گروه زنان و زایمان بیمارستان بهارلو-ماک پزشک

با انتخاب «رزرو نوبت مطب» یک صفحه برای شما باز خواهد شد که اطلاعات ویزیت پزشک در آن قرار دارد. به این ترتیب روزهای که برای تعیین وقت ویزیت در مطب باز هستند، نمایش داده شده و می‌توانید با انتخاب روز مورد نظر خود، ساعت‌های باز برای تعیین وقت را نیز انتخاب کنید. پس از انتخاب ساعت و روز، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که لازم است برای استفاده از خدمات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. یک رمز اختصاصی برای گوشی تلفن همراه شما پیامک خواهد شد که پس از وارد کردن آن در محل لازم، به صفحه بعدی ثبت اطلاعات شخصی وارد خواهید شد. در اینجا باید نام و نام‌خانوادگی بیمار ثبت شده و در صورتی که کد تخفیف درمانکده داشته باشید، از آن برای کسر از مبلغ ویزیت استفاده کنید.

این پزشکان برای دریافت گواهینامه‌ها و مدارک پزشکی خود در بخش داخلی، زنان و زایمان یا اطفال دانشکده پزشکی دوره‌های مختلفی را می‌گذرانند. در صورتی‌که برای انتخاب دکتر زنان و زایمان، نیاز به کمک دارید؛ می‌توانید سری به کلینیک نی‌نی‌بان بزنید و با پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان همکار ما آشنا شوید. معمولاً اولین سونوگرافی را در سه ماهه دوم انجام دهید ( برخی از پزشکان متخصص زنان و زایمان یک سونوگرام در سه ماهه اول انجام می دهند ) . دکتر زنان و زایمان شاید در مراقبت پره ناتال خود سونوگرام را قرار ندهند .

برای این که اطمینان حاصل کنید تمام نکاتی را که قبل از بارداری باید مواظب آن بود ، رعایت کرده اید ، یک قرار ملاقات با پزشک خودتان بگذارید . در زیر ، یک چک لیست وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد خود را برای پرسشنامه ژنتیکی آماده کنید . قبل از تلاش برای جواب دادن به پرسشنامه ها ، شاید شما بخواهید از والدینتان در مورد این که آیا در اعضای خانواده آنها ، سابقه ای از این نوع بیماری ها وجود داشته است ، سئوال کنید . آگاهی قبل از این اطلاعات ، به مسئول مراقبت بهداشتی شما کمک خواهد کرد تا احتمال وقوع نقایص هنگام تولد یا اختلالات ژنتیکی را در نوزاد شما ارزیابی کند . ایده آل آن است که باید به والدین فرصت دهیم تا متخصص اطفال و ICU نوزادان را ویزیت کنند تا متوجه شوند چه چیزی در انتظار است . اگر کوریوآمنیونیت ایجاد شد ، اگر مشکل جنینی وجود داشت یا اگر سن حاملگی به هفته رسید ، زایمان باید انجام شود .

بهترین دکتر ارتودنسی در اصفهان【سال 1401】❤️ + لیست 10 تایی

از جمله مواردی که در این حوزه وجود دارد می توان به انجام آزمایش های سالانه ماموگرافی، کولونوسکوپی، کنترل فشارخون، پیگیری واکسن های لازم، رژیم های غذایی تجویز شده که عمدتا شامل کلسیم و فولیک اسید می باشد، اشاره کرد. ناهنجاری مادرزادی دستگاه تناسلی، بیماری های خوش خیم و بدخیم دستگاه تناسلی که شامل کیست تخمدان، زخم واژن و موارد سرطانی باشد. یکی از اجزای مختلف بدن در زنان که بسیار قابل اهمیت می باشد، ناحیه تناسلی است و قابل اهمیت تر از آن سلامتی این قسمت می باشد.

لازم است با دیدن هر گونه مشکل و یا بیماری در این قسمت، سریعا به بهترین دکتر زنان در تهران مراجعه کنید. دکتر زنان در زمینه تشخیص بیماری، عفونت و درمان آن تخصص دارد و می تواند انواع بیماری های زنانه را تشخیص دهد و درمان کند. قابل ذکر است می توانید در زمینه بارداری و نازایی به بهترین متخصص آی وی اف در ایران مراجعه کنید. برای دریافت نوبت از متخصص زنان، زایمان و نازایی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید.

این معاینه شامل یکتستپاپ اسمیر خواهد بود تا وضعیت سلامتی سرویکس را مشخص نماید . تکمیل کردن چک لیست قبل از ویزیت پیش از بارداری با پزشک یا مامایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کمبودهای اطلاعاتی موجود را برای آنها پاسخ دهید . در هفته 25 حاملگی خطرات زایمان تقریباً نسبت به درمان محافظه کارانه سنگینی می کند و ترجیح بر آن است که پایش های نزدیک به هم در حاملگی به امید پیشرفت حاملگی تا جای ممکن و به طور مطلوب تا سه ماهه سوم انجام شود . اگر کوریوآمنیونیت وجود داشته باشد ، درجه حرارت ممکن است بالا برود و رحم در لمس دردناک شود .

یکی از تصورات غلطی که در میان برخی از بانوان وجود دارد این است که تصور می کنند، پزشک زنان صرفا در زمان بارداری مفید می باشد و فقط باید در آن دوران به پزشک مراجعه کرد. زنان از سن حدود سالگی وارد دوران یائسگی می شوند و ممکن است با عوارض ناخوشایندی رو به رو شوند. برای جلوگیری از این موارد بهتر است که هر ساله با مراجعه به پزشک زنان و انجام آزمایش ها و تست هایی مثل اسمیر،ماموگرافی و …

مهارت‌های تئوری و عملی این دوره شامل مامایی و کلیه موارد مربوط به مامایی، زنان و کلیه موارد طبی و جراحی مربوط به این رشته، مراقبت‌های اولیه و پیشگیری‌کننده، مراقبت‌های سرپایی، مراقبت‌های بستری و جراحی، بهداشت و تنظیم خانواده، دوره‌های چرخشی، فعالیت‌ها و تحقیقات دانش‌پژوهی می‌شود. از مراجعات غیرضروری به پزشک زنان معاف شوید؛ چون گاهی علت مراجعه شما تنها پرسیدن یک سؤال و یا طرح یک دغدغه است. ماما بعد از ورود به خانه ابتدا در مورد نحوه پیشرفت زایمان و شکل دردهای شما سوال کرده و شما را به طور دقیق معاینه می کند. سپس تا انجام کامل زایمان در کنار شما می ماند و در این مدت علاوه بر اینکه شما را تشویق می کند تا در راحت ترین وضعیت های ممکن قرار بگیرید. مواردی مانند فشار خون، دیابت، تپش قلب و … مادر مورد بررسی قرار می گیرد.

  • برای انتخاب بهترین بهتر است در مورد میزان تحصیلات و گذراندن دوره های تخصصیپزشکانمختلف اطلاعات کسب کنید.
  • هر ۵ دقیقه یکبار با دستگاهی به نام سونوکید قلب جنین را کنترل می کند.
  • حوزه ی فعالیت ایشان در زمینه ی جراحی زیبایی زنان ، جلوگیری از بارداری ، نازایی ناباروری و مشکلات جنسی آقایان، انتخاب و تعیین جنسیت فرزند، عمل های جراحی زنان سرطان های زنان بیماری های زنان می باشد.
  • خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
  • چگونه نوبت دکتر بگیریم؟ جهت دسترسی به آدرس و تلفن متخصصین زنان و زایمان تهران می توانید از سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان دکتریاب استفاده کنید.

نازایی علاوه بر دلایل ارثی و ژنتیکی ممکن است دلایلی مانند نداشتن شرایط زندگی و تغذیه مطلوب باشد. از این رو زنانی که دارای شرایط ناباروری هستند می توانند به پزشک مراجعه کنند و اقدامات لازم را انجام دهند تا این بیماری درمان شود. همچنین بانوانی که سن آنها بالای 35 سال است برای اقدام به بارداری باید با پزشک متخصص زنان و زایمان مشورت کرده و تحت نظر آنها می توانند از فریز تخمک یا جنین استفاده کنند. علاوه بر مواردی که مربوط به حوزه تشخیص و درمان بیماری های زنان توسط متخصص زنان می باشد، یک متخصص زنان و زایمان در حوزه مراقبت های وِیژه و خاص مربوط به زنان نیز فعالیت دارد و ممکن است مربوط به بیماری های جسمی صرفا نباشد.

دکتر محمود ارسلانی زاده

ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است. در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این مجله پزشکی کار به صورت غیرحضوری انجام شود. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد.