کلینیک های دندانپزشکی تهران لیست کامل همراه با تخفیف تخفیفان-ماک پزشک

علاوه بر این برای جراحی و تغییر شکل لثه نیز از روش پیوند لثه استفاده می‌شود. در برخی مواقع ممکن است دندان عقل نهفته باشد یا این که به‌صورت زاویه‌دار رشد کند. اگر به جراحی برای خارج کردن دندان نیاز باشد، به دلیل مجله پزشکی حساسیت بسیار بالایی که این کار دارد و با اعصاب حسی – محیطی فک و صورت در ارتباط است، حتما باید این کار توسط جراح دندان انجام شود. ایمپلنت دندان بهترین روش اثبات شده برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است.

اما در کلینیک های تخصصی علاوه بر دریافت حقوق ثابت، حق الزحمه ای به ازای هر بیمار نیز دریافت می شود. همچنین دندانپزشکانی که تخصص هایی مانند ارتودنسی، ایمپلنت و یا جراحی فک و صورت را کسب می کنند، درآمد بالاتری نسبت به سایر دندانپزشکان خواهند داشت. رشته دندانپزشکی شامل زیرشاخه های زیادی است ولی دندانپزشکان ابتدا دوره عمومی دندانپزشکی را می گذرانند و پس از شرکت در آزمون تخصصی میتوانند رشته های تخصصی دیگری مانند ارتودنسی دندان و … را پشت سر بگذارند. به کسانی که مدرک پایه ای و عمومی دندانپزشکی را دارند دندانپزشک عمومی گفته می‌شود. در پنل پزشکان دکترتو می‌توانید از بهترین دندان‌ پزشک در شهر خود نوبت اینترنتی بگیرید، یا اینکه می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان استفاده کنید.

البته همانطور که گفته شد دندانپزشک عمومی نیز می تواند ارتودنسی را انجام دهد.برخی از ناهنجاری های مربوط به ناحیه فک و همچنین ایرادات ظاهری دندان ها با ارتودنسی قابل درمان هستند. پریودنتیست یا متخصص لثه، وظیفه تشخیص و درمان بیماری های لثه و دیگر بافت های نرم دهان را بر عهده دارد. اغلب بیماری های لثه نیاز به جراحی دارند که این کار توسط پریودنتیست انجام می شود.

این افراد باید توانایی کافی در علوم پایه و زبان انگلیسی را داشته باشند تا بتوانند علم خود را همواره به روز نگه دارند. باید بگوییم فلوشیپ یک دوره آموزشی يك سال و نيمه است که فرد می تواند در زمینه تخصص خاصی آن را بگذراند. از مزایای این رشته می‌توان به نداشتن شیفت های طاقت فرسای شبانه و اجباری و درآمد خوب حتی با داشتن مدرک دکتریعمومی بدون تخصص اشاره کرد.

مرحله دوم: دروس اختصاصی

بله فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند به مدت 5 سال برای کسب مدرک تخصص خود به ادامه تحصیل بپردازند. این افراد در تشخیص بیماری های لثه، گذاشتن ایمپلنت، عملکرد و زیبایی ساختار لثه تخصص پیدا می کنند. برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی و قابلیت انجام کارهای بسیار دقیق علمی، عملی، کلینیکی برای داوطلبان این رشته بسیار ضروری است. خلاقیت و مهارت در کار دست و همچنین برخورداری از خلاقیت و دید هنری، دانشجو را در انجام کارهای عملی این رشته و انجام مهارت‌های لازم در پیاده کردن آموخته‌های آن، کمک بسیار می‌کند. عدم تسلط بر علوم پایه و زبان انگلیسی، دانشجو را از مقولات علمی دور می کند و صرفا به او توانایی انجام کارهای عملی این رشته را می‌دهد.

زیرا دانشگاه های اروپا از بالاترین سطح استانداردهای آموزشی برخوردار هستند و از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا برای آموزش دانشجویان خود استفاده می کنند. این دسته از دانشجویان، برای تحصیل دندانپزشکی در اروپا می توانند در دوره های کارشناسی ارشد دندانپزشکی که به عنوان دوره Accelerated Dentistry شناخته می شوند، شرکت کنند. در این دوره متقاضیان می توانند متناسب با صلاحیت ها و مدرک تحصیلی خود، تحصیل در رشته دندانپزشکی را از سال دوم یا سوم شروع کنند.

  • به منظور آسودگی بیشتر شما عزیزان، بخش رادیولوژی دهان، فک و صورت با استفاده از امکانات رادیوگرافی دیجیتال در کلینیک سامیا آماده خدمت رسانی می باشد.
  • در بهار سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه ی خدمات نوین و پیشرفته دندانپزشکی در تهران افتتاح گردید .
  • لظفا انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات روانشناختی، فرهنگی و تحصیلی با ما در میان بگذارید.

برگزاری کنکور در دو نوبت مختلف سوالات زیادی را برای داوطلبان ایجاد کرده است. یکی از این سوالات به منابع کنکور در نوبت اول و نوبت دوم مربوط می‌شود. و دهان و صورت، رشته دندانپزشکی کودکان و تخصص پروتزهای دندانی هم شاخه های تخصصی دیگر رشته دندانپزشکی است.

سایر متخصصین دندانپزشکی

داوطلبان باید قبل از انتخاب رشته تحصیلی خود به سراغ بررسی معایب و مزایای رشته تحصیلی بروند. آیا رشته دندانپزشکی معایبی دارد؟ مزایای این رشته تحصیلی بیشتر است یا معایب آن؟ بله رشته دندانپزشکی در کنار مزایای خود معایبی نیز دارد. داوطلبان باید با توجه به این جوانب رشته دندانپزشکی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند. ما در این قسمت به سراغ بررسی معایب رشته دندانپزشکی می‌رویم و سپس مزایای این رشته را بررسی می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین معایب این رشته، رقابت بالای داوطلبان در کنکور است. این بدین معنی است که تعداد داوطلبانی که به دنبال قبولی در این رشته هستند بسیار زیاد است.

به عبارت دیگر می‌توان گفت که رشته دندانپزشکی یک رشته با مهارت‌های دستی است. این رشته جزو رشته‌های پردرآمد گروه تجربی محسوب می‌شود و از محبوبیت زیادی مابین داوطلبان برخوردار است. افرادی که به دنبال قبولی در رشته دندانپزشکی هستند باید بدانند که این رشته درآمد بسیار مناسبی دارد. این رشته جزو رشته‌های پردرآمد گروه تجربی است و فارغ‌التحصیلان این رشته از لحاظ مالی نباید نگران باشند.