متخصص داخلی چه نوع پزشکی است؟ دکتر مسعود رستگاری-ماک پزشک

به عبارتی یک پزشک عمومی بعد از قبولی در رشته داخلی و 4 سال تحصیل در این رشته، مجدداً در امتحان فوق تخصصی شرکت کرده و در صورت قبولی در یکی از رشته های فوق تخصصی تحصیل می‌کند. روماتولوژیست متخصص بیماری های داخلی است که در زمینه بیماری های روماتیسمی تخصص دارد. تمرکز این متخصص بر روی سالمندان و مراقبت های بهداشتی آنان است و هدف آن بهبود سلامت با پیش‌گیری و درمان بیماری‌ها و ناتوانی‌ها در سالخوردگان می باشد. معمولا متخصصین پزشکی در زمینه مطالعه بیماری (آسیب شناسی) یا مطالعه آلرژی مشغول به کار هستند. ایمونولوژیست به عنوان متخصصان آلرژی شناخته می شود که در رابطه با مشکلات مربوط به سیستم ایمنی آموزش دیده اند، اگر پزشکان دیگر تشخیص دهند که وضعیت بیمار آنها مربوط به سیستم ایمنی بدن است بیماران خود را به ایمونولوژیست ها ارجاع می دهند.

  • عضو هيئت علمي و استاد گروه بيهوشي بيمارستان اميراعلم، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، برگزاری کارگاه آموزشی احياء قلبي ريوي براي پزشگان عمومي …
  • دکتر نیلوفر نیک پوری در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان شد و دارای متخصص داخلی، بیماری های گوارش، غدد، ریه، روماتیسم و کلیه می باشد.
  • دکتر مایکو از سال 1395 فعالیت خود را آغاز و هم اکنون بیش از کاربر دارد.
  • برای دریافت نوبت از متخصص داخلی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.
  • ایشان باید بتواند برای درمان بیماری، از تکنیک ها و تکنولوژی پیشرفته استفاده کند تا بیماری به خوبی درمان شود.

به جرات می توان گفت که در حرفه پزشکی تنها گروهی که می توانند بیماری های متعددی را به صورت کاملا تخصصی ارزیابی و درمان نمایند متخصصین داخلی هستند و دقیقا به همین علت این گروه از پزشکان می‌ توانند یک بیمار مبتلا به چندین نوع بیماری را تحت درمان داشته باشند. برای مثال سرفه شما می‌تواند یک علامت گوارشی باشد نه تنفسی و توسط پزشک عمومی و یا داخلی درمان شود و شما با مراجعه اشتباه به فوق تخصص ریه، هم از تشخیص صحیح دور شده اید و هم هزینه بیشتری متحمل شده اید. می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان داخلی مشهد، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص داخلی خوب، مشکل خود را درمان کنید. ايشان تحصيلات عالي خود را در رشته پزشكي دانشكدة پزشكي دانشگاه كرمان آغاز كرد و به سال 1368 فارغ‌التحصيل شد. وي در سال 1371 موفق به اخذ درجة تخصصي در رشتة كودكان از دانشگاه علوم پزشكي كرمان گرديد.

متخصص غدد

بنابراین این گونه می توان بیان نمود که یک متخصص داخلی، پزشکی است که مراقبت های اولیه بیمار را بر عهده داشته و از طرفی به عنوان مشاوری برای متخصصین دیگر عمل می کند. به این معنا که اگر متخصص داخلی در حین معاینات خود متوجه نوع خاصی از بیماری گردد که درمان آن نیاز به تخصص دارد، اطلاعات و آزمایش های اولیه را در اختیار پزشک متخصص قرار داده و او را در امر درمان راهنمایی می کند. شما هم برای مراجعه به پزشکان متخصص داخلی می‌توانید از نوبت‌دهی مطب آنلاین درمانکده استفاده کنید. دکتر محمدباقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و متابولیسم می باشند که در سال 1340 در شهر قم متولد شده اند. ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند. دکتر لاریجانی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند.

خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. مطب دکتر سعید حفیظی لطف آبادی واقع در مشهد، احمد آباد، نبش عدالت 1، ساختمان پزشکان لقمان، طبقه 2 است. مطب دکتر زهره نوبخت واقع در مشهد، بلوار احمدآباد، عارف 3، ساختمان پزشکان یاس، طبقه اول است. دکتر زالی من پیشش دو بار رفتم.خیابان مفتح هست.توو کلینیک مطب دارن.بعد از 2ماه وقت میدن بعد هم حداقل 3تا4ساعت معطلی داره.کلا 30 ثانیه منو دید با اینکه پزشکان دیگه خیلی نظرات پیجیده داده بودن،اخر گفت نمیدونم اب بخور و ورزش کن!!!!!!

در چنین مواقعی فرد در هنگام تنفس با مشکلاتی مانند خس خس سینه ، تنگی قفسه سینه مواجه می شود. درمان این مشکل با مصرف دارو انجام خواهد شد و هورمون ها به حد تعادل می رسند.علائم کم کاری تیروئید شامل خستگی بیش از حد ، خشک بودن پوست و مو ، درمان ناتوانی بدن برای گرم شدن و افزایش وزن مجله پزشکی می باشد‌. گاهی اوقات احساس خستگی بیش از حد و نداشتن انرژی کافی در طول روز به خاطر وجود بیماری هایی مانند کم خونی ، غده تیروئید ضعیف ، افسردگی و یا مشکلاتی در برنامه خواب وجود داشته باشد. کسانی که با آسم روبرو هستند، راه های هوایی آن ها دچار التهاب و حساس به آلرژن ها هستند.

فوق تخصص کلیه بزرگسالان ( نفرولوژی بزرگسالان…

دکتر داوود آقایی متخصص داخلی متولد سال ۱۳۵۱، موفق به قبولی کنکور پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۷۴ شد. سپس بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، به مدت ۲ سال در مناطق محروم خدمت کرد. وی در سال ۱۳۹۰ در رشته تخصصی داخلی وارد دانشگاه اراک شد و دوران تخصصی خود را در بیمارستان دهاقان طی کرد و هم زمان در بیمارستان شهرستان مبارکه فعالیت داشت. دکتر امیرعباس رشیدی در سال ۸۹ موفق به کسب مدرک پزشکی عمومی خود از دانشگاه شهید بهشتی تهران شد. وی بعد از دو سال سابقه کاری به عنوان پزشک خانواده در استان کرمانشاه، تحصیل خود را در رشته داخلی با توجه به اینکه علاقه زیادی به بیماری داخلی بخصوص بیماری های خونی داشت، ادامه داد.

دکتر علی اکبر وثوقی با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان قرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب در اصفهان داشته باشید،می توانید از طریق شماره تماس مطب و یا آدرس ذکر شده با دکتر علی اکبر وثوقی در ارتباط باشید. دکتر علیرضا شکریان با شماره نظام پزشکی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی اصفهان قرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوب داشته باشید،می توانید از طریق شماره تماس مطب و یا آدرس ذکر شده با دکتر علیرضا شکریاندر ارتباط باشید. ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین دکتر داخلی در ایران آشنا کنیم و اطلاعاتی را در رابطه با متخصصین داخلی و بیماری های داخلی در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه در این مقاله از سایت دکتر لیلا دهقان، متخصص داخلی می خواهیم به پرسش هایی که در ابتدای این مقاله مطرح شد پاسخ گوییم. این پزشکان می‌توانند آزمایش‌هایی مانند کولونوسکوپی را نیز انجام دهند و داخل روده بزرگ را بررسی کنند.

زمانی که تیروئید ضعیف شود یا کم کار باشد انرژی کافی برای بدن تولید نشده و متابولیسم بدن کاهش می یابد.برای آگاهی است که کم کار تیروئید لازم است یک آزمایش خون ساده انجام دهید. با توجه به سطح بیماری دیابت درمان آن ممکن است با تزریق انسولین به صورت روزانه یا با مصرف دارو انجام شود.موارد دیگری مانند کم کردن اضافه وزن ، ورزش و تغییرات برنامه غذایی برای درمان دیابت تاثیر مستقیم می گذارد. آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد. به گونه ای که غضروف سالم مفصل را می پوشاند و موجب می شود که استخوان ها بر روی هم نلغزند. در برخی افرادی با این مشکل مواجه هستند، مشاهده شده که برخی از غضروف ها شکسته شوند. مشکل تیروئید با انجام یک آزمایش به راحتی قابل تشخیص است و درمان این بیماری با مصرف دارو برای بازگرداندن سطح هورمون کافی است.

به عنوان مثال، متخصص داخلی که با بیماران دیابتی سروکار دارد؛ اگر به درستی مدیریت نکند، دیابت می‌تواند به برخی از ارگان‌های دیگر بیمار تأثیر بگذارد. زیرا بین دیابت و سایر شرایط، مانند فشار خون بالا و کلسترول بالا، همپوشانی زیادی وجود دارد. اصولا متخصصان داخلی در صورت لزوم و پیشرفت فرآیند بیماری با سایر متخصصان مانند ریه، قلب و عروق، اعصاب و روان، انکولوژی و غیره مشورت می‌کنند. برنامه آموزشی دانش‌آموختگان رشته تخصصی داخلی مشابه دیگر رشته‌های تخصصی است و با ورود به دانشکده پزشکی شروع می‌شود. در ایران پس از کسب رتبه عالی در کنکور سراسری، امکان ورود به دانشکده پزشکی در هریک از نقاط کشور وجود دارد. طی یک دوره آموزشی 7 ساله، موضوعاتی را که مربوط به پزشکی است از جمله علوم بالینی، زیست‌شناسی، شیمی و غیره به دانشجویان پزشکی آموزش داده می‌شود.

دریافت نوبت متخصص داخلی با دکتردکتر ممکن است؟