پزشکی زنان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-ماک پزشک

در این مدت چنانچه لازم باشد ماما با تزریق داروهای ضد درد به شما کمک می کند. پس از تولد کودک، ماما بند ناف را توسط یک کلیپس مخصوص بسته و سپس آن را میبرد. اختلالات ژنتیکی غربالگری شده و کودک از لحاظ وجود بیماری های خاص بررسی می شود. سلامتی مادر و نوزاد پیگیری شده و مادر برای تغییرات روحی و جسمی حاصل از حاملگی آماده خواهد شد. مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است و جایگزین مراجعه به متخصص نیست. دوران بلوغ یکی از حساس ترین دوران هایی می باشد که در دختران و پسران وجود دارد و هر کدام مسائل و مشکلات خود را دارد.

برای یک سونوگرافی با پروب واژینال نیز باید به پشت روی میز معاینه بخوابید ، اما پاهای شما بالا قرار می گیرد ، درست مثل معاینه واژینال . شاید در اثر اضافه وزنی که در این سه ماهه ، به دست آورده اید ، شگفت زده شوید . به دنبال لباس های حاملگی راحت و با کیفیت مناسب بگردید که بتوانید بپوشید تا کار کنید .برای ذخیره کردن پولتان ، از خواهرها یا دوستان خود که اندازه جثه شان نزدیک به شما است ، درخواست کنید اگر لباس هایشان را استفاده نمی کنند ، به شما امانت بدهند . شما همچنین باید لباس های زیر راحت طی حاملگی برای خود خریداری کنید ، این لباس ها ، تغییرات فیزیکی شما را قابل تحمل تر می کنند .

  • اطلاعاتی راجع به سابقه پزشکی گذشته همسرتان و سابقه پزشکی خانواده تان کسب کنید .
  • همچنین برای انجام جراحی‌های زیبایی زنان بقاید به متخصص زنان مراجعه کنید.
  • از جمله می توان به برطرف کردن نیازهای مربوط به مادر از زمان بستری شدنش در بیمارستان تا زمان وضع حمل و بعد از به دنیا آمدن نوزاد اشاره کرد.
  • شما همچنین باید لباس های زیر راحت طی حاملگی برای خود خریداری کنید ، این لباس ها ، تغییرات فیزیکی شما را قابل تحمل تر می کنند .
  • IVF – ET اولین بار در خانمی انجام شد که سابقه 2 بار حاملگی خارج رحمی داشته و به همین دلیل لوله های رحمی اش برداشته شده بود .
  • همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند.

بیماری‌های زیادی مانند عفونت‌های قارچی، اختلال‌های هورمونی زنان و کیست تخمدانی وجود دارند که باعث شده تا شما به متخصص زنان، زایمان و نازایی نیاز پیدا کنید. برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید از لیست بهترین پزشکان مجله پزشکی متخصص زنان، زایمان و نازایی نوبت دریافت کنید. هستید، می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان زنان و زایمان تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص زنان و زایمان خوب، مشکل خود را درمان کنید.

نوبت دهی آنلاین مطب از بهترین پزشکان زنان زایمان و نازایی در تهران

قبل از هر اقدامی تصمیمتان برای بدنیا آوردن کودک در خانه را با پزشک در میان بگذارید، او به شما کمک خواهد کرد تا از خطرات احتمالی اینکار بکاهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید زایمان کنید بهتر است، حداقل چند عکس زایمان طبیعی یا فیلم و کلیپ زایمان طبیعی انسان را مشاهده کنید. اصولا یک ماما به کارهایی که مربوط به قبل از بارداری و بعد از بارداری می شود آشنایی دارد و آموزش های لازم به او داده شده است. از جمله می توان به برطرف کردن نیازهای مربوط به مادر از زمان بستری شدنش در بیمارستان تا زمان وضع حمل و بعد از به دنیا آمدن نوزاد اشاره کرد. یکی از بیماری های شایع در بانوان بی اختیاری در ادرار می باشد که به علت زایمان های زیاد بروز می کند.

دکتر فریبا سرداری

اگر شما احساس می کنید ، قبل یا در هنگام بارداری ، با یک STD تماس داشته اید این موضوع را به پزشک یا مامایتان اطلاع دهید . پزشکتان می تواند پس از اینکه با شما و همسرتان صحبت کرد ، میزان خطر را بهتر تعیین کند . اگر پزشکتان صلاح بداند ، می تواند شما را به یک مشاور ژنتیک برای آزمون های آزمایشگاهی پیشرفته و مشاوره قبل از بارداری معرفی کند . در درمان باید تعادلی بین زایمان زودرس ( و خطرات آن از نظر موربیدیتی و مورتالیتی جنین ) یا زایمان نکردن ( و ایجاد کوریوآمنیونیت ) برقرار کرد.

دانلود اپلیکیشن درمانکده