نوبت دکتر زنان بهترین متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی-ماک پزشک

یکی از اصلی و مهم‌ترین مواردی که می‌بایست در انتخاب پزشک متخصص در هر رشته درمانی مورد توجه و بررسی ویژه قرار گیرد تحصیلات وی می‌باشد. این‌که پزشک در چه دانشگاهی، با چه مجله پزشکی مدت زمان و کیفیتی کسب علم نموده باشد، نشان از سطح سواد و توانایی‌اش دارد. مسئله مهمی که درباره تخصص پزشک متخصص می‌بایست مورد پرسش قرار گیرد دارا بودن بورد تخصصی است.

آکنه، کمر درد، تورم شکم، تغییر در اشتها، تغییرات خلقی از جمله ی این علائم است. در این بیماری تولید هورمون تستوسترون که یک هورمون مردانه است در تخمدان بیش از اندازه صورت می گیرد. اما چنانچه نیاز دارید که مامای شما دفعات بیشتری شما را معاینه کند باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می دهند . ابتدا تکنیک IVF – ET برای افرادی که مشکل لوله رحمی داشتند مورد استفاده قرار می گرفت ، در حالی که فعلاً موارد استفاده متعددی پیدا کرده است . در این تکنیک تخمک خانم را طی مراحل جدا کرده و با اسپرم شوهرش در بیرون از بدن لقاح داده و سپس در رحم فرد می کارند . IVF – ET اولین بار در خانمی انجام شد که سابقه 2 بار حاملگی خارج رحمی داشته و به همین دلیل لوله های رحمی اش برداشته شده بود . لوله های رحمی علاوه بر باز بودن باید متحرک نیز باشند چرا که قابلیت حرکت باعث می شود لوله های رحمی روی تخمدان قرار گرفته و برداشت تخمک صورت گیرد .

با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و … نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص زنان و زایمان مشاوره تلفنی پزشکی داشته باشید و در یک فضای امن سوالات خود را با پزشک مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنید. وب سایت اینترنتی میهن پزشک با در اختیار داشتن لیست کاملی از پزشک‌های متخصص در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف، آماده ارائه هرگونه خدمات با کیفیت در زمینه معرفی پزشک‌ با تخصص‌های مختلف، به کاربران در اسرع وقت می‌باشد. مجموعه میهن پزشک امکان دسترسی به آدرس، شماره تماس، اطلاعات لازم جهت شناخت نسبی پزشک‌ها، نوبت دهی آنلاین و …..

  • هر ۵ دقیقه یکبار با دستگاهی به نام سونوکید قلب جنین را کنترل می کند.
  • و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی زنان و زایمان خود را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به پایان رساند.
  • اگر با تمام بررسی هایی که در بالا ذکر شد ، علتی برای نازایی پیدا نشود باید از روش های اختصاصی و فرعی تر استفاده نمود .
  • اگر شما در مورد این که چه زمانی قاعدگی قبلی شما شروع شده است شک دارید ، سونوگرافی می تواند به دکتر زنان و زایمان کمک کند تا مشخص شود تاریخ احتمالی زایمان نوزاد چه زمانی است .
رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. در صورتی که سوالات زیر برایتان پیش آمد، حتما از طریق مشاوره آنلاین دکتر زنان دکترتو ، از دکتر متخصص زنان مشاوره بگیرید.

سرطان سینه، سرطان تخمدان و مثانه و سرطان دهانه رحم، یائسگی زودرس ، اختلالات هورمونی و آندومتریوز نیز از دیگر بیماری های مرتبط با زنان است که درمان آن ها توسط متخصص زنان و زایمان انجام می شود. رشته تخصصی زنان و زایمان جزو رشته هایی است که متخصصین آن برای جراحی آموزش تخصصی دیده و بر خلاف عموم رشته های پزشکی، می توانند کلیه‌ی جراحی های ویژه بانوان را انجام دهند. البته برخی از این عمل های جراحی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی (تحت عنوان فلوشیپ) هستند. سزارین، لاپاروسکوپی، لابیاپلاستی، هیسترکتومی، هیسترسکوپی، میومکتومی، جراحی کیست تخمدان، فیبروم رحم، بستن لوله فالوپ، بیوپسی، کولپوسکوپی و جراحی هایی از این دست در حیطه‌ی وظای ف متخصصین زنان و زایمان است.

در نهایت در سال ۱۳۴۲ گروه آموزشی بیماری‌های زنان و زایمان تشکیل شد. وجود اختلال در هورمون ها شمارا کلافه و عصبی می کند، در چنین شرایطی شما حساس می شوید و یا اینکه رفتارهای غیر عادی انجام میدهید، توجه داشته باشید که اشنایی با علائم اختلال در هورمون می تواند به شما کمک کند تا با مراجعه به متخصص زنان و زایمان مشکلات احتمالی را زودتر حل نمایید. به غده های بیضوی شکلی که در دو طرف رحم قرار دارند تخمدان گفته می شود تخمدان ها از طریق لوله فالوپ به هم متصل هستند. کیست تخمدان از تشکیل یک یا چند کیست غیر طبیعی در تخمدان تشکیل می شود که این کیست ها در تخمدان ها و یا روی آن ها رشد می کند.

دکتر نازنین نویدی

ایشان دارای سابقه کار و آموزش دربیمارستانهای خارج از کشورو دانشگاه بین المللی TESHRIN UNIVERSITY دارای مدرک و certificate هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی می باشند. حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران را انتخاب کنید. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان، زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان، زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید.

دکتر فاطمه نورا کسائی

دکترتو، لیستی از بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان و نازایی را از سراسر ایران را برای شما فراهم آورده تا با انتخاب یک متخصص زنان خوب به شما یاری برساند. ملاک دکترتو برای انتخاب دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب؛ رای و نظر مراجعه‌کنندگان هر پزشک است. با مراجعه به لیستی از بهترین دکتر زنان در دکتر تو و کلیک بر پروفایل هر پزشک، نظرات و امتیاز کاربران را مشاهده کرده و نوبت دکتر زنان مورد نظر خود را ثبت کنید.