متخصص زنان دکتر زنان عکس زایمان طبیعی-ماک پزشک

بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید. در لیست بهترین پزشکان زنان زایمان و نازایی زیر می توانید دکتر مورد نظر خود را انتخاب و در روز معین نوبت خود را دریافت کنید. اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید. متاسفانه بنا به شرایط عرفی کشور، نکات لازم درباره پیشگیری از بارداری، به نوجوانان و جوانان، آموزش داده نمی‌شود. توصیه می‌کنیم در یک جلسه مشاوره، خودتان چنین نکاتی را از دکتر زنان و زایمان بپرسید.

  • با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید.
  • به همین خاطر قبل از پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران بهتر است معیارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  • مجموعه میهن پزشک امکان دسترسی به آدرس، شماره تماس، اطلاعات لازم جهت شناخت نسبی پزشک‌ها، نوبت دهی آنلاین و …..
  • اطلاعاتی راجع به سابقه پزشکی گذشته همسرتان و سابقه پزشکی خانواده تان کسب کنید .

برای یافتن بهترین پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید. بهتر است دختران از سن بلوغ و پدیدار شدن علائم آن به دکتر زنان خوب مراجعه کنند. همچنین انجام معاینات مستمر توسط متخصص زنان، در سنین باروری جهت پیشگیری، درمان و پیگیری بیماری‌های مرتبط با دستگاه تولید مثل زنان و بیماری‌های پستان ضروری است. زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند. شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد.

دکتر مریم سلیمان نژاد

برای شناخت پزشک زنان خوب در تهران می‌توانید به سایت بلد مراجعه کنید. سایت بلد به طور تخصصی در زمینه معرفی بهترین پزشکان و متخصصان تهران فعالیت می‌کند. در این سایت، لیست بهترین پزشکان در هر تخصص و اطلاعاتی که برای مراجعه به آن‌ها نیاز دارید به همراه نظرات کاربران در مورد هر پزشک، ارائه شده است.

دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین زنان، زایمان و نازایی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. در ایران برای نخستین بار در سال ۱۲۹۷ رشته مامایی در برنامه مدرسه طب قرار گرفت. در سال ۱۳۰۰، مریضخانه نسوان توسط دکتر امیر اعلم افتتاح شد و با استخدام پزشکان خارجی که در مامایی و بیماری های زنان تخصص داشتند، به کار خود ادامه داد.

یک پزشک زنان و زایمان باید مهارت‌های ارتباط با بیماران در هر سنی، از دختران تازه به بلوغ رسیده تا خانم‌های مسن را بداند تا بتواند بهترین مشاوره‌های مراقبتی و اطلاعات درمانی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. پزشک متخصص زنان و زایمان، وظیفه دارد با معاینات دقیق فیزیکی و تجویز آزمایشات، روش‌های درمانی و داروهای مؤثر، بیماری‌های مربوط به دستگاه تناسلی زنان را به‌موقع تشخیص دهد و درمان کند. اکثر خانم‌ها در طول دوران بارداری و دیگر مراحل زندگی‌شان، بارها نیاز پیدا می‌کنند که به یک دکتر زنان و زایمان مراجعه کنند. انتخاب یک پزشک زنان زایمان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا یک پزشک زنان خوب، با تشخیص و درمان به‌موقع بسیاری از اختلالات، از وقوع بیماری‌های جدی و خطرناک مخصوص زنان جلوگیری می‌کند.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از قبل یا با خواندن متن بالا به فکر پیدا کردن دکتر زنان زایمان خوب و معتمد افتادید، اما هنوز نمی‌دانید با چه روش‌هایی در این کار موفق عمل کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید با مطالعه ادامه مقاله تا حدودی به این مهم دست پیدا خواهید کرد. همه بانوان از نیازشان به دکتر زنان باخبر هستند و در دوره های مختلفی مجبورند ، تحت نظر متخصص زنان قرار بگیرند. بخاطر همین در کنار انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران باید به این نکته دیگری توجه کنید. تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی یک دکتر زنان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید.

علت سرخ تر شدن گونه های شما این است که گردش خون شما افزایش یافته است . لکه های قهوه ای روی صـورت شـما به علـت افزایـش هورمون های حاملگی است و معمولاً پس از زایمان مجله پزشکی بر طرف می شوند . همچنان که رحم شما بزرگتر می شود ، دو لیگامانی که به ماهیچه رحم شما متصل هستند ، نیاز به کشش یافتن دارند ، گویی باند های لاستیکی هستند .

در گذشته دانش کافی برای تشخیص بیماری‌های زنان وجود نداشت؛ اما در حال حاضر، با رشد این شاخه از علم پزشکی، پزشکان متخصص زنان زایمان و نازایی با افزایش آگاهی مردم و به خصوص زنان، در شناخت و درمان به موقع بیماری‌ها و عواملی که بر سلامت آن ها تاثیرگذار است، کمک می‌کنند. همچنین به مراقبت، درمان طبی و جراحی مناسب در حین بارداری، زایمان طبیعی و عارضه دار یا در موارد مورد نیاز می‌پردازند. بیماری‌های زیادی مانند عفونت‌های قارچی، اختلال‌های هورمونی زنان و کیست تخمدانی وجود دارند که باعث شده تا شما به متخصص زنان، زایمان و نازایی نیاز پیدا کنید.

متخصص زنان و زایمان ( فلوشیپ نازایی )، IVF و…

در حیطه ژنیکولوژی، پزشک به مسائلی همچون اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم pco، خونریزی‏ های غیرطبیعی واژینال، عفونت‏ های دستگاه تناسلی، روش‏ های پیشگیری از بارداری، کیست‏ های تخمدانی، میوم‏ های رحمی، اندومتریوز، روش‏‏ های غربالگری سرطان سرویکس مانند پاپ اسمیر، اختلالات پیرامون یايسگی می‌پردازد. تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … در طی این مدتها هزاران عمل سزارین و زایمان طبیعی و اعمال زنان و به خصوص جراحی های زیبایی زنان انجام داده اند و دوره‌ای تکمیلی متعددی گذرانده اند،به واسطه علاقه خاص به زیبایی زنان به صورت تخصصی در امور زیبایی فعالیت دارند.