متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-ماک پزشک

پزشک با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو تجویز کند یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که ورود به این رشته در ایران صرفا مختص خانمها می باشد و تنها پزشک جراح و زایمان در این حوزه بانوان می باشند و شما می توانید بدون نگرانی به پزشک جراح مراجعه نمایید. همچنین برای ویزیت در درمانگاه بیمارستان رسالت صبح های شنبه یک شنبه سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 میتوانید مراجعه کنید . اگر شما نیاز به واکسن داشته باشید یا در این ویزیت قبل از بارداری ، یادآوری یک واکسن را دریافت کنید ، شما باید سه ماه ، قبل از تصمیم برای باردار شدن ، منتظر بمانید . 1- یک معاینه فیزیکی برای اطمینان از اینکه شما وضعیت عمومی سالمی دارید ، و دستگاه تولید مثلتان سالم به نظر می رسد .

دکتر عبداله حیدری

بهتر است دختران از سن بلوغ و پدیدار شدن علائم آن به دکتر زنان خوب مراجعه کنند. همچنین انجام معاینات مستمر توسط متخصص زنان، در سنین باروری جهت پیشگیری، درمان و پیگیری بیماری‌های مرتبط با دستگاه تولید مثل زنان و بیماری‌های پستان ضروری است. زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند. برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد. با معاینه خود و تبادل نظری که با پزشک متخصص زنان و زایمان دارید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید. هنگامی که بخواهید به دنبال یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران بگردید؛ باید ببینید به چه منظور می‌خواهید به چنین متخصصی مراجعه کنید.

بهترین دکتر زنان و زایمان شمال تهران

علاوه بر آدرس و تلفن پزشکان می توانید به صورت اینترنتی از متخصص زنان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی با دکتر زنان داشته باشید. اگر در جستجوی دکتر زنان در روزهای جمعه و تعطیل در تهران هستید می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر زنان استفاده کنید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانید مدارک خود را برای پزشک ارسال نموده و به‌صورت تلفنی از پزشک مشاوره دریافت کنید. دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطه‌ی بیماری‌های زنان و مراقبت‌های زایمان فعالیت می‌کنند. تمامی بیماری‌های مرتبط با زنان و همچنین مسائل مربوط به بارداری، قبل از حاملگی و دوره‌ی بعد از زایمان (نفاس) و عمل سزارین در حوزه ی فعالیت های دکتر متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص زنان است. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی، می‌توانید لیست تمام پزشکان زنان، زایمان و نازایی ایران را مشاهده کنید. یکی دیگر از شاخه های پزشکی در حوزه زنان، جراحی زنان و زایمان می باشد که در حوزه بیماری های مرتبط با تولید مثل، دوران بارداری و پس از زایمان فعالیت دارد.

وجود ضربان قلب جنینی را امتحان کنید ( تاکی کاردی جنین می تواند نشانگر عفونت باشد ) و سعی کنید که قرار و نمایش جنین مشخص شود ( که می تواند در هفته 25 بسیار مشکل باشد ) . یک فرد 19 ساله با سابقه یک بار حاملگی ، در هفته 25 در حاملگی دوم خویش مراجعه کرده است .او در حال تماشای تلویزیون بوده است که نشت آب از شلوار خویش را متوجه شد . او در زمان معمول خویش به بستر رفت و دوباره هنگام خواب با نشت بیشتر مایع از خواب بیدار شد . اگر عمل مقاربت بدون استفاده از روش های جلوگیری از بارداری صورت گیرد در حدود 80 % موارد در سال اول به حاملگی منجر می شود و از 20 % بقیه نیز حدود 10% در سال دوم ، حاملگی را تجربه خواهند کرد . یک نمونه خونی برای MSAFP معمولاً در یک ویزیت پره ناتال در شروع تریمستر دوم گرفته می شود .

دکتر فاطمه ارشادی

باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید. پزشکی که در بیمارستان ها و کلینیک های معتبر و به روز تهران مجله پزشکی فعالیت می‌کند ، نشان دهنده ضمانت درمان است. دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند.

  • اگر شما نیاز به واکسن داشته باشید یا در این ویزیت قبل از بارداری ، یادآوری یک واکسن را دریافت کنید ، شما باید سه ماه ، قبل از تصمیم برای باردار شدن ، منتظر بمانید .
  • همچنین بر اساس حساسیت سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند .
  • اما همه ی ما می دانیم ، انتخاب بهترین دکتر در هر زمینه‌ای و در شهرهای بزرگ مانند تهران کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت فراوانی دارد.به طور کلی هر فردی برای انتخاب یک پزشک زنان خوب ، معیار های شخصی و تجربه های فردی خود را در نظر می گیرد.
  • زمانی که به پزشک زنان مراجعه می‌کنید باید وضعیت جسمی و سوابق پزشکی خود را به طور کامل شرح دهید.
  • تفسیر آزمایش شمارش اسپرم یک امر تخصصی بوده و اگر با دقت کافی همراه نباشد می تواند مشکلات غیر قابل جبران به وجود آورد .