کلینیک دندانپزشکی آرکا خدمات درمانی و زیبایی-ماک پزشک

این رشته تحصیلی از بازار کار خوبی برخوردار است و فارغ‌التحصیلان به راحتی می‌توانند پس از اتمام دوران تحصیل خود وارد بازار کار شوند. این رشته امنیت روانی و آرامش زیادی دارد و داوطلبان را با چالش‌ها و دردسرهای زیادی روبه‌رو نمی‌کند. مدت زمان ورود به این رشته دانشگاهی در مقایسه با رشته پزشکی کمتر است.

هر دو رشته مزایا و معایب خود را دارند و داوطلبان باید با توجه به علاقه خود به سراغ این رشته‌ها بروند. بنابراین داوطلبان با توجه به هر شرایطی که یکی از این رشته‌ها را انتخاب می‌کنند باید خیال راحتی داشته باشند. هر دو رشته جایگاه اجتماعی بالایی در جامعه دارند و درآمد هر دو رشته نیز بسیار مناسب و ایده‌آل است. رشته مجله پزشکی یکی از پردرآمدترین رشته‌های گروه تجربی محسوب می‌شود. این رشته درآمد بسیار بالایی دارد و داوطلبان پس از فارغ‌التحصیلی به راحتی از درآمد بالایی برخوردار می‌شوند.

کارنامه های قبولی سال گذشته چون نزدیک ترین آزمون نسبت به هر سال هستند، می‌توانند مبنا دقیق تری برای تحلیل وضعیت داوطلبان باشند. هر داوطلب کنکور، قبل از آزمون و انتخاب رشته لازم است در مورد آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی روزانه اطلاعات کافی را کسب کند. در سال های اخیر در ایران، پذیرش در رشته دندان پزشکی صرفا بر اساس شرکت در کنکور سراسری بوده و چنانچه داوطلبی موفق به کسب رتبه زیر ۲۰۰۰ باشد، شانس قبولی در این رشته را خواهد داشت.

  • شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.
  • همان‌طور که گفته شد برخی از خدماتی که در کلینیک‌های دندان‌پزشکی ارائه می‌شود، در دسته خدمات درمانی و برخی نیز ترمیمی هستند.
  • بعد از گذراندن این دو سال، دانشجویان باید در امتحان جامع علوم پایه شرکت کنند پس از آن، دانشجو وارد دوره تخصصی خواهد شد.
امکان ادامه تحصیل فوق دکترا در رشته‌های مختلف دندان‌پزشکی در ایران وجود دارد. در پزشکی مخصوصا دوره عمومی درس خواندن دوره دانشجویی و تسلط کافی به مباحث کتاب ها در کنار کار بالینی مهم تر از دندانپزشکی است. اما در دندانپزشکی کار عملی و مهارت دست که بلد باشید روی دندان انجام بدهید از درس خواندن مهم تر است. یعنی اگر خیلی مطالب علمی بلد باشید و مطالعه زیادی داشته باشد ولی در کار عملی و دستی ضعیف باشید دندانپزشک خوبی نخواهید شد. دندانپزشکی مثل پزشکی نیست که با نسخه نوشتن هم شاید بتوانید درآمد داشته باشید، باید کار عملی انجام بدهید. امروزه در کشور ایران فرصت‌های شغلی برای دندانپزشکان جوان به دو دلیل عمده محدودتر شده است که یکی از این دلایل پیشرفت بهداشت در کشور ایران است است.

داوطلبان در کنکور تجربی باید به سوالات پنج درس تخصصی زیست شناسی، زمین شناسی، فیزیک، شیمی و ریاضی پاسخ دهند. دانش‌آموزان و داوطلبان برای قبولی در کنکور سراسری تمامی تلاش خود را به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند. آرزوی هر داوطلب و دانش‌آموزی قبولی در کنکور سراسری با کسب یک درصد و رتبه عالی است.

این کلینیک در مدت 15 سال سابقه درخشان خود نقش بسزایی در بهداشت و درمان دهان و دندان و ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در غرب تهران و خارج از منطقه داشته است . این مجموعه با دارا بودن محیطی کاملا متفاوت و مدرن و کادری مجرب از دندانپزشکان ارائه دهنده کلیه خدمات رایج و درمان های تخصصی می باشد ،این مرکز مجهز به بخش رادیولوژی ( عکس تمام دندانی ) OPG می باشد . درست مانند سایر رشته‌ها و تخصص‌های پزشکی، حرفه دندان پزشکی نیز تخصص‌های متفاوتی دارد. از دندان پزشکی عمومی گرفته تا متخصص ارتودنسی، جراح دندان پزشکی، متخصص ریشه و ترمیم دندان همگی گزینه‌های متعددی هستند که باید باتوجه‌به نوع مشکل و درمان موردنیاز به آنها مراجعه کرد.

ورود سازمان بازرسی به موضوع واردات غیرقانونی یونیت های دندانپزشکی

اما دوره تخصص از طریق آزمون و قبولی در کنکور سراسری است و طول دوره های تخصص پزشكى حدود سه سال می باشد. اکثر عموم درمان ریشه دندان را عصب کشی می شناسند در صورتی که این درمان در صورتی انجام می شود که پوسیدگی از مینا و سپس عاج دندان عبور کرده باشد و به بافت داخل دندان رسیده باشد که در اصلاح به آن پالپ نامیده می شود. هیچ محدودیتی برای خانم‌ها و آقایان وجود ندارد ولی به دلایلی تمایل برای انتخاب تخصص میان آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال خانم‌ها تمایل بیشتری برای تحصیل و کار در تخصص اطفال دارند در حالی که اغلب آقایان در تخصص جراحی فک و صورت فعالیت می‌کنند. پیگیری درمان های دندانپزشکی ارائه شده و احترام به حقوق اخلاقی بیمارها همیشه در زمره اهداف لینیک شبانه روزی دندانپزشکی فروردین بوده است و خواهد بود. تجهیز کلینیک دندانپزشکی به مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های استریلیزاسیون و کاربرد مواد مصرفی با کیفیت بالا جهت اطمینان خاطر بیماران عزیز انجام شده است.

تحصیلات تکمیلی دندانپزشکی در اروپا

نتایج نهایی سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد. ایمپلنت های دندانی بهترین درمان برای دندان های از دسته رفته شما هستند که در این درمان پایه ای به وسیله جراحی در درون استخوان فک قرار می گیرند. دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از معرفی دانش آموختگان برتر رشته های تخصصی دندانپزشکی به عنوان اعضای هیات علمی دانشگاه ها خبر داد.

برخی از افراد پروتزهای دندانی معمولی را که روی لثه قرار می‌گیرند ترجیح می‌دهند. یکی دیگر از انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی زیبایی برای دندان‌ها، روش کرادینگ دندان است. در کرادینگ دندان متخصص زیبایی دندان از یک سری ترکیبات و متریال ترمیمی استفاده می‌کند تا با استفاده از آنها، دندان‌ها را منظم و مرتب کند و عیوب ظاهری دندان‌ها را برطرف کند. دندان‌پزشک شما ممکن است بتواند این مشکلات را درمان کند یا شما را برای درمان به متخصص ارتودنسی ارجاع دهد. درمان اصلاحی ممکن است شامل پشت‌بند و محکم کردن موقعیت دندان‌ها یا دستگاه متحرک و متعاقباً یک دستگاه نگهدارنده برای حفظ موقعیت صحیح دندان باشد. انواع ارتودنسی دندان متناسب با شرایط فک، موقعیت قرارگیری دندان‌ها، سن بیمار، میزان شدت بیرون‌زدگی دندان‌ها ارائه می‌شود.

با توجه به اهمیت دندانپزشکی در سلامتی انسان، انتخاب و مراجعه به موقع به متخصص دندانپزشک با مهارت و خوب تاثیر زیادی در سالم ماندن دندان و دهان دارد. یکی دیگر از انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی، اوردنچر دندان نام دارد. هنگامی که یک بیمار تمام دندان‌های بالایی یا پایینی خود را از دست می‌دهد، گزینه‌های مختلفی برای جایگزینی آن دندان‌ها در دسترس است.