متخصص زنان دکتر زنان عکس زایمان طبیعی-ماک پزشک

با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید. در ۵ روز اول بعد از زایمان روزانه یک مرتبه متخصص زنان یا پزشک ماما به شما مراجعه خواهد شد. این پزشک بعد از گذراندن دوره دستیاری و کسب خدمات مربوطه در این زمینه، دانش و مهارت مناسب برای پیشگیری، درمان و جراحی اندام های مهمی همچون سیستم تولید مثل زنان، پستان، بارداری و زایمان را می آموزد.

پس حتما برای آموزش‌های لازم به یک متخصص زنان و زایمان باتجربه و دلسوز مراجعه کنید. اما یک متخصص زنان برای تشخیص و درمان همه ی بیماری های مرتبط با زنان مانند آنچه که در بالا گفته شد فعالیت می کند و علاوه بر آنها در مورد بارداری و زایمان و شیوه درمان آنها چه به صورت طبی و چه جراحی تخصصی آموزش دیده است. متخصص زنان دوره های پزشکی عمومی را علاوه بر تخصص در زمینه زنان گذرانده است، از این رو با طب آشنایی کامل دارد و در مورد آناتومی، فیزیولوژی و تغییرات عملکرد بدن بانوان آشنایی لازم و کافی را دارد و به خوبی می تواند در مواقع بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

  • شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد.
  • گاهی هم ممکن است با تخصصی به نام OB-Gyn (با تلفظ اُ بی جین) مواجه شوید.
  • برای یک سونوگرافی با پروب واژینال نیز باید به پشت روی میز معاینه بخوابید ، اما پاهای شما بالا قرار می گیرد ، درست مثل معاینه واژینال .

همچنین در مسیر بارداری، پزشک زنان، زایمان و نازایی با آموزش‌های قبل از بارداری، مراقبت‌های زمان بارداری و انجام زایمان در کنار شما خواهد بود. رسیدگی به مشکلات ناباروری، اطمینان از سلامت و رشد جنین، اطمینان از سلامت مادر، انجام زایمان طبیعی، انجام عمل سزارین و… ایشان دارای سابقه کار و آموزش دربیمارستانهای خارج از کشورو دانشگاه بین المللی TESHRIN UNIVERSITY دارای مدرک و certificate هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی می باشند. حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از مجله پزشکی بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید.

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی.دارای بو…

همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. در معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید. در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است.

متخصصان زنان و زایمان پزشکانی هستند که به طور خاص برای درمان مشکلات رحم ، واژن و دستگاه تناسلی آموزش دیده اند. همچنین تمام جنبه‌های بارداری ، از جمله تشکیل نطفه، 9 ماهه بارداری تا بعد از زایمان را تحت نظر قرار می‌دهند. یکی از مواردی که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه شود، برای درمان ناباروری می باشد.

حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند. تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … در کنار رعایت بهداشت، عمده علت بوی بد واژن، عفونت‌ها و ترشحات عفونی است که معمولا به وسیله خود شخص، به درستی قابل تشخیص نیستند. در نخستین ویزیت ساده به وسیله دکتر زنان، این عفونت‌ها تشخیص داده شده و اغلب به راحتی درمان می‌شوند. حاملگی پوچ یا مولار به وسیله سونوگرافی و کمک آزمایش خون تشخیص داده شده و با ویزیت اولیه توسط پزشک زنان، ریسک آن مشخص خواهد شد. وجود اختلال در هورمون ها شمارا کلافه و عصبی می کند، در چنین شرایطی شما حساس می شوید و یا اینکه رفتارهای غیر عادی انجام میدهید، توجه داشته باشید که اشنایی با علائم اختلال در هورمون می تواند به شما کمک کند تا با مراجعه به متخصص زنان و زایمان مشکلات احتمالی را زودتر حل نمایید.

دوران بارداری بسیار برای مادر حساس می باشد و در این دوران باید مراقبت های خاصی را از نظر روحی، جسمی و تغذیه ای داشته باشد. در این دوران به دلیل تغییر در برخی از هورمون های مادر، ممکن است مادر دچار برخی از بیماری ها مانند دیابت، فشارخون بالا و … از این رو بهتر است جلسات منظمی به منظور بررسی شرایط خود و جنین با متخصص زنان داشته باشد تا این دوران را به خوبی سپری کند. زیرا پزشک متخصص با بررسی روند و نتایج آزمایشها و مقایسه آنها با هم می تواند از بروز احتمالی برخی از بیماری ها و نارسایی ها جلوگیری کند. متخصص زنان پزشکی است که به بررسی و درمان در حوزه مشکلات و بیماری های مربوط به زنان می پردازد و آنها را درمان می کند. این بیماری ها مربوط به ناحیه تناسلی (واژن) می باشد که خود دارای چندین شاخه می باشد و بیماری های مختلفی را شامل می شود.

متخصص زنان و زایمان ( فلوشیپ نازایی )، IVF و…

نسبت به پسران حساس تر می باشد، زیرا دختران از نظر جسمی به بلوغی دست پیدا کرده اند که حتی در برخی موارد آمادگی بارداری را می توانند داشته باشند. تا به اینجا با بیماری هایی که زنان را تهدید می کند آشنا شدیم و دیدم که در صورتی که به موقع تشخیص داده نشوند بسیار خطرناک می باشد و نه تنها برای خود فرد، بلکه برای دیگر افراد خانواده هم به نوعی مشکل ساز خواهد بود. این لیست شامل شماره تلفن آنها نیز باشد تا در موقع لزوم به سرعت و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید . در سفرتان ، لیستی از افرادی که با آنها در هنگام نیاز به کمک ، احساس راحتی می کنید ، تهیه کنید . با توجه به مطالعات زیادی که شده است ، استرس با بسیاری از بیماری ها نظیر فشار خون بالا ، حملات قلبی ، سکته مغزی ، بی خوابی ، راش های پوستی ، و درد عضلانی ارتباط داشته است . عوامل خطر ساز زنانه می توانند منجر به ناباروری ، تغییرات سیکل قاعدگی ، سقط ، تولد پیش از موعد همان زایمان زودرس ، نقایص تولد ، وزن کم هنگام تولد ، و اختلالات رشد بشوند .

امکان تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. ایشان دارای 17 سال سابقه درخشان در حوزه ی درمان و انجام جراحی زنان می باشد. ایشان کلیه روش های تشخیصی و درمانی مانند لاپاراسکوپی، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، پاپ اسمیر انجام می دهند. چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید.

پیش از مراجعه به پزشک زنان چه نکاتی را باید بدانم؟