کلید لمسی شش پل NE-TK1 نیوالکترون | خانه هوشمند آکو

کلید لمسی شش پل NE-TK1 نیوالکترون | خانه هوشمند آکو پنل این کلید چهار پل هوشمند دارای نمایشگر LED برای نشان دادن وضعیت روشن و خاموش بودن کلیدها است. این کلید هوشمند لمسی ۴ پل دارای پردازشگر دو هسته ای پر قدرت به همراه کلید لمسی حافظه داخلی است. یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این کلید هوشمند ، اشتراک گزاری کنترل آن از طریق ایمیل میباشد. بصورتی که هر کاربر با ثبت ایمیل شخصی وارد پنل نرم افزاری خود شده و وسایل شخصی و سایر وسایل اشتراگ گذاشته شده توسط دیگران را میتواند کنترل کند. نمادها و/یا متون با استفاده از ابزار پیکربندی وب پیکربندی می شوند.

با نصب کلیدهای touch می‌توان از تجمع کلید‌ها و شلوغی دیوارها جلوگیری کرد، زیرا برخی از برندهای سازنده کلید سه پل و چهار پل نیز تولید می‌نمایند. با استفاده از این ویژگی علاوه بر ارتباط این کلید هوشمند با شبکه وای فای و اینترنت با ریموت کنترل رادیویی نیز می توان آن را روشن و خاموش کرد. کلید لمسی هوشمند سه پل پلکسی دارای امکان تعریف زمان بندی و برنامه ریزی برای روشن یا خاموش شدن لامپ هاست. کلید لمسی هوشمند نستک سری INNOVA بهترین انتخاب برای برای خانه هوشمند شماست. اگر به دنبال خانه هوشمندی هستید که به همه جزییات توجه ویژه‌ای شده است ما به شما کلیدهای هوشمند INNOVA را پیشنهاد می‌کنیم.

ریموت کنترل:

کلید لمسیاز تکنولوژی های جدید کلید و پریز می باشد که می تواند جایگزین کلیدهای قدیمی شود و کاربری راحتی را برای شما فراهم آورد. کلیدهای لمسی دارای دو مدل ساده و هوشمند هستند که نوع ساده به راحتی با سیم کشی های قبلی شما ست می شود و می تواند در جای کلید و پریز قدیمتان قرار گیرد. نوع دیگر کلید تاچ هوشمند است که در خانه های هوشمند و جاهایی که شما هوشمند سازی کرده اید مورد استفاده قرار می گیرند. کلید تبدیل لمسی نستک تایوان – کلید تاچ با حساسیت بالا – شیشه کریستالی نشکن و ضد ضربه – دارای سه رنگ بدنه سفید، مشکی و بژ(طلایی) – رنگ نور ال ای دی سبز، آبی، بنفش و قرمز قابل انتخاب – ابعاد کلیدها 33×86×86 میلیمتر -… کلید دو پل تاچ نستک NESTECH تایوان – کلید لمسی با حساسیت بالا – بدنه کریستالی نشکن و ضد ضربه – دارای سه رنگ بدنه سفید، مشکی و بژ(طلایی) قابل انتخاب – رنگ نور ال ای دی دور کلید سبز، آبی، بنفش و قرمز قابل انتخاب – ابعاد… نصب کلید لمسی هوشمند سه پل پلکسی از کلیدها بسیار ساده است و نیاز به تغییر سیم‌کشی یا تخریب ساختمان ندارد و به‌راحتی می‌توان آنها را جایگزین کلیدهای قدیمی در ساختمان کرد.

کلید لمسی سه پل پارمیس

به همین دلیل کاربران می‌توانند با استفاده گوشی تلفن همراه هوشمند کلید را کنترل کنند. برای نصب این نوع از کلید لمسی هوشمند، احتیاجی به تعویض سیم‌کشی‌ ساختمان نیست. این نوع گران‌ترین مدل موجود در بازار است، اما قابلیت‌هایی برای ما فراهم می‌کند که خرید آن به‌صرفه می‌شود. کلید لمسی هوشمند علاوه بر قابلیت کنترل از هر نقطه و مکانی، روی گوشی‌های مختلف اعضای خانه امکان تنظیم دارد.

  • بروزترین خازن‌ها و تجهیزات داخلی در آن‌ها به کار می‌رود، به‌ همین دلیل عملکرد و طول عمر بالایی دارند.
  • کلیدهای لمسی خازنی نوع خاصی از کلیدهای لمسی هستند که تنها به یک الکترود نیاز دارند تا عمل کنند.
  • کلیدهای لمسی روشنایی نستک در دو مدل کلید لمسی ساده وکلید تاچ هوشمند تولید می شوند که نوع هوشمند در ساختمان هایی که هوشمند سازی شده اند مورد استفاده قرار می گیرند.
  • وظیفه کلید در سیستم روشنایی، روشن و خاموش کردن لامپ ها با کنترل جریان برق است.
  • کلید پرده تاچ NESTECH (نستک) – دارای بدنه کریستالی شفاف و نشکن با نمایشگر LED – دو پل با حساسیت لمسی بالا – قابلیت کارکرد برای پرده های عمودی و افقی – سایز کلید 33×86×86 میلیمتر – رنگ LED دور کلید قابل انتخاب – قابل…
کلید لمسی زنگ مایا مدل MT0ES13 – قاب بیرونی کلید در دو رنگ طلایی و نقره ای – بدنه تلفیقی از کریستال و آلومینیوم مشکی رنگ – قابلیت لمس با دستکش و دست مرطوب – شاسی زنگ مجهز به ال ای دی شما می توانید قاب بیرونی این مدل… برای تضمین امنیت ارتباط این محصول هوشمند از طریق اینترنت ، از پروتکل های امنیتی SSL استفاده شده است. برای کنترل این کلید از طریق اینترنت علاوه بر نصب اپلیکیشن میتوان از مرورگر اینترنتی استفاده نمود. بدون نیاز به نصب هر گونه برنامه و از طریق انواع سیستم عاملها امکان کنترل کلید از راه دور امکان پذیر است.