نوبت دکتر زنان بهترین متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی-ماک پزشک

وجود دارد که این ها هم در حوزه کاری یک متخصص زنان و زایمان می باشد. دکتر علمی در سال ۱۳۷۶ از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده است. وی درسال ۱۳۸۰ بورد سراسری تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی را بارتبه ممتاز اخذ نموده است.دکتر علمی مجله پزشکی دوره های تکمیلی در رشته های لاپاراسکوپی را در دانشگاه تهران و هندوستان ، و دوره تکمیلی سونوگرافی تخصصی زنان و جنین را در بیمارستانهای تخصصی ایران و امارات با موفقیت سپری کرده اند. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید.

بهترین دکتر زنان در اهواز【سال1401】❤️+ لیست 10 تایی

سعی نکنید با استفاده از عطر و ادکلن، بوی مطبوعی در ناحیه تناسلی ایجاد کنید. اگر بوی بدنتان طبیعی باشد که هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر بوی غیر طبیعی بدهد باید پزشک از آن مطلع شود. از دو روز پیش از معاینه زنان، از فعالیت جنسی، دوش واژنی یا استفاده از تامپون پرهیز کنید. دكتر مژگان كريمي جراح و متخصص زنان و زايمان و نازايي داراي بورد تخصصي از دانشگاه تهران با نمره عالي در حال حاضر با كوله باري از تجربيات حرفه اي در حال انجام خدمات به هموطنان عزيزم ميباشم و خدارا شاكرم. مانند یک اسپکولوم که برای پاپ اسمیر استفاده می شود ، به نظر می آید .

انواع ماموگرافی، آیا درد دارد؟

حال این سوال پیش می آید که یک متخصص خوب را چگونه انتخاب کنیم یا بهترین دکتر زنان در تهران چه کسی است؟ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۰ تا از بهترین دکتر های زنان در تهران بپردازیم تا شما نیز با آنها آشنا شوید. پس اگر به دنبال یک متخصص خوب در زمینه زنان هستید ، خواندن ادامه مقاله را هرگز از دست ندهید. همچنین اگر شما ساکن شهرهای دیگری هستید، می توانید به مقاله بهترین دکتر زنان در ایران مراجعه کنید و مطابق با محل سکونت خود بهترین دکتر را انتخاب کنید. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید. با تعیین نوبت ویزیت دکتر زنان و زایمان، تصمیم گیری بابت زایمان طبیعی یا سزارین برای مادر باردار انجام خواهد شد.

چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست. متاسفانه به دلیل برخی از نگرش های فرهنگی و سنتی که در کشور ما وجود دارد، بسیاری از دختران در مورد مشکلاتی که مربوط به ناحیه تناسلی آنها می شود حجب و حیا پیشه می کنند که این کار برای آنها نه تنها مفید نیست بلکه مضر نیز می باشد. دختران باید به طور منظم به پزشک زنان جهت انجام تست سلامت مراجعه کنند.

  • از این رو متخصص زنان باید در زمینه کاری خود حرفه ای باشد؛ زیرا کوچکترین اشتباه در تشخیص می تواند سلامت بانوی مراجعه کننده را به خطر بیندازد.
  • این پزشکان برای دریافت گواهینامه‌ها و مدارک پزشکی خود در بخش داخلی، زنان و زایمان یا اطفال دانشکده پزشکی دوره‌های مختلفی را می‌گذرانند.
  • و زایمان نقش بسیار گسترده و مهمی در زندگی فردی و اجتماعی زنان دارد.
  • همچنین تمام جنبه‌های بارداری ، از جمله تشکیل نطفه، 9 ماهه بارداری تا بعد از زایمان را تحت نظر قرار می‌دهند.

همچنین ماما می تواند به مادر آموزش هایی را در مورد نحوه شیر دادن صحیح به نوزاد بدهد و در تمام مدتی که مادر و فرزند در بیمارستان هستند باید کاملا هوشیار باشد و تمامی موارد را چک کند و در صورتی که مشکلی بروز کرد سریعا پزشک مخصوص زنان را مطلع کرده تا سریعا مشکل رفع شود. اما اگر دیر هنگام به پزشک مراجعه شود ممکن است برای مثال در سرطان سینه مجبور به برداشتن سینه فرد شود. از این رو حتما با دیدن کوچکترین نشانه های مشکوک به پزشک مراجعه کنید و چکاب سالانه را انجام دهید. از دکترتان بخواهید اطلاعاتی در مورد نقاط خطر ، سوء استفاده های خانوادگی ، سرویس های کمک دهنده قانونی و مراکز مشاوره ای در اختیار شما قرار دهد. زمانی که تفکرات خود را روی نوشتن مقاله تان متمرکز کنید ، شاید استرس و اضطرابتان تخفیف یابد .