متخصص زنان و زایمان دکتر زنان متخصص زنان و زایمان جراح زنان زایمان سزارین زایمان طبیعی-ماک پزشک

اگر قرار است برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشید، حتماً در مورد اصول روابط جنسی ایمن با پزشکتان صحبت کنید. اگر یک دختر 14 ساله هستید و تغییرات مرتبط با دوران بلوغ را مشاهده نکرده‌اید. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم.

دکتر فرخنده فلاح پور

در شهریور ۱۳۲۳، نخستین بیمارستان زنان به نام بیمارستان وزیری توسط دکتر جهانشاه صالح پایه گذاری شد. از سال ۱۳۳۰، جراحی‌های زنان در بخش زنان و زایمان بیمارستان گوهرشاد انجام مجله پزشکی شد و پس از آن در بیمارستان‌های شهرهای تبریز، شیراز، اهواز و مشهد، بخش‌های زنان و زایمان تاسیس شدند. در نهایت در سال ۱۳۴۲ گروه آموزشی بیماری‌های زنان و زایمان تشکیل شد.

در گذشته دانش کافی برای تشخیص بیماری‌های زنان وجود نداشت؛ اما در حال حاضر، با رشد این شاخه از علم پزشکی، پزشکان متخصص زنان زایمان و نازایی با افزایش آگاهی مردم و به خصوص زنان، در شناخت و درمان به موقع بیماری‌ها و عواملی که بر سلامت آن ها تاثیرگذار است، کمک می‌کنند. همچنین به مراقبت، درمان طبی و جراحی مناسب در حین بارداری، زایمان طبیعی و عارضه دار یا در موارد مورد نیاز می‌پردازند. برای دریافت مشاوره با دکتر آنلاین زنان و زایمان نیز فرایند مشابهی را پیش رو دارید و کافی است که به جای انتخاب رزرو نوبت مطب، یکی از گزینه‌های مشاوره تصویری یا مشاوره تلفنی را انتخاب کنید. به این شکل زمان و روزهای آزاد برای مشاوره به شما نمایش داده شده و پس از ثبت و تکمیل درخواست مشاوره، در موعد مشخص شده، امکان برقراری ارتباط با پزشک فراهم خواهد شد. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است.

شاید بتوان به جرات گفت که منظم کردن چرخه قاعدگی و عادت ماهیانه و بررسی مشکلات مربوط به این دوره و رفع آنها خود می تواند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند. زیرا عدم توجه به این نامنظمی ها خود می تواند زمینه ساز بیماری هایی مانند افسردگی ، استرس، کیست های تخمدان، سرطان، اختلالات هورمونی و … بانوان در طول زندگی خود به دلیل شرایطی که در آن قرار می گیرند و تحولاتی که بدن آنها دارد، با بیماری ها و بعضا آسیب هایی روبرو می شوند.

  • اگر با تمام بررسی هایی که در بالا ذکر شد ، علتی برای نازایی پیدا نشود باید از روش های اختصاصی و فرعی تر استفاده نمود .
  • اگر شما در مورد این که چه زمانی قاعدگی قبلی شما شروع شده است شک دارید ، سونوگرافی می تواند به دکتر زنان و زایمان کمک کند تا مشخص شود تاریخ احتمالی زایمان نوزاد چه زمانی است .
  • پزشک متخصص نیز موظف است تا دستورالعمل های مراقبتی و درمانی را با حوصله و به طور کامل به فرد مراجعه کننده ارائه دهد.
  • از دیگر بیماری هایی که در حوزه کاری یک پزشک زنان قرار دارد تشخیص و درمان سرطان های ناحیه رحم و دهانه رحم و تخمدان می باشد.
  • پس از اتمام دوره تخصص و اخذ مدرک بورد تخصصی زنان به مدت ۳ سال در چابهار مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بودند.
تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی یک دکتر زنان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران را انتخاب کنید.

جراح و متخصص زنان ، زایمان و نازایی