پزشکی زنان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-ماک پزشک

بهترین دکتر زنان در پونک با آرامش و خونسردی به بیمار خود مشاوره کامل و تخصصی می دهد. در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر زنان و زایمان تهران کیست خواهیم پرداخت. گاهی هم ممکن است با تخصصی به نام OB-Gyn (با تلفظ اُ بی جین) مواجه شوید. منظور از OB-Gyn همان چیزی است که در ایران با نام «دکتر زنان و زایمان» شناخته می‌شود. این دکترها هم برای مراقبت از سلامتی زنان تلاش می‌کنندو هم درباره بارداری و زایمان به خانم‌ها کمک می‌کنند.

بارداری از جذاب‌ترین و شیرین‌ترین دلایل مراجعه به پزشک زنان و زایمان است. برای این منظور نیاز به تعیین وقت ویزیت مرتب و منظم در فواصل مشخص برای ملاقات با بهترین پزشک زنان خواهد بود. سونوگرافی جنین معمولا در مطب پزشک زنان انجام شده و معاینات لازم صورت می‌گیرد. ابتلا به عفونت های زنان جز لاینفک زندگی روزمره بانوان است که از دغدغه ها و نگرانی بسیاری از زنان شده است. با وجود پیشرفت های بسیار در عرصه پزشکی درمان بیماری عفونت زنان دیگر یک مشکل حاد نخواهد بود و تنها با تشخیص درست و مراجعه به یک دکتر زنان می توان به درمان بیماری پرداخت. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید.

سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود. هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید.

سـواب واژن را جهـت رنــگ آمـیزی فـوری گـرم ارسـال کـنیـد و خـون را جـهـت شـمـارش گـلبـول سـفیـد و c-reactive protein ارسال کنید ( افزایش در عفونت ) . اگر در مدخل واژن مایع آمنیون رویت نشود باید معاینه با کمک اسپکولوم همراه نور کافی انجام شود . محتمل ترین تشخیص پارگی زودرس کیسه آب قبل از شروع دردهای زایمانی است و نگرانی او منطقی است . روش هایی مثل GIFT ( که اسپرم و تخمک به وسیله ابزار مخصوصی در لوله رحمی قرار می گیرد ) ، ZIFT( در این روش تخم به وسیله ابزار مخصوصی در لوله رحمی قرار داده می شود ) ، PESA,TESA,ICSI .

علت قاعدگی شدید چیست و چگونه درمان می شود؟

از والدین خود یا اعضای خانواده در مورد سابقه پزشکی خانواده ، ایمونیزاسیون و بیماری های دوران بچگی بپرسید . برای پزشک یا مسئول مراقبت سلامتی خودتان اطلاعاتی راجع به وضعیت عمومی سلامتی خود در حال حاضر و نیز در مورد وضعیت سلامتی بارداری های قبلی خود آماده کنید . او می تواند به راحتی برای شما آزمایش درخواست کند و در صورت لزوم شما را درمان نماید . پس از همه اینها ، شما معمولاً می توانید در انتظار یک حاملگی طبیعی باشید . مواجهه با هرگونه STD می تواند در سلامت شما و نوزادتان اختلال ایجاد نماید .

17- من یک فامیل هم خون با برخی نقایص هنگام تولد دارم یا بیماری وراثتی دارم که در بالا به آنها اشاره نشده است . 9- من یک فامیل هم خون مبتلا به هموفیلی یا اختلالات خونریزی دهنده دارم . 7- من یک فامیل هم خون مبتلا به یک بیماری نقص قلبی دارم که با آن متولد شده است . آزمون هایی جهت اختلالات ژنتیکی نظیر تالاسمی ، بیماری تایساکس ، بیماری سیکل سل ، هموفیلی ، دیستروفی عضلانی ، سیستیک فیبروزیس ، کره هانتینگتون و Xشکننده ( یک شکل از عقب ماندگی ذهنی ) وجود دارد . اگر هر کدام از شما دو نفر ، سابقه خانوادگی یک بیماری ویژه را دارید ، شما و همسرتان بهتر است از لحاظ وجود این بیماری خاص ، قبل از باردار شدن بررسی شوید . عاقلانه آن است که به مادر گفته شود این مورد پارگی کیسه آب به احتمال فراوان ربطی به ختم حاملگی قبلی ندارد ( تا احساس گناه احتمالی بر طرف شود ) .

بهترین جراح کودکان در تهران ❤️【سال 1401】+ لیست 8تایی

بیماری های مقاربتی ممکن است باعث بسته شدن لوله ها و عدم خروج اسپرم شوند . با توجه به آمارهای به دست آمده در مورد نازایی ، حدود 4.5 % خانم ها در سنین سالگی، 31.8درصد در سنین سالگی و 70 % در سنین 40 سالگی و بالاتر دارای مشکل نازایی می باشند. تا قبل از مرسوم مجله پزشکی شدن IVF کمتر از 50 %بیماران نازا می توانستند از درمان نازایی سود ببرند ، در حالی که با متداول شدن IVF، حدود 30 % به این بیماران اضافه شده است . شما ممکن است در سه ماهه دوم بارداری، ناراحتی های اندکی داشته باشید، اما موارد خاصی می توانند آزار دهنده باشند .

سرطان سینه

اگر شما احساس می کنید ، قبل یا در هنگام بارداری ، با یک STD تماس داشته اید این موضوع را به پزشک یا مامایتان اطلاع دهید . پزشکتان می تواند پس از اینکه با شما و همسرتان صحبت کرد ، میزان خطر را بهتر تعیین کند . اگر پزشکتان صلاح بداند ، می تواند شما را به یک مشاور ژنتیک برای آزمون های آزمایشگاهی پیشرفته و مشاوره قبل از بارداری معرفی کند . در درمان باید تعادلی بین زایمان زودرس ( و خطرات آن از نظر موربیدیتی و مورتالیتی جنین ) یا زایمان نکردن ( و ایجاد کوریوآمنیونیت ) برقرار کرد.

  • حدوداً ۹۰ درصد از گروه متخصص زنان و زایمان عمومی هستند، این بدان معناست که تمامی خدماتی که یک پزشک زنان و زایمان قادر به ارائه آن است را انجام می دهند.
  • مثلا اگر درد، خونریزی غیر طبیعی رحم، ورم یا هر مشکلی در لگن، واژن، رحم یا تخمدانها احساس میکنید باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید تا مشکل بررسی شود.
  • پس از همه اینها ، شما معمولاً می توانید در انتظار یک حاملگی طبیعی باشید .