متخصص زنان دکتر زنان عکس زایمان طبیعی-ماک پزشک

نسبت به پسران حساس تر می باشد، زیرا دختران از نظر جسمی به بلوغی دست پیدا کرده اند که حتی در برخی موارد آمادگی بارداری را می توانند داشته باشند. تا به اینجا با بیماری هایی که زنان را تهدید می کند آشنا شدیم و دیدم که در صورتی که به موقع تشخیص داده نشوند بسیار خطرناک می باشد و نه تنها برای خود فرد، بلکه برای دیگر افراد خانواده هم به نوعی مشکل ساز خواهد بود. این لیست شامل شماره تلفن آنها نیز باشد تا در موقع لزوم به سرعت و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . در سفرتان ، لیستی از افرادی که با آنها در هنگام نیاز به کمک ، احساس راحتی می کنید ، تهیه کنید . با توجه به مطالعات زیادی که شده است ، استرس با بسیاری از بیماری ها نظیر فشار خون بالا ، حملات قلبی ، سکته مغزی ، بی خوابی ، راش های پوستی ، و درد عضلانی ارتباط داشته است . عوامل خطر ساز زنانه می توانند منجر به ناباروری ، تغییرات سیکل قاعدگی ، سقط ، تولد پیش از موعد همان زایمان زودرس ، نقایص تولد ، وزن کم هنگام تولد ، و اختلالات رشد بشوند .

حال این سوال پیش می آید که یک متخصص خوب را چگونه انتخاب کنیم یا بهترین دکتر زنان در تهران چه کسی است؟ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۰ تا از بهترین دکتر های زنان در تهران بپردازیم تا شما نیز با آنها آشنا شوید. پس اگر به دنبال یک متخصص خوب در زمینه زنان هستید ، خواندن ادامه مقاله را هرگز از دست ندهید. همچنین اگر شما ساکن شهرهای دیگری هستید، می توانید به مقاله مجله پزشکی بهترین دکتر زنان در ایران مراجعه کنید و مطابق با محل سکونت خود بهترین دکتر را انتخاب کنید. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید. با تعیین نوبت ویزیت دکتر زنان و زایمان، تصمیم گیری بابت زایمان طبیعی یا سزارین برای مادر باردار انجام خواهد شد.

دکتر فرخنده فلاح پور

چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست. متاسفانه به دلیل برخی از نگرش های فرهنگی و سنتی که در کشور ما وجود دارد، بسیاری از دختران در مورد مشکلاتی که مربوط به ناحیه تناسلی آنها می شود حجب و حیا پیشه می کنند که این کار برای آنها نه تنها مفید نیست بلکه مضر نیز می باشد. دختران باید به طور منظم به پزشک زنان جهت انجام تست سلامت مراجعه کنند.

دوران بارداری بسیار برای مادر حساس می باشد و در این دوران باید مراقبت های خاصی را از نظر روحی، جسمی و تغذیه ای داشته باشد. در این دوران به دلیل تغییر در برخی از هورمون های مادر، ممکن است مادر دچار برخی از بیماری ها مانند دیابت، فشارخون بالا و … از این رو بهتر است جلسات منظمی به منظور بررسی شرایط خود و جنین با متخصص زنان داشته باشد تا این دوران را به خوبی سپری کند. زیرا پزشک متخصص با بررسی روند و نتایج آزمایشها و مقایسه آنها با هم می تواند از بروز احتمالی برخی از بیماری ها و نارسایی ها جلوگیری کند. متخصص زنان پزشکی است که به بررسی و درمان در حوزه مشکلات و بیماری های مربوط به زنان می پردازد و آنها را درمان می کند. این بیماری ها مربوط به ناحیه تناسلی (واژن) می باشد که خود دارای چندین شاخه می باشد و بیماری های مختلفی را شامل می شود.

وجود دارد که این ها هم در حوزه کاری یک متخصص زنان و زایمان می باشد. دکتر علمی در سال ۱۳۷۶ از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده است. وی درسال ۱۳۸۰ بورد سراسری تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را بارتبه ممتاز اخذ نموده است.دکتر علمی دوره های تکمیلی در رشته های لاپاراسکوپی را در دانشگاه تهران و هندوستان ، و دوره تکمیلی سونوگرافی تخصصی زنان و جنین را در بیمارستانهای تخصصی ایران و امارات با موفقیت سپری کرده اند. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید.

همچنین در مسیر بارداری، پزشک زنان، زایمان و نازایی با آموزش‌های قبل از بارداری، مراقبت‌های زمان بارداری و انجام زایمان در کنار شما خواهد بود. رسیدگی به مشکلات ناباروری، اطمینان از سلامت و رشد جنین، اطمینان از سلامت مادر، انجام زایمان طبیعی، انجام عمل سزارین و… ایشان دارای سابقه کار و آموزش دربیمارستانهای خارج از کشورو دانشگاه بین المللی TESHRIN UNIVERSITY دارای مدرک و certificate هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی می باشند. حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید.

متخصصان زنان و زایمان پزشکانی هستند که به طور خاص برای درمان مشکلات رحم ، واژن و دستگاه تناسلی آموزش دیده اند. همچنین تمام جنبه‌های بارداری ، از جمله تشکیل نطفه، 9 ماهه بارداری تا بعد از زایمان را تحت نظر قرار می‌دهند. یکی از مواردی که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه شود، برای درمان ناباروری می باشد.

لیست متخصص‌ها:

امکان تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. ایشان دارای 17 سال سابقه درخشان در حوزه ی درمان و انجام جراحی زنان می باشد. ایشان کلیه روش های تشخیصی و درمانی مانند لاپاراسکوپی، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، پاپ اسمیر انجام می دهند. چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید.

همچنین ماما می تواند به مادر آموزش هایی را در مورد نحوه شیر دادن صحیح به نوزاد بدهد و در تمام مدتی که مادر و فرزند در بیمارستان هستند باید کاملا هوشیار باشد و تمامی موارد را چک کند و در صورتی که مشکلی بروز کرد سریعا پزشک مخصوص زنان را مطلع کرده تا سریعا مشکل رفع شود. اما اگر دیر هنگام به پزشک مراجعه شود ممکن است برای مثال در سرطان سینه مجبور به برداشتن سینه فرد شود. از این رو حتما با دیدن کوچکترین نشانه های مشکوک به پزشک مراجعه کنید و چکاب سالانه را انجام دهید. از دکترتان بخواهید اطلاعاتی در مورد نقاط خطر ، سوء استفاده های خانوادگی ، سرویس های کمک دهنده قانونی و مراکز مشاوره ای در اختیار شما قرار دهد. زمانی که تفکرات خود را روی نوشتن مقاله تان متمرکز کنید ، شاید استرس و اضطرابتان تخفیف یابد .

  • پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.
  • بارداری، پیشرفت و کنترل آن، زایمان طبیعی و یا عمل سزارین از جمله مواردیست که در این حیطه پزشکی قرار دارد.
  • زیرا در این دوران نیز بیماری هایی مانند اکلامپسی و پره اکلامپسی، حاملگی خارج از رحم، سقط خود به خودی، جدا شدن جفت و …
  • تک تک اجزای بدن انسان قابل اهمیت می باشند و لازم است برای زیبایی و سلامت نگه داشتن شان تلاش کنید و با دیدن هر گونه مشکل و یا بیماری سریعا برای درمان آن اقدام کنید.

سعی نکنید با استفاده از عطر و ادکلن، بوی مطبوعی در ناحیه تناسلی ایجاد کنید. اگر بوی بدنتان طبیعی باشد که هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر بوی غیر طبیعی بدهد باید پزشک از آن مطلع شود. از دو روز پیش از معاینه زنان، از فعالیت جنسی، دوش واژنی یا استفاده از تامپون پرهیز کنید. دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم. مانند یک اسپکولوم که برای پاپ اسمیر استفاده می شود ، به نظر می آید .