نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و جراح بینی تهران دکتریاب-ماک پزشک

در بسیاری از افراد، تیغه بینی منحرف یا خارج از مرکز است که این مسأله باعث کوچکتر شدن یک مجرای بینی می‌شود. هنگامی که انحراف بینی شدید باشد، یک طرف مجاری بینی را مسدود می‌کند و جریان هوا را کاهش می‌دهد و نهایتاً باعث مشکل در تنفس می‌شود. انحراف بینی معمولاً بدون علامت است، اما در برخی از موارد ممکن است با انسداد یک طرفه مجاری بینی، خونریزی بینی، درد صورت، خروپف و نهایتاً ترجیح بیمار به خوابیدن در یک طرف به منظور تنفس بهتر همراه شود. درمان انسداد بینی شامل تجویز دارو به منظور کاهش تورم و انجام عمل جراحی توسط دکتر جراح بینی آنلاین است.

هر آنچه نیاز است راجع به متخصص گوش، حلق و بینی (ENT) بدانید

متخصصان گوش و حلق و بینی همچنین می توانند بیماری ها و سرطان های صورت و حنجره و سر و گردن را جراحی و درمان کنند. همچنین جا اندازی شکستگی استخوان های بینی و صورت نیز توسط این متخصصین انجام می شود. ممکن است متخصص گوش و حلق و بینی برای درمان موثرتر بیماران با بدخیمی های پوستی و شکستگی های صورت با سایر تخصص ها مانند پوست و جراحی فک و صورت همکاری داشته باشد. بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در جراحی این نوع بینی به بیمار پیشنهاد می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از جراحی زیبایی بینی مدل بینی طبیعی را انتخاب کند.

متخصص گوش ، حلق ، بینی

به گفته خود پزشک ، انجام عمل جراحی پایان ارتباط بین بیمار و پزشک نیست. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.

تومور‌های پارانازال و بینی ممکن است غیر سرطانی (خوش خیم) یا سرطانی (بدخیم) باشند. انواع مختلفی از تومور‌های بینی و پارانازال وجود دارند که تشخیص نوع آن‌ها توسط دکتر گوش و حلق و بینی آنلاین انجام می‌شود. تومور‌های بینی معمولاً زمانی ایجاد می‌شوند که جهشی ژنتیکی، سلول‌های سالم و طبیعی را به سلول‌های غیر طبیعی تبدیل می‌کند.

دکتر وحیده درتاج

وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد. دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند. ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند. عفونت مزمن گوش که اوتیت میانی مزمن نیز نامیده مجله پزشکی می‌شود، التهاب یا عفونت گوش میانی است. این بیماری در حالت تکرار شونده و مزمن آن ممکن است باعث بروز مشکلاتی نظیر آسیب دائمی به گوش با ناشنوایی جزئی یا کامل، ماستوئیدیت، کلستئاتوم (رشد پوست گوش میانی)، مننژیت و آبسه اپیدورال (التهاب و عفونت در اطراف مغز)، فلج صورت شود. علائم عفونت مزمن گوش شامل گوش درد معمولاً خفیف، ترشح چرک از گوش، از دست دادن شنوایی هستند.

  • بیماری ها و اختلالات گوش و حلق و بینی می تواند در افراد از هر سن و جنسیتی رخ دهد.
  • بحث تومورهای سر و گردن و تومورهای حنجره و حلق و نازوفارنکس و سرطانهای سر و گردن بحث بسیار مهمی است و یک قسمت مهمی از جراحی های یک جراح گوش و حلق و بینی را تشکیل میدهد.
  • برای تعیین وقت مشاوره و ویزیت در درمانگاه گوش و حلق و بینی بیمارستان بقیة الله روزهای یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15 الی 17 با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.
  • روش جراحی بسته بینی از طریق سوراخ‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شود؛ جراح در زیر پوست و روی برآمدگی بینی سوراخی ایجاد می‌کند.
  • سپس با تعیین روز و ساعت مراجعه و همچنین پرداخت هزینه ویزیت پزشک، نوبت مراجعه خود به مطب پزشک را نهایی کنید.
  • البته به منظور درمان اختلالات بلع به متخصص گوارش نیز می‌توان مراجعه کرد.