نوبت دکتر زنان بهترین متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی-ماک پزشک

وجود ضربان قلب جنینی را امتحان کنید ( تاکی کاردی جنین می تواند نشانگر عفونت باشد ) و سعی کنید که قرار و نمایش جنین مشخص شود ( که می تواند در هفته 25 بسیار مشکل باشد ) . یک فرد 19 ساله با سابقه یک بار حاملگی ، در هفته 25 در حاملگی دوم خویش مراجعه کرده است .او در حال تماشای تلویزیون بوده است که نشت آب از شلوار خویش را متوجه شد . او در زمان معمول خویش به بستر رفت و دوباره هنگام خواب با نشت بیشتر مایع از خواب بیدار شد . اگر عمل مقاربت بدون استفاده از روش های جلوگیری از بارداری صورت گیرد در حدود 80 % موارد در سال اول به حاملگی منجر می شود و از 20 % بقیه نیز حدود 10% در سال دوم ، حاملگی را تجربه خواهند کرد . یک نمونه خونی برای MSAFP معمولاً در یک ویزیت پره ناتال در شروع تریمستر دوم گرفته می شود .

پیش از مراجعه به پزشک زنان چه نکاتی را باید بدانم؟

یک روز پس از تلقیح اسپرم ، تخم برای اثبات باروری مورد آزمایش قرار می گیرد ، روز بعد به منظور یافتن علایم تقسیم ، مورد آزمایش مجدد قرار گرفته و سپس به رحم منتقل می گردد . اگر با تمام بررسی هایی که در بالا ذکر شد ، علتی برای نازایی پیدا نشود باید از روش های اختصاصی و فرعی تر استفاده نمود . 10-3 درصد علت نازایی در آقایان وجود آنتی بادی های ضد اسپرم می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرند . برای انجام آزمایش پزشک ابتدا با استفاده از سرنگ انسولین مقداری از ترشحات گردن رحم را بر می دارد . در این آزمایش از بیمار خواسته می شود که حدود ساعت قبل از زمانی که گردن رحم ترشحات مناسب برای تخمک گذاری پیدا می کند یعنی بین روزهای دهم تا دوازدهم دوره قاعدگی مقاربت انجام داده و برای آزمایش مراجعه کند .

  • به دنبال لباس های حاملگی راحت و با کیفیت مناسب بگردید که بتوانید بپوشید تا کار کنید .برای ذخیره کردن پولتان ، از خواهرها یا دوستان خود که اندازه جثه شان نزدیک به شما است ، درخواست کنید اگر لباس هایشان را استفاده نمی کنند ، به شما امانت بدهند .
  • با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید.
  • امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک زنان را انتخاب کنید.
  • نازایی علاوه بر دلایل ارثی و ژنتیکی ممکن است دلایلی مانند نداشتن شرایط زندگی و تغذیه مطلوب باشد.

پزشک با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو تجویز کند یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که ورود به این رشته در ایران صرفا مختص خانمها می باشد و تنها پزشک جراح و زایمان در این حوزه بانوان می باشند و شما می توانید بدون نگرانی به پزشک جراح مراجعه نمایید. همچنین برای ویزیت در درمانگاه بیمارستان رسالت صبح مجله پزشکی های شنبه یک شنبه سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 میتوانید مراجعه کنید . اگر شما نیاز به واکسن داشته باشید یا در این ویزیت قبل از بارداری ، یادآوری یک واکسن را دریافت کنید ، شما باید سه ماه ، قبل از تصمیم برای باردار شدن ، منتظر بمانید . 1- یک معاینه فیزیکی برای اطمینان از اینکه شما وضعیت عمومی سالمی دارید ، و دستگاه تولید مثلتان سالم به نظر می رسد .

در این مطلب از درمانکده با رشته پزشکی زنان بیشتر آشنا می‌شوید و می‌خوانید که متخصص زنان چه کار می کند. هزینه ویزیت دکتر زنان با توجه به تعرفه‌ای که هر سال برای متخصصین از سوی وزارت بهداشت تعیین می‌شود، مشخص خواهد شد. با این همه از طریق رزرو آنلاین نوبت پزشک از درمانکده، می‌توانید ویزیت کمتری پرداخت کرده و صرفه جویی در هزینه‌های خود داشته باشید.

دکتر مهشید محسنیان

بهتر است دختران از سن بلوغ و پدیدار شدن علائم آن به دکتر زنان خوب مراجعه کنند. همچنین انجام معاینات مستمر توسط متخصص زنان، در سنین باروری جهت پیشگیری، درمان و پیگیری بیماری‌های مرتبط با دستگاه تولید مثل زنان و بیماری‌های پستان ضروری است. زنان یائسه نیز جهت درمان مشکلات یائسگی به بهترین دکتر نازایی مراجعه می‌کنند. برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد. با معاینه خود و تبادل نظری که با پزشک متخصص زنان و زایمان دارید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید. هنگامی که بخواهید به دنبال یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران بگردید؛ باید ببینید به چه منظور می‌خواهید به چنین متخصصی مراجعه کنید.

درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. به خاطر همین ممکن است یک پزشک با دارا بودن ویژگی های خوب برای انتخاب بهترین فرد کافی نباشد. به همین خاطر قبل از پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران بهتر است معیارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. دکتر متخصص زنان و زایمان پس از طی تحصیلات پزشکی عمومی به مدت ۴ سال وارد برنامه دستیاری رشته زنان زایمان (تخصص زنان زایمان) می‌شود. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای زنان، زایمان و نازایی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان، زایمان و نازایی را ببینید.

علاوه بر آدرس و تلفن پزشکان می توانید به صورت اینترنتی از متخصص زنان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی با دکتر زنان داشته باشید. اگر در جستجوی دکتر زنان در روزهای جمعه و تعطیل در تهران هستید می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر زنان استفاده کنید که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانید مدارک خود را برای پزشک ارسال نموده و به‌صورت تلفنی از پزشک مشاوره دریافت کنید. دکتر زنان و زایمان و نازایی در دو حیطه‌ی بیماری‌های زنان و مراقبت‌های زایمان فعالیت می‌کنند. تمامی بیماری‌های مرتبط با زنان و همچنین مسائل مربوط به بارداری، قبل از حاملگی و دوره‌ی بعد از زایمان (نفاس) و عمل سزارین در حوزه ی فعالیت های دکتر متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص زنان است. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی، می‌توانید لیست تمام پزشکان زنان، زایمان و نازایی ایران را مشاهده کنید. یکی دیگر از شاخه های پزشکی در حوزه زنان، جراحی زنان و زایمان می باشد که در حوزه بیماری های مرتبط با تولید مثل، دوران بارداری و پس از زایمان فعالیت دارد.

جراح و متخصص زنان زایمان

تا به اینجا با متخصص زنان آشنا شدیم و دیدیم که در چه حوزه ای فعالیت می کند و چه خدماتی را ارائه می دهد. شاید برای شما هم سوال باشد که پس فرق بین متخصص زنان و یک ماما در چیست؟ زیرا در بسیاری از موارد کارهای مربوط به بارداری و عمل های جراحی را نیز انجام می دهد! از این رو اگر این تاخیر در عادت ماهیانه بیش از 10 روز باشد و به طور نامنظم باشد خود می تواند جای نگرانی ایجاد کند. از این رو حتما به متخصص زنان در این شرایط مراجعه کرده و نسبت به منظم کردن دوره خود اقدام نمایید. در این شرایط با توجه به آزمایش هایی که انجام می شود، ممکن است از سوی پزشک، آمپول های هورمونی خاص و یا داروهایی تجویز شود.