نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران دکتریاب-ماک پزشک

دوش واژینال ممکن است توانایی بدن شما را در مقابله با عفونت هایی نظیر واژینوزباکتریال ، کاهش می دهد . پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا گایناکولوژی (Gynaecology یا Gynecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی است. البته در کشورهای اروپایی و امریکایی تخصص دیگری به نام Obstetrician هم وجود دارد که وظیفه‌اش مراقبت از خانم‌ها در حین بارداری و کمک به آنها در به دنیا آوردن فرزند است. برای تشخیص اولیه سرطان سینه و شناخت علائم و ارجاع به متخصص پستان و بیماری‌های آن، نیاز به ویزیت‌های دوره‌ای (از سن 32 سالگی به بعد)، نزد دکتر زنان وجود خواهد داشت. تشخیص به موقع این بیماری، از پیشرفت آن جلوگیری کرده و امکان بهبودی کامل را فراهم می‌سازد.

  • ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید.
  • البته در کشورهای اروپایی و امریکایی تخصص دیگری به نام Obstetrician هم وجود دارد که وظیفه‌اش مراقبت از خانم‌ها در حین بارداری و کمک به آنها در به دنیا آوردن فرزند است.
  • پرداخته و همچنین از بهترین دکتر زنان و زایمان غرب تهران ،شرق،جنوب و شمال تهران نام بردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.برای گرفتن نوبت ویزیت تنها کافیست با شماره تلفن هر پزشک تماس بگیرید.
  • در ایران برای نخستین بار در سال ۱۲۹۷ رشته مامایی در برنامه مدرسه طب قرار گرفت.

در مواردی مثل اختلالات تیروئید ، بیماری های غدد فوق کلیوی و افزایش پرولاکتین خون نیز نازایی دیده می شود که نیازمند بررسی های هورمونی است . برای شروع حاملگی ، وجود تخمک در کنار اسپرم برای لقاح و تشکیل تخم الزامی است . علل متفاوتی برای عدم تخمک گذاری وجود دارد که با بررسی های پزشکی شناخته می شوند . از جمله این بررسی ها می توان به آزمایشات هورمونی ، آزمایش نمونه برداری از رحم و بررسی تخمدان ها اشاره کرد . از این عوامل می توان به آسیب های بیضوی قبلی ، بیضه های نزول نکرده ، سابقه عفونت اوریونی ، عفونت بیضه ، بیماری های مقاربتی ، قرار گرفتن در معرض اشعه ، مواد شیمیایی و سمی ، سابقه اعمال جراحی در ناحیه تناسلی ، مصرف داروهای مضر و دفعات مقاربت ناکافی اشاره کرد . همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست.

ایشان در سال ۱۳۶۷ موفق به قبولی رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد. و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی زنان و زایمان خود را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به پایان رساند. شما در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید از طریق درمانکده از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان تهران مشاوره آنلاین بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های مجله پزشکی تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و … با استفاده از سایت دکترتو می‌توانید از بهترین دکترهای متخصص زنان، زایمان و نازایی در تمام شهرهای ایران نوبت اینترنتی بگیرید و به دکتر متخصص مراجعه کنید.

دکتر مائده احمدی دستجردی

برای اینکار بهتر است اتاقی را انتخاب کنید که قابلیت ایجاد سکوت، گرما و راحتی را داشته باشد. تخت خواب را به صورت عمود به دیوار طوری قرار دهید که امکان حرکت آزادانه از هر طرف آن وجود داشته باشد. متخصص زنان و زایمان خوب باید راز دار بوده و شرایطی را فراهم کند که بیمار بدون هر گونه نگرانی مشکلات خود را عنوان کند. یک پزشک موفق درصد بالایی از درمان های موفق را دارا است و به طور کامل علت بروز عارضه را می شناسد و بیمار را نسبت به بروز خطرات احتمالی آگاه می کند. به عنوان مثال بر روی مراقبت های پزشکی بر ارگان های تولید مثل تمرکز کرده و بارداری های پر خطر، ناباروری و … را کنترل و درمان می کنند.

این زایمان، باید حتما تحت نظر پزشک اتفاق بیفتد تا سلامت مادر و نوزاد تامین گردد. در لیست بهترین پزشکان زنان زایمان و نازایی زیر می توانید دکتر مورد نظر خود را انتخاب و در روز معین نوبت خود را دریافت کنید. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران دریافت نمایید.

شروع دوران قاعدگی و مسائل مربوط به آن، بارداری و وضع حمل از جمله شرایطی است که بانوان با آن رو به رو هستند. گذشته از این موارد برخی از بیماری ها وجود دارند که مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می شود. دکتر حدادی در انجمن های متعددی از جمله انجمن جراحان زنان اروپا، انجمن بین المللی سونوگرافی زنان و حاملگی و انجمن های دیگر عضویت دارند.

برای شناخت باز بودن لوله های رحمی پزشکان از وسیله ای به نام هیستروسالپنگوگرام استفاده می نمایند . اختلالات کارکردی یا آناتومیکی ( عضوی ) گردن رحم باعث اختلال در امر باروری می شود . جهت بررسی فاکتور گردن رحم از آزمایشی به نام آزمایش پس از مقاربت استفاده می شود . با بررسی نمونه آزمایش اسپرم از نظر کمی و کیفی می توان به اختلال عمل پروستات یا کیسه منی پی برده و بر اساس علت آن تصمیم به درمان گرفت . عـدم باروری یک زوج پـس از یک سال بدون استفاده از وسایل جلوگیری حاملگی باید مورد بررسی قرار گیرد .

◀ دکتر فرح فرزانه دکتر انکولوژی زنان در تهران

همانطوری که می دانید بافت پوششی داخل رحم محل لانه گزینی تخم می باشد . در طول دوره قاعدگی رحم دچار تغییرات تزایدی سلولی و ترشحی می شود .لذا یک هماهنگی بین تغییرات بافت پوششی رحم و دوره قاعدگی وجود دارد . به طور کلی موقعی که آزمایش پس از مقاربت منفی می شود باید مشخص شود که علت اختلال در ترشحات گردن رحم بوده و یا اختلال در اسپرم می باشد . یک سری روش های دیگر نیز برای شناخت تخمک گذاری وجود دارد که از آنها به روش های احتمالی یا فرضی یاد می شود . این آزمایش باید حداقل 2 بار انجام شده و فاصله دو آزمایش حدوداً دو تا سه هفته باشد قابل توجه این است که آزمایش شمارش اسپرم نباید بعد از تب ، بیهوشی ، عمل واریکوسل و نمونه برداری از بیضه ها انجام شود .

انواع بیماری های بانوان چیست؟