پاپ اسمیر، می‌توان در مراحل اولیه نسبت به تشخیص این سرطان‌ها اقدام کرده و شانس بهبودی و طول عمر را به مراتب افزایش داد. به غده های بیضوی شکلی که در دو طرف رحم قرار دارند تخمدان گفته می شود تخمدان ها از طریق لوله فالوپ به هم متصل هستند. کیست تخمدان از تشکیل یک یا چند کیست غیر طبیعی در تخمدان تشکیل می شود که این کیست ها در تخمدان ها و یا روی آن ها رشد می کند. اگر دچار علائمی مانند تکرر ادرار، تهوع و استفراغ، درد در هنگام آمیزش جنسی، نامنظم شدن پریود ها و یا سنگین شدن دوره قاعدگی، ضعف و سرگیجه و التهاب و تورم شکم شده اید حتما برای چک و بررسی کیست تخمدان به یک دکتر زنان مراجعه کنید. البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است!

برای آشنایی بیشتر با جراح و متخصص زنان و زایمان بهتر است بدانید تشخیص و درمان بیماری‌های زنان همچون عفونت دستگاه تناسلی، کیست تخمدان، نزدیکی دردناک، سرطان تخمدان و یا رحم، قاعدگی دردناک و اختلالات قاعدگی بر عهده پزشک متخصص زنان و زایمان است. بارداری، پیشرفت و کنترل آن، زایمان طبیعی و یا عمل سزارین از جمله مواردیست که در این حیطه پزشکی قرار دارد. بیماری‌هایی نظیر اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، مجله پزشکی حاملگی خارج‌رحمی، سقط خودبه‌خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … همچنین برای انجام جراحی‌های زیبایی زنان بقاید به متخصص زنان مراجعه کنید. ایشان دارای بورد تخصصی دکتری با رتبه ممتاز از دانشگاه تهران شده اند و یکی از بهترین دکتر زنان در پونک هستند. دکتر زارع پور با داشتن 24 سال تجربه و با اخلاق خوب و انصافی که دارند تا به کنون توانسته اند رضایت بسیاری از بیماران عزیز را کسب کنند.

در بررسی های عوامل مربوط به لوله های رحمی مواردی چون ناهنجاری های مادرزادی لوله های رحمی ( مثل فقدان لوله رحمی و تشکیل ناقص لوله ) ، چسبندگی های لوله متعاقب عفونت های قبلی این ناحیه و سایر عوامل مسبب نازایی مورد توجه قرار می گیرند . گاهی اوقات پس از دیدن و اندازه گرفتن نوزاد با سونوگرافی ، دکتر زنان و زایمان شما ، شاید تاریخ زایمان شما را چند روز تغییر دهد . پزشک در مورد سابقه بیماری،‌ سلامت جنسی (مانند تعداد شرکای جنسی) و سابقه ابتلا به عفونتهای واژن یا عفونتهای مقاربتی سوال می‌کند. علاوه بر این، ممکن است برای تشخیص علت عفونت،‌ معاینه لگن و نمونه برداری از ترشحات واژن نیز انجام شود. ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند.

زود نیست که فکر کردن راجع مسائلی نظیر کار کردن پس از تولد بچه را شروع کنید ، البته در صورتی که حق انتخاب یک کار نیمه وقت یا تمام وقت را داشته باشید . استرس ، همچنین می تواند منجر به بیماری های روحی ، نظیر حملات اضطراب ، ترس و افسردگی شود . ببینید آیا شما درگیر فعالیت هایی چه در محل کار و چه در دوران فراغت شده اید که نیاز به استفاده از عوامل خطر ساز داشته باشد .

وظیفه متخصص زنان تشخیص و درمان انواع بیماری های زنانه از جمله، عفونت واژن، خشکی واژن، فیبروم رحمی، تنبلی تخم دان، کیست تخمدان و موارد دیگر است. متخصصین زنان با عنوان کامل دکتر زنان، زایمان و نازایی شناخته می‌شوند. دکتر زنان، زایمان و نازایی مسئولیت تشخیص، مراقبت و درمان قاعدگی‌های نامنظم و دردناک، کیست‌های تخمدان و رحم، آندومتریوز، افتادگی رحم، افتادگی مثانه، عفونت‌های واژن، بیماری‌های تناسلی، اختلالات هورمونی، یائسگی و… ملاک دکترتو برای انتخاب دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب؛ رای و نظر مراجعه‌کنندگان هر پزشک است. با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید. متخصصان زنان و زایمان بر بارداری و مسائل مربوط به سلامت جنین تمرکز می کنند؛ دکتر زنان و و زایمان همچنین برای سلامت عمومی سیستم تناسلی زنان و دختران جوان، راهنمایی‌های خوبی را انجام می‌دهند.

  • همچنین بسیاری از خانم ها فکر می کنند ، نیازی به پزشک زنان ندارند و لازم نیست به صورت مرتب به متخصص زنان مراجعه کرد.خانم‌ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به خاطر نحوه زندگی ، ساختار رحم و واژن و فیزیولوژیک بدن بانوان ممکن است اتفاق بیفتد، باید به صورت مرتب به یک متخصص زنان مراجعه کرد.
  • با توجه به آمارهای به دست آمده در مورد نازایی ، حدود 4.5 % خانم ها در سنین سالگی، 31.8درصد در سنین سالگی و 70 % در سنین 40 سالگی و بالاتر دارای مشکل نازایی می باشند.
  • ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است.
  • دکتر حدادی در انجمن های متعددی از جمله انجمن جراحان زنان اروپا، انجمن بین المللی سونوگرافی زنان و حاملگی و انجمن های دیگر عضویت دارند.

با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. گواهینامه پزشک را که در مطب وجود دارد را بررسی و به دنبال بورد تخصصی زنان و زایمان باشید. به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید. همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند. زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند.

زیرا اگر مادر یا فردی نزدیک از خانواده پدر هم دارای عقب افتادگی باشد ولی برای مثال هر سه ماه یکبار قاعدگی رخ دهد، در تشخیص پزشک اثر خواهد گذاشت. در دوران قاعدگی، بانوان ممکن است با دردهای شدید رو به رو شوند و یا این دوران با اختلال پیش رود و نظم آن به هم خورده باشد و باعث آسیب به فرد شود. پزشک متخصص زنان به تشخیص علل این اختلال ها و دردهای دردناک می پردازد و با آزمایش هایی که ترتیب می دهد، مشکل فرد را تشخیص می دهد. عدم اطلاع از این بیماری ها و یا وجود شرم و حفظ عفت بانوان در گذشته از مراجعه به پزشک خودداری می کردند و به این ترتیب جان خود را از دست می دادند. از این رو در پزشکی شاخه ای به عنوان پزشکی زنان یا جینوکولوژی به وجود آمد تا زنان بتوانند به راحتی به متخصص زنان مراجعه کرده و به راحتی به درمان بیماری خود بپردازند. هر چند در بسیاری از کشورها مردان نیز در این زمینه فعالیت دارند و به درمان بیماران می پردازند.

سایر خدمات ارائه شده توسط متخصص زنان و زایمان