متخصص و جراح گوش و حلق و بینی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-ماک پزشک

به گفته خود پزشک ، انجام عمل جراحی پایان ارتباط بین بیمار و پزشک نیست. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره مجله پزشکی و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.

جراحی انحراف بینی (Deviated septum)

وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد. دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند. ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند. عفونت مزمن گوش که اوتیت میانی مزمن نیز نامیده می‌شود، التهاب یا عفونت گوش میانی است. این بیماری در حالت تکرار شونده و مزمن آن ممکن است باعث بروز مشکلاتی نظیر آسیب دائمی به گوش با ناشنوایی جزئی یا کامل، ماستوئیدیت، کلستئاتوم (رشد پوست گوش میانی)، مننژیت و آبسه اپیدورال (التهاب و عفونت در اطراف مغز)، فلج صورت شود. علائم عفونت مزمن گوش شامل گوش درد معمولاً خفیف، ترشح چرک از گوش، از دست دادن شنوایی هستند.

در بسیاری از افراد، تیغه بینی منحرف یا خارج از مرکز است که این مسأله باعث کوچکتر شدن یک مجرای بینی می‌شود. هنگامی که انحراف بینی شدید باشد، یک طرف مجاری بینی را مسدود می‌کند و جریان هوا را کاهش می‌دهد و نهایتاً باعث مشکل در تنفس می‌شود. انحراف بینی معمولاً بدون علامت است، اما در برخی از موارد ممکن است با انسداد یک طرفه مجاری بینی، خونریزی بینی، درد صورت، خروپف و نهایتاً ترجیح بیمار به خوابیدن در یک طرف به منظور تنفس بهتر همراه شود. درمان انسداد بینی شامل تجویز دارو به منظور کاهش تورم و انجام عمل جراحی توسط دکتر جراح بینی آنلاین است.

  • در این بخش از بدن اعصاب مهمی قرار دارند که مسئول کنترل بینایی، بویایی، شنوایی و حرکات صورت هستند.
  • یک متخصص گوش و حلق و بینی باید تمامی نکات مربوط به درمان مورد نظر را با صبوری و حوصله به بیمار توضیح دهد.
  • بخاطر همین ، بیماران پس از عمل در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز می تواند با تلفن همراه دکتر ابیانه به شماره ۰۹۱۲۶۲۶۲۰ تماس بگیرند.
  • متخصص گوش و حلق و بینی رشته ای از پزشکی می باشد که در آن مشکلات گوش و بینی و گلو ، سر و گردن مورد بررسی قرار گرفته و درمان می شود.
  • همه ساله در آزمون ورودی رزیدنتی یا دستیاری پزشکی تعداد زیادی از پزشکان با رتبه های بالا چه در ایران و چه در آمریکا در خواست ورود به رزیدنتی و تخصص گوش و حلق و بینی را دارند.

همچنین درمان پولیپ های بینی و ضایعات حنجره و تومورهای سرو گردن بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی است. بهترین متخصصان آنلاین گوش، حلق و بینی در پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند. البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود میتوانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه با بهترین پزشکان ایران تلفنی و متنی گفتگو کنید. بیمارانی که با اختلال در سیستم گوش و شنوایی، تعادلی، بینی و تنفسی، سر و گردن مواجه هستند، به بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می‌کنند. در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن درمانکده

متخصصان گوش و حلق و بینی همچنین می توانند بیماری ها و سرطان های صورت و حنجره و سر و گردن را جراحی و درمان کنند. همچنین جا اندازی شکستگی استخوان های بینی و صورت نیز توسط این متخصصین انجام می شود. ممکن است متخصص گوش و حلق و بینی برای درمان موثرتر بیماران با بدخیمی های پوستی و شکستگی های صورت با سایر تخصص ها مانند پوست و جراحی فک و صورت همکاری داشته باشد. بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در جراحی این نوع بینی به بیمار پیشنهاد می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از جراحی زیبایی بینی مدل بینی طبیعی را انتخاب کند.

تومور‌های پارانازال و بینی ممکن است غیر سرطانی (خوش خیم) یا سرطانی (بدخیم) باشند. انواع مختلفی از تومور‌های بینی و پارانازال وجود دارند که تشخیص نوع آن‌ها توسط دکتر گوش و حلق و بینی آنلاین انجام می‌شود. تومور‌های بینی معمولاً زمانی ایجاد می‌شوند که جهشی ژنتیکی، سلول‌های سالم و طبیعی را به سلول‌های غیر طبیعی تبدیل می‌کند.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی طبیعی ، فانتزی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند. دکتر مهدی سلیمانپور ، در سال ۱۳۸۹ مدرک فلوشیپ اتولوژی ( فوق تخصص گوش ) خود را گرفته اند. متخصصان همچنین برای انجام جراحی های پلاستیک چه بمنظور زیبایی و چه بخاطر اصلاح ساختاری از میکروسکوپ های فوق پیشرفته کمک می گیرند تا بتوانند ساختار بینی را تغییر دهند. یکی از افرادی است که روش جراحی بینی بدون بی هوشی (تیپ پلاستی) انجام می دهد. باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید.