متخصص مشاوره روانشناسی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-ماک پزشک

اضطراب؛ برخی از افراد اضطراب شدیدی را متحمل می‌شوند که نیازمند روش‌های مختلف برای کنترل و مدیریت است که روانشناس در این زمینه کمک زیادی می‌کند. اکثر روانشناسان توافق دارند که عامل مهم در تعیین کار کردن یا نکردن با یک روانشناس خاص، سطح راحت بودن شما با آن فرد است. زمانی که درمان را آغاز می کنید، باید اهداف روشنی را با روانشناس خود مشخص کنید. شما باید تلاش کنید بر احساسات ناامیدی مرتبط با افسردگی غلبه کنید یا ترسی را کنترل کنید زندگی روزمره شما را مختل می کند.

در مدافون، بیش از 100 روانشناس در 6 تخصص مختلف آماده ارائه مشاوره تلفنی و متنی هستند. مددکارهای اجتماعی بالینی دارای مجوز معمولاً دو سال دروس بیشتری پس از دریافت از مدرک دانشگاهی می‌گذرانند. همچنین دارندگان مدرک کارشناسی ارشد می‌توانند در تعدادی از سِمت‌های مختلف بهداشت روان کار کنند. در حالی که یک مدرک پیشرفته روانشناسی می‌تواند طیف گسترده‌ای از گزینه‌های شغلی را پیش روی شما باز کند، چندین انتخاب برنامه دیگر وجود دارد که شاید شما نیز بخواهید آنها را در نظر بگیرید. شما ممکن است به عنوان یک روانشناس یا درمانگر توجه خود را به خانواده‌ها ، مدارس، سلامتی عمومی، سوء مصرف مواد، اصلاحات یا به طور کلی جامعه متمرکز کنید.

  • مگر تا حالا ریه‌هایی خودتان را به متخصصی که سیگار می‌کشد نداده‌اید؟ دماغتان را جراحی عمل نکرده است که خودش سه کیلو دماغ دارد؟ و ….
  • در یک روش مشابه، نگه داشتن دفترچه خاطرات یا ژورنال برای بسیاری از افراد کمک بزرگی است.
  • یکی از عوامل اصلی که باعث می‌شود مردم به روانشناس مراجعه نکنند نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با کار و تخصص روانشناس است.
  • و زمانیکه فردی دچار اختلالات روحی و روانی می‌شود، به کدامیک از آنها باید مراجعه‌کند.

مهارت های مقابله یک مزیت طولانی مدت از مراجعه به روانشناس برای افسردگی و اضطراب است. تدوین برنامه ای برای مقابله با احساسات منفی قاطع که همراه با این اختلالات است، به بسیاری از بیماران راهی برای ادامه علائم ارائه می دهد. برخی از بیماران گزارش کرده اند که با بهبود مهارت های مقابله می توانند دارو را کاهش دهند.

یک مجله پزشکی خوب علاوه بر دارا بودن دانش کافی در زمينه روان شناسی و قابلیت بکارگیری آن معلومات تخصصی در روند درمان، می بایست دیدی خالی از قضاوت، پیشداوری و مملو از درک و همدلی داشته باشد. این درک و همدلی باید به گونه ای باشد که مراجع به آسانی حرف ها و مشکلات خود را بیان کند و از مقاومت براي ابراز مشکلات خود بپرهیزد. در واقع یک متخصص روان شناسی می بایست روابطی عمیق ولی سالم با اشخاص برقرار کند؛ تا آن ها بستری مناسب براي بیان مشکلات شان فراهم ببینند و به وی اعتماد کنند. کلینیک روانشناسی آقای روانشناس آماده خدمات مشاوره آنلاین و حضوری به شماست.

گاهی برخی مسائل همچون مرگ، خلقت انسان و مواردی این چنینی برای ما قابل حل نیستند و باعث سردرگمی ما در زندگی می‌شوند. گاهی چنین افکاری می‌تواند فرد را به پوچی برساند و زندگی را برای او بی‌معنی کند. استرس و اضطراب از دیگر مواردی هستند که در صورت درمان نشدن می‌توانند منجر به مسائلی همچون افسردگی، انزوا و دیگر مشکلات شوند. همه‌ی ما در طول روز با موقعیت‌های استرس‌زای بی‌شماری برخورد می‌کنیم مانند استرس در محل کار، استرس در مصاحبه کاری، استرس در مسائل خانوادگی، استرس در روابط اجتماعی و عاطفی. روانشناس با پیدا کردن منشا استرس راهکار‌های مناسبی را برای غلبه بر آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

غالباً مردم نمي توانند احساسات و مسائل خود را با افراد زندگی خود به اشتراک بگذارند. بعد از مقطع فوق لیسانس، در بسیاری از کشورها مقطعی به نام انفیلد وجود دارد. که انفیلد دوره‌ی آماده‌کردن فرد برای ورود به دکترا می‌باشد که عموما برای مدت یک تا دوسال برگزار خواهد شد.

خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین کدامند؟

مشاوره با روانشناس برای فرد معتاد و هم‌چنین اطرافیان او بسیار باارزش است و می‌تواند آن‌ها را به یک مسیر صحیح هدایت کند. امروزه ممکنه نوبت گیری از پزشکان و روانشناسان کمی مشکل شده باشد، شما می‌توانید با دکتریاب به صورت 24ساعته از روانشناس‌های مجرب نوبت بگیرید. یک روانشناس آنلاین به افراد افسرده، مضطرب، دچار اختلالات روانی، وسواسی، معتاد، افراد درگیر فوبیا، افراد درگیر با مشکلات خانوادگی یا زناشویی، کودکان دچار اختلالات شخصیتی و… مشاوره می‌دهد و با تخصصی که دارد به صورت کاملاً حرفه‌ای اوضاع را بهبود می‌بخشد. در واقع وی متخصص آموزش دیده بالینی است که با ارائه خدمات روانشناسی، از یک رویکرد یکپارچه برای کمک به بهبودی دیگران استفاده می‌کند.

آیا مراجعه کردن به روانشناس خوب به من کمک می کند؟

ما آمادهٔ پاسخگویی به شما در زمینهٔ روان درمانی، مشاوره فردی، مشاوره خانوادگی، فرزندپروری و … هستیم. اگر به دنبال خودشکوفایی، رشد و توسعه فردی هستید نوشته‌های ما بهترین راهنمای شما خواهند بود. همان طور که می دانید بهترین روانشناسان در شهر تهران هستند و روزانه خیلی از افراد را ویزیت می کنند و به آن ها مشاوره می دهند و برای رفع مشکلات آن ها تلاش می کنند تا هر چه سریع تر رفع شود. برای گرفتن نوبت از دکتر ابراهیمی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید، آن ها اطلاعات لازم را در اختیار شما می گذارند.

دکتر زیبا ایرانی