گروه زنان و زایمان بیمارستان بهارلو-ماک پزشک

تشخیص سرطان واژن، کیست های موجود در تخمدان، وجود پیچ خوردگی در تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی و بررسی علت نزدیکی دردناک، از دیگر مواردی می باشد که یک متخصص زنان به تشخیص و درمان آنها می پردازد. سپس برای دریافت تخصص زنان و زایمان باید چهار سال دیگر در دانشکده پزشکی آموزش تخصصی ببینید. در طی تحصیلات تخصص زنان و زایمان مواردی مانند مراقبتهای پیش و پس از بارداری، مشاوره ژنتیک، سلامت زنان (وضعیت هورمونها، دستگاه تولید مثل و عملکرد جنسی)، غربالگری سرطان و تشخیص و درمان اختلالات هورمونهای زنانه و عفونتهای رحم یا آندومتریک در زنان آموزش داده میشود.

انجام دادن کلیه واکسیناسیون ها بر اساس زمان بندی مشخص ، به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر اقدام به باردار شدن کنید . همسر شما نیز باید بداند که آیا قبلا به این بیماری مبتلا شده است یا واکسن آن را گرفته است مجله پزشکی و اگر نمی داند باید با پزشک درمورد این که آیا نیاز به واکسیناسیون دارد یا نه مشورت نماید . ممکن است شما بخواهید قبل از انجام این ویزیت ، اطلاعاتی در مورد سابقه سلامتی خانواده همسرتان و خودتان جمع آوری کنید .

آیا نفخ مداوم و درد لگن از علائم ابتلا به سرطان است؟

در صورت وجود کوریوآمنیونیت یا مشکل جنینی ، انجام سزارین منطقی است مگر اینکه روند زایمانی به خوبی پیشرفت کرده باشد . عفونت را پایش کنید که از طریق چک درجه حرارت چهار بار در روز و اندازه گیری CRP دوبار در هفته صورت می گیرد . ( پس از درمان به وسیله استروئید شمارش گلبول سفید افزایش کاذب دارد ) . دوره ای از آنتی بیوتیک وسیع الطیف بدون توجه به یافته های باکتری شناسی مصرف کنید ، شواهدی داریم که این امر حاملگی را طولانی می کند . همچنین بر اساس حساسیت سواب واژینال ، عفونت قابل توجه بالینی را درمان می کند . از معاینه واژینال اجتناب شود ، مگر آنکه دلیل مناسبی بر این اعتقاد وجود داشته باشد که مادر در حال زایمان است .

بهترین پزشکان

اگر صحبت مستقیم با پزشک متخصص زنان و زایمان به هر دلیلی برایتان سخت باشد، بتوانید در یک فضای مجازی امن و خصوصی، با او گفتگو کنید. حتما بعد از ازدواج، به طور منظم به دکتر زنان و زایمان مراجعه کنید؛ تمام سیکل‌های قاعدگی خود را تحت نظر داشته باشید. گاهی مادران، تا سن 3 ماهگی جنین‌شان حتی توجه ندارند که پریودشان عقب افتاده است و در این 3 ماهه حساس، به دلیل سبک زندگی غلط، استرس یا حالات فیزیکی نامناسب، آسیب‌های جبران ناپذیری به جنین در حال رشدشان می‌‎‎‌‌زنند. از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان مقاله بهترین دکتر زنان پونک همراهی کردید.

  • توجه به توضیحات و شرح حال مراجعه‌کننده نقش مهمی در اثربخشی درمان دارد.
  • دکتر زنان، زایمان و نازایی مسئولیت تشخیص، مراقبت و درمان قاعدگی‌های نامنظم و دردناک، کیست‌های تخمدان و رحم، آندومتریوز، افتادگی رحم، افتادگی مثانه، عفونت‌های واژن، بیماری‌های تناسلی، اختلالات هورمونی، یائسگی و…
  • مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.
  • دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید.
  • بنابراین قبل از همسرداری، حتما درباره بیماری‌های مقاربتی از دکتر زنان و زایمان اطلاعات مفید دریافت کنید.

چرا که این قسمت از بدن بسیار قابل اهمیت است و هم چنین تولید مثل و بارداری به این ناحیه مربوط می شود. عوامل مختلفی مانند عدم رعایت بهداشت و موارد دیگر، در بروز بیماری و عفونت های مختلف در این ناحیه وجود دارد. در صورتی که خطر ابتلا به بیماری ویروس پاپیلومای انسانی در شما بیشتر باشد ممکن است توصیه شود واکسن بزنید. اگر پزشک نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد ممکن است آزمایش خون یا ادرار یا سونوگرافی برایتان نسحه کند.

بانوان به عنوان نیمی از قشر فعال جامعه و ستون خانواده باید همواره مراقب سلامت خود باشند و در صورت بروز کوچکترین نشانه های اختلال در سلامت خود باید به پزشک مراجعه کنند. برخی از بیماری ها وجود دارد که مختص بانوان می باشد و تنها متخصص زنان می تواند آن را بررسی و تشخیص دهید. عمده این مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می باشد و بسیار حساس است.

برای تشخیص و درمان بیماری های زنانه خود می توانید به مطب دکتر نسرین زارع پور مراجعه کنید. ایشان فارغ التحصیل رشته زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال 1382 می باشند و از همان سال مشغول به طبابت در مراکز درمانی متعدد از جمله، درمانگاه صدر هوا نیروز و درمانگاه ابن سینا و مراکز دیگر هستند. دکتر مظفری یکی از بهترین دکتر زنان در پونک هستند و دارای بورد تخصصی می باشند. ایشان تا به کنون مقالات متعددی در زمینه زنان و زایمان ثبت کرده اند. ایشان یکی از بهترین دکتر زنان در پونک هستند و دارای بورد تخصصی هستند. دکتر حدادی در سال 1381 موفق به اخذ مدرک تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فوق تخصص پریناتولوژی از بیمارستان و پژوهشکده صارم در سال 1394 شده اند.

دکتر سودابه درویش