گروه زنان و زایمان بیمارستان بهارلو-ماک پزشک

یکی از تصورات غلطی که در میان برخی از بانوان وجود دارد این است که تصور می کنند، پزشک زنان صرفا در زمان بارداری مفید می باشد و فقط باید در آن دوران به پزشک مراجعه کرد. زنان از سن حدود سالگی وارد دوران یائسگی می شوند و ممکن است با عوارض ناخوشایندی رو به رو شوند. برای جلوگیری از این موارد بهتر است که هر ساله با مراجعه به پزشک زنان و انجام آزمایش ها و تست هایی مثل اسمیر،ماموگرافی و …

این معاینه شامل یکتستپاپ اسمیر خواهد بود تا وضعیت سلامتی سرویکس را مشخص نماید . تکمیل کردن چک لیست قبل از ویزیت پیش از بارداری با پزشک یا مامایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمبودهای اطلاعاتی موجود را برای آنها پاسخ دهید . در هفته 25 حاملگی خطرات زایمان تقریباً نسبت به درمان محافظه کارانه سنگینی می کند و ترجیح بر آن است که پایش های نزدیک به هم در حاملگی به امید پیشرفت حاملگی تا جای ممکن و به طور مطلوب تا سه ماهه سوم انجام شود . اگر کوریوآمنیونیت وجود داشته باشد ، درجه حرارت ممکن است بالا برود و رحم در لمس دردناک شود .

با انتخاب «رزرو نوبت مطب» یک صفحه برای شما باز خواهد شد که اطلاعات ویزیت پزشک در آن قرار دارد. به این ترتیب روزهای که برای تعیین وقت ویزیت در مطب باز هستند، نمایش داده شده و می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر خود، ساعت‌های باز برای تعیین وقت را نیز انتخاب کنید. پس از انتخاب ساعت و روز، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که لازم است برای استفاده از خدمات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. یک رمز اختصاصی برای گوشی تلفن همراه شما پیامک خواهد شد که پس از وارد کردن آن در محل لازم، به صفحه بعدی ثبت اطلاعات شخصی وارد خواهید شد. در اینجا باید نام و نام‌خانوادگی بیمار ثبت شده و در صورتی که کد تخفیف درمانکده داشته باشید، از آن برای کسر از مبلغ ویزیت استفاده کنید.

  • اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و …
  • در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.
  • ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند.
  • درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.
  • در مرحله اول باید دکتری که انتخاب می کنید به عنوان بهترین دکتر زنان در تهران در بهترین دانشگاه های تهران و خارج از کشور تحصیلات خود را انجام داده باشد.
برای این که اطمینان حاصل کنید تمام نکاتی را که قبل از بارداری باید مواظب آن بود ، رعایت کرده اید ، یک قرار ملاقات با پزشک خودتان بگذارید . در زیر ، یک چک لیست وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد خود را برای پرسشنامه ژنتیکی آماده کنید . قبل از تلاش برای جواب دادن به پرسشنامه ها ، شاید شما بخواهید از والدینتان در مورد این که آیا در اعضای خانواده آنها ، سابقه ای از این نوع بیماری ها وجود داشته است ، سئوال کنید . آگاهی قبل از این اطلاعات ، به مسئول مراقبت بهداشتی شما کمک خواهد کرد تا احتمال وقوع نقایص هنگام تولد یا اختلالات ژنتیکی را در نوزاد شما ارزیابی کند . ایده آل آن است که باید به والدین فرصت دهیم تا متخصص اطفال و ICU نوزادان را ویزیت کنند تا متوجه شوند چه چیزی در انتظار است . اگر کوریوآمنیونیت ایجاد شد ، اگر مشکل جنینی وجود داشت یا اگر سن حاملگی به هفته رسید ، زایمان باید انجام شود .

تخصص های مرتبط با دکتر زنان و زایمان تهران

نازایی علاوه بر دلایل ارثی و ژنتیکی ممکن است دلایلی مانند نداشتن شرایط زندگی و تغذیه مطلوب باشد. از این رو زنانی که دارای شرایط ناباروری هستند می توانند به پزشک مراجعه کنند و اقدامات لازم را انجام دهند تا این بیماری درمان شود. همچنین بانوانی که سن آنها بالای 35 سال است برای اقدام به بارداری باید با پزشک متخصص مجله پزشکی زنان و زایمان مشورت کرده و تحت نظر آنها می توانند از فریز تخمک یا جنین استفاده کنند. علاوه بر مواردی که مربوط به حوزه تشخیص و درمان بیماری های زنان توسط متخصص زنان می باشد، یک متخصص زنان و زایمان در حوزه مراقبت های وِیژه و خاص مربوط به زنان نیز فعالیت دارد و ممکن است مربوط به بیماری های جسمی صرفا نباشد.

چگونه می توانم زودترین زمان برای ملاقات حضوری با متخصص زنان را پیدا کنم؟

لازم است با دیدن هر گونه مشکل و یا بیماری در این قسمت، سریعا به بهترین دکتر زنان در تهران مراجعه کنید. دکتر زنان در زمینه تشخیص بیماری، عفونت و درمان آن تخصص دارد و می تواند انواع بیماری های زنانه را تشخیص دهد و درمان کند. قابل ذکر است می توانید در زمینه بارداری و نازایی به بهترین متخصص آی وی اف در ایران مراجعه کنید. برای دریافت نوبت از متخصص زنان، زایمان و نازایی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید.