متخصص زنان و زایمان مرد خوب در تهران بهترین متخصص زنان و زایمان مرد در تهران پزشک خوب-ماک پزشک

برای شناخت باز بودن لوله های رحمی پزشکان از وسیله ای به نام هیستروسالپنگوگرام استفاده می نمایند . اختلالات کارکردی یا آناتومیکی ( عضوی ) گردن رحم باعث اختلال در امر باروری می شود . جهت بررسی فاکتور گردن رحم از آزمایشی به نام آزمایش پس از مقاربت استفاده می شود . با بررسی نمونه آزمایش اسپرم از نظر کمی و کیفی می توان به اختلال عمل پروستات یا کیسه منی پی برده و بر اساس علت آن تصمیم به درمان گرفت . عـدم باروری یک زوج پـس از یک سال بدون استفاده از وسایل جلوگیری حاملگی باید مورد بررسی قرار گیرد .

کلینیک مامایی و بارداری

شروع دوران قاعدگی و مسائل مربوط به آن، بارداری و وضع حمل از جمله شرایطی است که بانوان با آن رو به رو هستند. گذشته از این موارد برخی از بیماری ها وجود دارند که مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می شود. دکتر حدادی در انجمن های متعددی از جمله انجمن جراحان زنان اروپا، انجمن بین المللی سونوگرافی زنان و حاملگی و انجمن های دیگر عضویت دارند.

  • آگاهی قبل از این اطلاعات ، به مسئول مراقبت بهداشتی شما کمک خواهد کرد تا احتمال وقوع نقایص هنگام تولد یا اختلالات ژنتیکی را در نوزاد شما ارزیابی کند .
  • از دکترتان بخواهید اطلاعاتی در مورد نقاط خطر ، سوء استفاده های خانوادگی ، سرویس های کمک دهنده قانونی و مراکز مشاوره ای در اختیار شما قرار دهد.
  • با توجه به مطالعات زیادی که شده است ، استرس با بسیاری از بیماری ها نظیر فشار خون بالا ، حملات قلبی ، سکته مغزی ، بی خوابی ، راش های پوستی ، و درد عضلانی ارتباط داشته است .
  • سعی نکنید با استفاده از عطر و ادکلن، بوی مطبوعی در ناحیه تناسلی ایجاد کنید.
  • اگر هرگونه زخم، ضایعه یا توده‌ای در نواحی تناسلی نظیر واژن و مقعد دارید.
  • رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد.
مباحث ژنیکولوژی که به مطالعه بیماری‏ های دستگاه تناسلی زنان و مسائل مرتبط می‌پردازد. یک پزشک بعد از گذراندن 7 سال دوران پزشکی عمومی خود، مجدداً در آزمون دستیاری شرکت کرده و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم به تحصیل در این رشته مجله پزشکی می‌پردازد. بعد از ورود به پروفایل دکتر، اطلاعات کامل دکتر مانند نام، مدرک پزشکی، آدرس مطب، شماره تماس و… دکتر مهشید کریمی که به عنوان رتبه برتر در سال 1375 تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پرشکی تهران را آغاز نمودند.

همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد . در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد . به طور کلی موقعی که آزمایش پس از مقاربت منفی می شود باید مشخص شود که علت اختلال در ترشحات گردن رحم بوده و یا اختلال در اسپرم می باشد . یک سری روش های دیگر نیز برای شناخت تخمک گذاری وجود دارد که از آنها به روش های احتمالی یا فرضی یاد می شود . این آزمایش باید حداقل 2 بار انجام شده و فاصله دو آزمایش حدوداً دو تا سه هفته باشد قابل توجه این است که آزمایش شمارش اسپرم نباید بعد از تب ، بیهوشی ، عمل واریکوسل و نمونه برداری از بیضه ها انجام شود .

ایشان در سال ۱۳۶۷ موفق به قبولی رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد. و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی زنان و زایمان خود را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به پایان رساند. شما در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید از طریق درمانکده از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و … با استفاده از سایت دکترتو می‌توانید از بهترین دکترهای متخصص زنان، زایمان و نازایی در تمام شهرهای ایران نوبت اینترنتی بگیرید و به دکتر متخصص مراجعه کنید.

متخصص زنان و زایمان ( فلوشیپ نازایی )، IVF و…

در مواردی مثل اختلالات تیروئید ، بیماری های غدد فوق کلیوی و افزایش پرولاکتین خون نیز نازایی دیده می شود که نیازمند بررسی های هورمونی است . برای شروع حاملگی ، وجود تخمک در کنار اسپرم برای لقاح و تشکیل تخم الزامی است . علل متفاوتی برای عدم تخمک گذاری وجود دارد که با بررسی های پزشکی شناخته می شوند . از جمله این بررسی ها می توان به آزمایشات هورمونی ، آزمایش نمونه برداری از رحم و بررسی تخمدان ها اشاره کرد . از این عوامل می توان به آسیب های بیضوی قبلی ، بیضه های نزول نکرده ، سابقه عفونت اوریونی ، عفونت بیضه ، بیماری های مقاربتی ، قرار گرفتن در معرض اشعه ، مواد شیمیایی و سمی ، سابقه اعمال جراحی در ناحیه تناسلی ، مصرف داروهای مضر و دفعات مقاربت ناکافی اشاره کرد . همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست.

دکتر مریم قلی پور